آکوا فیشیال چیست و چگونه کار می کند؟(پاکسازی با دستگاه آکواجت)

آکوا فیشیال چیست و چگونه کار می کند؟(پاکسازی با دستگاه آکواجت)

پاک سازی | پوست

دستگاه هیدرافیشیال 6 بازو یکی از جدیدترین دستگاه های جوانسازی و پاکسازی صورت حال حاضر دنیا است که از ویژگی منحصر به فرد تولید که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند بهره می برد، سطح پوست می تواند مولکول های هیدروژن را تولید کند

دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوا فیشیال

اهمیت دادن به پوست و مراقبت از آن اولویت همه افراد برای زیبایی می باشد به همین دلیل بعضی وقتها رسیدن به زیبایی و جذابیت مورد نظر خود هزینه های زیادی را میپردازیم ولی به جز هزینه های بالا و وقت گذاشتن، وقتی که راه و روشهایی رو که امتحان کرده ایم بی جواب ماندیم باعث نا امیدی و از دست دادن اعتماد به نفس نیز می شود از این رو همیشه بایستی سعی کنیم بهترینها رو انتخاب نماییم. دستگاه آکوا فیشیال 6 بازو یکی از جدیدترین دستگاه های جوانسازی و پاکسازی صورت حال حاضر دنیا است که از ویژگی منحصر به فرد تولید که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند بهره می برد، سطح پوست می تواند مولکول های هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه ی میانی پوست نفوذ می کنند که در این صورت به نتیجه ی دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست می رسیم.

هیدروکربن یا همان میکرودرم :

روشی جدید برای درمان پوست می باشد که به جای لیزر از آن استفاده می شود این دستگاه به طور همزمان عمل پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون را انجام داده و از خاصیت آنتی اکسیدانی پوست محافظت می کند بدون ایجاد درد و ناراحتی پوست را زیبا و جذاب می نماید روشی کاملا درمانی و تسکین دهنده، مرطوب کننده، غیر نهاجمی و غیر حساس است.

دسته BIO :

کارکرد آن سینوسی بوده و باعث تقویت، آرامش و تسکین پوست می شود همچنین با استفاده از فرآیند متابولیسم سبب کاهش تورم میگردد. دسته اتو صورت ( التراسونیک) :

از دسته التراسونیک برای جذب بهتر و سریعتر مواد درمانی برای پوست استفاده می گردد برای مثال وقتی که شما می خواهید مواد آبرسان و تغذیه کننده پوست یا هر داروی دیگر مخصوص پوست را استعمال کنید اگر از دسته اتو صورت آکوا فیشیال استفاده نمایید التراسونیک دارو را تا بیست برابر سریعتر و بهتر جذب پوست کرده و پوست شما را دو چندان زیبا و در خشان تر می نماید.

دسته RF :

آر اف زیر پوست گرما ایجاد کرده و در زیر بافتهای پوستی از حرکت الکترونیکی با قطب های مثبت و منفی استفاده می کند در نتیجه گرمایش ملوکولی تولید می گردد همچنین در پاسخ به این عمل در عمق پوست نیز گرما ایجاد می کند از این رو باعث تحریک، انقباض و تولید سریع کلاژن می شود شکافهای آتروفی با ترشح کلاژن پر شده که پوست صورت را با از بین بردن کامل چین و چروک کاملا بازسازی می نماید در نتیجه آن پوست سفت، شاداب، درخشان و جوان می گردد.

دسته آیس رولر :

آیس رولر همانطور که از نامش پیداست یعنی غلتک یخی که سرما ایجاد می کند و سرمای تولید شده توسط آن منافذ باز پوست را کاهش داده و آرامش خاصی را در سطح پوست به وجود می آورد همچنین چین و چروک را حذف کرده و التهابات پوستی ناشی از جوش را بهبود می بخشد.

دسته اسپری اکسیژن :

دسته اکسیژن متابولیسم سلولهای پوستی را سرعت بخشیده و پوست را صاف و تمیز می نماید که برای این منظور از نیروی جاذبه اکسیژن خالص تولیده شده استفاده می کند چون توانایی تخلیه نود و هشت درصدی اکسیژن را داشته و مواد غذایی را به طور کامل به داخل پوست تقطیر می نماید.

دسته نور درمانی (ماسک ال ای دی) :

این ماسک دارای چند طیف رنگ می باشد که قابلیت تغییر شدت نور را دارد طول موجهای متفاوت ماسک ال ای دی برای رفع لک، چین چروک، تقویت عضلات و جوانسازی پوست به کار می رود هچنین تیرگی های ایجاد شده ناشی از آفتاب سوختگی و حامله بودن را نیز از بین می برد.

این روش عمدتاً برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • خطوط و چروک ریز
  • خال های تیره
  • هایپرپیگمنتیشن
  • منافذ بسته منافذ بسیار باز
  • آکنه خفیف
  • پوست چرب

مزیت های دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوا فیشیال

  • پاکسازی، زیبایی و تقویت پوست
  • رفع لک، چین و چروک و علایم پیری
  • حفظ رطوبت، آرامبخش و تسکین دهنده
  • لایه برداری فوق العاده و حذف جای جوش و آکنه
  • دارای ماسک نور درمانی با قابلیت تغییر شدت نور
  • کارایی هفت دستگاه متفاوت برای جوانسازی پوست
  • تنظیم و یکدست کردن رنگدانه های پوستی

تاثیر و نتیجه استفاده از دستگاه 7 کاره آکوا فیشیال :

همانطور که گفتیم این محصول یک دستگاه کامل برای زیبایی شماست که در صورت استفاده از آن ابتدا پوست شما را بطور کامل لایه برداری و پاکسازی کرده و چین و چروک، جای جوش و آکنه، التهابات پوستی، تیرگی و لکه های پیری را کاملا حذف و از بین می برد سپس پوست را آبرسانی کرده و مواد مغذی را سریع جذب می کند و آرامش خاصی را به پوست می بخشد و آن را تسکین می دهد که تاثیر و نتیجه مطلوب آن داشتن پوستی سفت، سالم، زیبا، درخشان و جوان خواهد بود.


برچسپ ها:
پاکسازی با آکواجت
پاکسازی پوست
پوست سفت و سالم
تاثیر و نتیجه دستگاه آکوا فیشیال
درمانگاه لاوین
دستگاه آکوافیشیال در چه مواردی استفاده می شود؟
دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوافیشیال
دکتر علی جعفری
مزیت های دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوافیشیال

ارسال دیدگاه