مراقبت مو با 5 ترفند برای دستیابی به موهای نرم و ابریشمی بدون استفاده از نرم کننده

مراقبت مو با 5 ترفند برای دستیابی به موهای نرم و ابریشمی بدون استفاده از نرم کننده

مراقبت مو | مو

اگر به هر دلیلی می خواهید استفاده از نرم کننده را کنار بزارید در اینجا…

اگر به هر دلیلی می خواهید استفاده از نرم کننده را کنار بزارید در اینجا شما را با 5 ترفند مراقبت از مو آشنا می کنیم. به دنبال آن موهای نرم و براق خواهید داشت.

زمانی که برای یک روز مهم برنامه ریزی میکنید، بالا ترین اولویت شما قطعأ این خواهد بود که بهترین خود باشید بنابراین درکنار پوست شاداب و لبان گلگون، گیسوان براق و ابریشمی نیز در بالای لیستتان قرار خواهد داشت.

تصور کنید درست حین شستشوی موی سر با ظرف خالی نرم کننده مواجه می شوید آیا از اینکه در چنین موقعیتی با موهای گره خورده و خشک مواجه می شوید می ترسید؟ البته که نه !

 

از شوینده مناسب استفاده کنید:

توصیه، استفاده از شامپوهای مغذی ونرم کننده و حالت دهنده است همه می دانیم که روغن برای سلامت مو معجزه گر است. استفاده از شاپوهای حاوی روغن بادام ، روغن نارگیل و آرگان بدون جا گذاشتن آثار چربی بر روی مو حالت دهندگی بسیار قوی داشته و مغذی می باشد.

استفاده از ماسک های مغذی :

این ماسک ها به صورت آماده در دسترس هستند ، اما تهیه انها در منزل نیز کار راحتی است به طور مثال می توانید 5 قاشق ماست را با 3 قاشق غذا خوری عسل و ½ و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید. این مواد را کاملأ با هم ترکیب کنید تا یک دست شوند.

ترکیب این مواد را به کل پوست سر و همچنین ساقه مو بمالید ، اجازه دهید که مواد به مدت 30 دقیقه روی موها بماند و سپس به خوبی و با استفاده از آب گرم شستشو دهید.

عسل باعث حفظ رطوبت مو میشود و از خشکی آن جلوگیری می کند. ماست سرشار از پروتئین می باشد و روغن زیتون غنی از ویتامین E است این مواد در ترکیب با هم باعث کاهش خشکی مو شده و حالت کشانی ونرمی مو را افزایش می دهد.

موهایتان را به خوبی شانه زده و مرتب کنید:

رعایت کردن موارد کوچک و پیش پا افتاده می تواند تغییرات مثبتی حاصل کند. در این مورد عادت و آداب مرتب کردن مو می باشد که باید به روتین مراقبت موی خود اضافه کنیم. سعی کنید آخرین آبکشی در حمام هنگام دوش گرفتن بسیار سرد باشد.

آبکشی موها با آب سرد بسیار معجزه آسا عمل کرده و باعث جذب مواد مغذی موجود در شامپو می شود و از خشکی مو جلوگیری می کند .پس از استحمام از استفاده از سشوار اجتناب کنید و اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شود رعایت کردن این مورد از آسیب حرارتی مو جلوگیری کرده و از خشکی مو و موخوره جلوگیری می کند ،سپس می توانید از یک برس نرم جهت حالت دادن و شانه کردن موهایتان استفاده کنید این عمل را با تمرکز بر روی پوست سر انجام دهید.

از محصولات مناسب مراقبت مو استفاده کنید:

سعی کنید از محصولات مراقبت موی مناسب استفاده کنید.بسته به نوع و تایپ موها و استفاده از کرم ها و سرم های مناسب نرم کننده ، آنتی فریز ضد الکتریسیته، براق کننده و …. می تواند تأثیر مثبتی روی نرمی و درخشندگی موهای شما داشته باشند.

مراقبت های شبانه از موهایتان را جدی بگیرید:

همان قدر که مراقبت موها در طی روز مهم است، مراقبت های شبانه نیز حیاتی اند یکی از مواردی که بسیار مهم است این است که قبل خواب اطمینان حاصل کنید که موهایتان کاملأ خشک هستند ، با موهای خیس به خواب نروید زیرا همانطور که قبلأ هم اشاره شد موهای خیس در آسیب پذیرترین حالت خود قرار دارند.

به خواب رفتن در این حالت باعث شکنندگی مو ها می شوند. موهایتان را با استفاده از یک شانه دندانه درشت مرتب کنید این کار باعث میشود در طول شب موها گره نخورند . اگربا جمع کردن و بستن موها هنگام خواب مشکلی ندارید از یک روسری ابریشمی هنگام خواب استفاده کنید ، این کار باعث می شود که از الکتریسیته و آسیب دیدگی موها هنگام خواب جلوگیری شود.

 


برچسپ ها:
آموزش انجام روتین مو و راه های مراقبتی از آن
از محصولات طبیعی بر روی موهای خود استفاده کنید
برای مراقبت از مو چه کنیم؟
برنامه کامل و عالی برای تقویت و مراقبت از مو
برنامه مراقبت از مو و رازهای مهم پرپشت نگهداشتن موهای سر
به خصوص اگر کمی وسواس به خرج دهید.
بهبود موی آسیب دیده
بهترین روش ها برای مراقبت از مو
پرپشت شدن مو
پروتئین لازم برای مو
پروتئین مو
ترمیم کننده بافت های مو
ترمیم مو
تست تخلخل
تست منافذ
تست مو
تقویت ساقه مو
تقویت کنندگی در برابر آسیب دیدگی
تقویت کننده
تقویت کننده موی سر
تقویت کننده و ترمیم کننده موی سر
تقویت مو
تقویت موها
تقویت و ترمیم ساقه مو
تقویت و ترمیم مو
تمام راه های درمان موهای آسیب دیده
جلوگیری از ریزش مو
جلوگیری از وز شدن موها
جنس موی هر فرد با دیگری متفاوت است
چطور یک روتین مویی را شروع کنیم؟
درمان بسیار موثر ریزش مو
درمان ریزش مو
درمان وز و خشکی مو
دلایل ریزش مو
راه های محافظتی برای موهای شما
راهکار موثر برای مراقبت از مو
رسیدگی به مو های سر
رشد سریع مو
رشد مو
رفع خشکی
رفع خشکی و شکنندگی
رفع ریزش مو
رفع موخوره
رفع وزی مو
روتین low porosity
روتین حمام
روتین مراقبت از موی آسیب دیده
روتین مو
روتین مو چیست
علت ریزش مو
غذای مو
ماسک مو خانگی
محصول مراقبتی مو
محصولات مراقبت از مو
مراقبت از مو
مراقبت از موهای بلند
مراقبت از موهای چرب
مراقبت از موهای کوتاه
مراقبت از موی دکلره شده
مراقبت و تقویت مو
منافذ باز مو
نحوه ی انجام روتین مو
نکات مراقبت مو

ارسال دیدگاه