فیلم جوانسازی صورت با آر اف فرکشنال(اسکارلت) در کلینیک زیبایی لاوین – دکتر علی جعفری

فیلم جوانسازی صورت با آر اف فرکشنال(اسکارلت) در کلینیک زیبایی لاوین – دکتر علی جعفری

ویدیو

جوانسازی صورت با آر اف فرکشنال(اسکارلت) در کلینیک زیبایی لاوین

آر اف فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین بخش های بدن است که در زیبایی فرد تاثیر بسزایی دارد از این خیلی از افراد به دنبال راهی برای جوانسازی و زیباتر کردن آن دارند. یکی از مدرن‌ترین راه های جوانسازی پوست که احتمالا زیاد در موردش شنیده اید آر اف فرکشنال یا همان اسکارلت سوزنی است. آر اف فرکشنال روشی است کم‌تهاجمی و با ایمنی بالا که نتایج بسیار خوبی را برای شما به همراه دارد. این دستگاه با استفاده از امواج رادیویی به لایه‌ی میانی پوست نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست خواهد شد و در نهایت موجب احیا و بازسازی پوست می شود.

جوانسازی پوست با اسکارلت برای سنین 30 تا 55 سال کاربرد دارد. مکانیزم اثر این دستگاه در لایه درم اتفاق می‌افتد. امواجی که توسط دستگاه ر اف فرکشنال به پوست تابانده می‌شوند در لایه درم تبدیل به گرما شده و در نهایت موجب کلاژن سازی و فعال کردن فیبروپلازی و در نهایت رفع چین و چروک خواهد شد که بافت‌های فیبروزی ایجاد می‌کند و در نتیجه آن بافت پوست ضخیم تر شده و موجب پوشاندن قسمت سطحی پوست می‌شود.

آر اف فرکشنال(اسکارلت) علاوه بر کاهش میزان چین و چروک های پوستی به روشن و شفاف شدن پوست، لیفت پوست صورت و گردن و برطرف کردن منافذ باز پوست نیز کمک می کند. از کاربرد های دیگر این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان لک های پوستی
  • درمان پوست افتاده و رفع شلی پوست
  • درمان ترک های پوستی (استرچ مارک)
  • از بین بردن اسکار و جای زخم آکنه
  • رفع آکنه‌ های کیستی
  • از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های ظریف
  • رفع مشکلات بافت سطحی پوست

این روش بسیار کم تهاجمی بوده که عوارض بسیار محدودی از جمله درد هنگام انجام کار، تورم و قرمزی بعد از انجام آن دارد. این عوارض کاملا موقتی است و مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا پوست بهبود یافته و اثرات شگفت انگیز اسکارلت مشخص خواهد شد.


برچسپ ها:
آر اف فرکشنال
جوانسازی با آر اف فرکشنال
جوانسازی پوست
دکتر علی جعفری
کاربردهای آر اف فرکشنال
کلینیک زیبایی لاوین

ارسال دیدگاه