لاغری غیر تهاجمی با دستگاه نیو میداس

لاغری غیر تهاجمی با دستگاه نیو میداس

تناسب اندام

دستگاه لاغری نیو میداس (NEW MIDAS) یک دستگاه قوی لیپولیز و لاغری موضعی و غیر تهاجمی ساخت کشور کره جنوبی و دارای تائیدیه FDA آمریکا میباشد که از سیستم رادیو فرکانسی (RF) برخوردار است با استفاده از این امواج رادیو فرکانسی در جهت درمان استفاده می‌کند.

امروزه لاغر شدن و به اندامی مناسب رسیدن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. اما بیشتر مردم ترجیح میدهند بجای استفاده از عمل‌های مختلف و دستگاه‌های تهاجمی برای لاغر شدن و برداشت چربی به سراغ روشهای لاغری غیر تهاجمی و مطمعن‌تر بروند و ریسک کمتری را داشته باشند. دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) یکی از بهترین انتخابهای موجود و مورد تائید پزشکان متخصص می‌باشد.

دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) که از سیستم رادیو فرکانسی ( RF ) برخوردار است با استفاده از این امواج رادیو فرکانسی در جهت درمان ( لاغری موضعی و جوانسازی پوست ) استفاده می‌کند. با عبور انواع رادیو فرکانسی ( که با حرکت موجهای الکترو مغناطیسی در مداری بسته بوجود میاید ) از بافت‌های بدن در آنها ایجاد گرما می‌کند که این افزایش دما در بافت‌های مختلف بسته به میزان مقاومت بافت متفاوت است و میزان مقاومت بافت چربی نسبت به باقی بافت‌ها بیشتر بوده و در نتیجه گرمای بیشتری در بافت چربی تولید می‌گردد. و این گرمای تولید شده باعث لیز چربی در بافت می‌شود. بعد از بافت چربی لایه اپیدرم پوست است که مقاومت بیشتری در مقابل امواج رادیو فرکانسی از خود نشان می‌دهد که ممکن است باعث بروز مشکل سوختگی در پوست شود ولی در هنگام استفاده از دستگاه برای لاغری موضعی سیستم خنک کنندگی (COOILING) قوی دستگاه این مشکل را به راحتی حل کرده و شخص هیچگونه گرمایی در پوست خود احساس نمی‌کند و از طرفی یک مقداری از این گرما در پوست باعث تحریک پوست به کلاژن سازی می‌گردد.

آشنایی با دستگاه لاغری نیو میداس

دستگاه لاغری نیو میداس ( NEW MIDAS ) یک دستگاه قوی لیپولیز و لاغری موضعی و غیر تهاجمی ساخت کشور کره جنوبی و دارای تائیدیه FDA آمریکا میباشد که با بهره وری از روش‌های انرژی رادیو فرکانسی ( RF ) و همچینین انرژی اشعه مادون قرمز ( IR ) به همراه سیستم خنک کنندگی قوی ( ICE ) به لیز چربی در مناطق مختلف بدن مخصوصا در نواحی ران، شکم، پهلو، بازو و … می‌شود.

دستگاه لاغری نیو میداس ( NEW MIDAS ) بصورت کاربردی و دارای امکانات سیستمی و قابل تنظیم بطور دقیق میباشد که توانایی انجام

  • لاغری موضعی و فرم دهی همزمان برای نقاط مختلف بدن
  • جوانسازی و رفع افتادگی پوست صورت

را دارا می‌باشد.

این دستگاه توانایی لیز ( آب ) کردن چربی‌ها، در عمق بافت‌ها خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون درد را داراست و فرد استفاده کننده توانایی بازگشت سریع به کارها و فعالیتهای روزانه را داراست و شخص هیچگونه دوره نقاهتی را سپری نکرده و همزامان میتواند به کارهای روزمره و فعالیت های شخصی و ورزشی خود رسیدگی کند. یکی دگر از مزیت‌های دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) همراه با لاغری و لیز چربی موضعی در نقاط مختلف بدن، فرم دهی به اندام های مختلف بدن است و همچنین با فعال کردن کلاژن سازی در لایه‌های زیرین پوست باعث کشش و لیفت همزمان پوست نیز می‌شود.

چربی لیز ( آب ) شده توسط دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) بطور معمول از طریق غدد لنفاوی دفع می‌گردد و وارد چرخه خون رسانی نشده و عملکرد آن بدون هیچگونه عوارض می‌باشد که تداخلی با فیزیولوژیک بدن ندارد. پس ما با دستگاهی طرف هستیم که در ضمن لیز کردن چربی های بدن باعث فرم دهی و قوام و جوانسازی پوست نیز می‌گردد. قابل توجه اینکه اگر فرد آمادگی داشته باشد در هر جلسه می‌توان روی نقاط مختلف بدن کار کرد.

دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) که در درمانگاه لاوین مورد استفاده قرار می‌گیرد، در مورد رفع افتادگی در نواحی مختلف صورت، اطراف چشم ها، غبغب و زیر چانه، و گردن کمک شایانی کرده و همچنین در رفع چین چروک نواحی متفاوت صورت ( غبغب، چانه و پشت لب ها، خطوط گونه و خند لبخند، خطوط دور چشم، و ناحیه پیشانی ) از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

بطور معمول دوره های استفاده از دستگاه برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست صورت ۱۰ جلسه ( هر جلسه حدود یک ساعت و هفتگی ( هفته‌ای یک بار ) می‌باشد.

نکته قابل توجه در مورد استفاده از دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) برای جوانسازی پوست صورت این است که بعد از استفاده از دستگاه پوست صورت هیچ نیازی به مراقبت‌های خاص و دوره نقاهت نداشته و فرد مراجعه کننده میتواند به تمامی فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد. همچنین نتیجه کار در ماه‌های آینده بسیار بارز تر می‌باشد چرا که پوست صورت با کلاژن سازی، قوام بیشتر و تحکیم عضلات صورت، فرم و کفیت بیشتری به خود خواهد گرفت و زیباتر دیده خواهد شد. که این روند به شما برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت و هچنین از بین بردن چین چروک‌های پوست کمک شایانی خواهد کرد.
یکی دیگر از استفاده‌های دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) جدای جوانسازی و رفع چین چروک پوست صورت قدرت بالای این دستگاه در چربی سوزی ( لیز چربی ) در نواحی مختلف بدن می‌باشد که این دستگاه یکی از قویترین و کارآمد ترین دستگاه‌های لیز چربی در ایران و دیگر نقاط جهان است که درمانگاه لاوین نیز همگام با تمامی کشورهای پیشرفته از بروزترین و تایید شده‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

موارد استفاده از دستگاه نیو میداس

  • لیز و کاهش چربی
  • لیفت و جوانسازی پوست
  • فرم دهی و تناسب اندام
  • کاهش و کم کردن سلولیت
  • رفع افتادگی باسن و سینه

مزیت های استفاده از دستگاه نیومیداس

استفاده از دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) دارای مزایای بسیاری هست که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه هیچگونه زخم یا کبودی و خونریزی را در فرد ایجاد نمی‌کند
  • فرد پس از ستفاده از دستگاه می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد
  • نیاز به بیهوشی نداشته و زمان درمان کوتاه می‌باشد
  • اندازه سری دستگاه مناسب بوده و توان دربر گرفتن سطح بیشتری از بدن را داراست و عمق نفوذ دستگاه هم بالاتر از دستگاه های دیگر می‌باشد
  • ضمن از بین بردن چربی موضعی در نواحی مختلف باعث تحریک پوست به کلاژن سازی نیز می‌شود
  • مصرف انرژی این دستگاه هم نسبت به دستگاه‌های هم ردیف خود پایین‌تر می‌باشد.

حفظ و نگهداری از نتایج لاغری موضعی

برای حفظ و نگهداری از نتایج بدست آمده از دستگاه نیو میداس ( NEW MIDAS ) در زمینه لاغری موضعی و غیر تهاجمی رعایت یک برنامه و سبک غذایی درست و متناسب با شرایط بدنی و همچنین ورزش و تحرک مناسب می‌باشد.یکی از راه‌های ماندن در وزن مناسب و همچنین ماندگاری فرم مناسب و زیبایی اندام و سلامت و شادابی داشتن برنامه غذایی مناسب و رعایت آن همچنین اختصاص چند دقیقه از وقت روزانه برای ورزش و نرمش کردن می‌باشد که باید جزیی از برنامه روزانه همه ما برای داشتن سلامت جسم و روان باشد.


برچسپ ها:
تناسب اندام
چگونه لاغر شویم؟
درمانگاه لاوین
دستگاه نیو میداس
دکتر علی جعفری
روش کار دستگاه لاغری نیومیداس
فرم دهی بدن
لاغری غیر تهاجمی
لاغری موضعی

ارسال دیدگاه