ژل پروفایلو چیست؟ همه چیز درباره پروفایلو

ژل پروفایلو چیست؟ همه چیز درباره پروفایلو

تزریق ژل | زیبایی

پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی ترین حالت ممکن، سبب حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و لیفت آن می شود. ژل پروفایلو با ترکیب خاص خود، به گونه ای موثر، قادر خواهد بود تا با بازسازی کلاژن و الاستین، منجر به بهبود قوام پوست، رفع شلی و افزایش کیفیت پوست گردد. متخصصان پوست این درمان مدرن را

ژل پروفایلو چیست؟

حتما تا بحال این سوال برایتان پیش آمده که پروفایلو پوست چیست؟ یا حتی به دنبال لیفت صورتتان هستید ولی به طوری که حالت مصنوعی ژل های رایج بازار را نداشته باشد.

پروفایلو صورت

ژل پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی ترین حالت ممکن، سبب حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و لیفت آن می شود.

ژل پروفایلو با ترکیب خاص خود، به گونه ای موثر، قادر خواهد بود تا با بازسازی کلاژن و الاستین، منجر به بهبود قوام پوست، رفع شلی و افزایش کیفیت پوست گردد. متخصصان پوست این درمان مدرن را به افرادی که در معرض پیری پوست قرار گرفته اند و با کاهش حجم پوست مواجه شده اند پیشنهاد می دهند.

شاید بهتر باشد کمی راحت تر توضیح دهیم. قطعا افرادی را دیده اید که گذر عمر در چهره شان منجر به ایجاد خطوط خنده عمیق و افتادگی صورت در نواحی دهان شده است.

ژل پروفایلو بهترین گزینه برای این افراد است. در درمان به وسیله ژل پروفایلو، ژل به نواحی شل شده با اندازه متناسب تزریق شده و ظاهری یکدست، جوان و سرحال را به تزریق شونده اهدا میکند.

ژل پروفایلو چگونه عمل می کند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در ژل پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

این ماده در ۲ جلسه و ظرف مدت یک دوره ۴ هفته ای به زیر سطح پوست تزریق می شود. ژل پروفایلو به سرعت در زیر پوست توزیع می شود تا آب رسانی را افزایش داده و به دنبال آن، چروک و خطوط ریز صاف شوند. چنین عملکردی در نهایت به بهبود بافت پوست منجر می شود.

چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

افراد پس از رسیدن به ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل ژل پروفایلو برای افراد ۳۰ سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

در صورتی که فرد تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی نداشته باشد، ژل پروفایلو گزینه ای عالی برای اوست، زیرا حجم و آبرسانی تمام پوست را افزایش داده و به این طریق یک ظاهر کلی جوان تر را به فرد می بخشد. در صورت تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی از پوست، فیلر های پوستی گزینه هایی مناسب برای استفاده هستند.

هیچ محدودیت سنی بالاتر از ۳۰ سال وجود ندارد. در واقع، ما در بیماران مسن تر اغلب نتایج چشم گیرتری مشاهده می کنیم. با این حال، در صورتی که سن فرد بالاتر از ۶۰ سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل ژل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

در چه مواردی از ژل پروفایلو استفاده کنیم؟

ژل پروفایلو فایل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از ژل پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

پروفایلو به دلیل نحوه ساخت آن قادر به افزایش حجم، همانند فیلر های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت (مانند لب ها، گونه و چانه) به کار گرفت.

ژل پروفایلو در درجه اول یک روش درمانی آبرسان بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود. این توزیع متوازن، حجم پوست را افزایش داده و ظاهری با قوام بیشتر به آن می دهد.

آیا پروفایلو برای پوست من مناسب است؟

افراد پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. در این سن، افراد شروع به در نظر گرفتن استفاده از درمان های پیشگیرانه می کنند.

این سن، زمانی است که با ظاهر شدن اولین خطوط، افراد اولین تزریقات ضد چروک خود را در نظر می گیرند. در صورتی که احساس می کنید، کیفیت بافت پوست شما به طرز قابل توجهی افت کرده، پیرتر از سن خود به نظر رسیده و برای استفاده از فیلر های پوستی آمادگی ندارید، تزریق ژل پروفایلو بهترین درمان برای شما می باشد.

ژل پروفایلو یک فیلر نیست، بلکه یک ژل هیالورونیک اسید جدید و یکی از آخرین ابتکارها جهت درمان سستی پوست می باشد.
پروفایلو در واقع با بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست، تمامی فرایند های زیبایی یا آرایشی را تکمیل می کند.
ژل پروفایلو یکی از بالا ترین غلظت های هیالورونیک اسید را در بازار دارد. این ژل، جایزه زیبایی را به منظور بهترین محصول ابتکاری سال دریافت کرده است.

ژل پروفایلو پس از تزریق، در بافت توزیع شده و ظرف مدت ۴ هفته تولید، ۴ نوع مختلف از کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این ماده نیازی به ماساژ دادن نداشته و هیچ گونه برآمدگی از خود بر جای نمی گذارد.

ژل پروفایلو به دلیل خاصیت انتشاری که دارد، تنها به ۵ تزریق در هر سمت از صورت نیاز داشته که یعنی بیماران، این درمان را نسبت به موارد دیگر راحت تر می یابند.

ژل پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

نتایج حاصل از تزریق ژل پروفایلو در اغلب اوقات تا ۶ ماه دوام داشته؛ اما می تواند از یک فرد تا فردی دیگر متفاوت باشد.
چه نتایجی را می توان از تزریق ژل پروفایلو انتظار داشت؟

تنها پس از یک دوره تزریق ژل پروفایلو که شامل ۳ جلسه تزریق با ۴ هفته فاصله می باشد، می توان انتظار آبرسانی قابل توجهی را به پوست داشت. این آب رسانی پوست را درخشان کرده و خطوط ریز را از بین می برد.

فرد متوجه پوستی صاف و سفت تر می شود. حتی در افرادی که پوستی بسیار چروکیده دارند نیز ایجاد شدن بهبود در بافت پوست غیر قابل انکار است. این درمان می تواند پس از ۶ ماه در مواردی که نیاز به ترمیم است، دوباره تکرار شود.

ژل پروفایلو به چند جلسه درمان نیاز خواهم داشت؟

جهت دستیابی به بهترین نتایج بلند مدت، انجام دو جلسه درمانی با یک بازه ۴ هفته در میان، پیشنهاد می گردد. برخی افراد می توانند نتایج را در همان هفته اول مشاهده کنند، اما بهترین نتایج این روش درمانی ۴ هفته پس از دومین جلسه درمان، قابل مشاهده خواهند بود.

توصیه های پیش از تزریق پروفایلو

لطفا به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از نوشیدن هر گونه الکل خودداری کنید. همچنین، توصیه می کنیم بجز در موارد ابتلا به بیماری های مزمن پزشکی، از مصرف داروی آسپرین یا دیگر داروهای ضد التهاب غیر استروییدی،چند روز پیش از درمان اجتناب کنید.
خودداری از مصرف این داروها خطر کبودی در محل تزریق را از بین می برد. در ارتباط با هر گونه نگرانی خود از تکنسین پزشکی سوال بپرسید.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

فرد می تواند پس از انجام درمان پروفایلو به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. با این حال، ما توصیه می کنیم از آرایش کردن خودداری کنید. البته استفاده از لوازم آرایش معدنی که پس از درمان در کلینیک زیبایی نیز استفاده می شوند، مانعی ندارد.
علاوه بر آن، توصیه می کنیم در روز انجام درمان به باشگاه، سونا، سونا بخار یا شنا نروید. همچنین، باید از لمس نواحی تزریق نیز خودداری شود.

نقاط تزریق ژل پروفایلو

نقاط تزریق ژل پروفایلو

 


برچسپ ها:
پروفایلو چگونه عمل می کند؟
پروفایلو چه مدت دوام دارد؟
پروفایلو چیست؟
چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟
قیمت تزریق ژل پروفایلو

ارسال دیدگاه