لیفت با نخ بهتر است یا هایفو؟

لیفت با نخ بهتر است یا هایفو؟

زیبایی | هایفو تراپی

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد که باعث شل شدگی و افتادگی پوست و چین و چروک می شود. صورت چروکیده از مهمترین و بزرگترین مشکلات زیبایی شناختی زنان و مردان می باشد.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد که باعث شل شدگی و افتادگی پوست و چین و چروک می‌شود. صورت چروکیده از مهمترین و بزرگترین مشکلات زیبایی شناختی زنان و مردان می باشد. در این موقع است که همه دنبال لیفتینگ صورت می گردند و سوال های زیادی برایشان ایجاد می شود از جمله اینکه، چند روش لیفتینگ وجود دارد؟ با چند اسم برخورد می کنند، هایفو، rf فرکشنال، لیفت با نخ، اندولیفت، لیزر جنسیس، ژل فیلر بوتاکس و …

سوالات بعدی اینها هستند که کدام یک بهتر است؟ هزینه rf فرکشنال چقدره؟ آیا اندولیفت درد هم دارد؟ تعداد جلسات هر کدام چقدر است؟ لیفت با نخ بهتر است یا هایفو؟

لیفت با نخ

یکی از روش های لیفت، استفاده از نخ لیفتینگ است.

در این روش با استفاده از نخ های استاندارد ، تا حدودی باعث کشیده تر شدن پوست و لیفتینگ می شود.

برای لیفت با نخ، انواع نخ های کره ای و چینی وجود دارد از جمله می توان از لیفت با نخ PODO و لیفت با نخ BARBED و نوع های دیگر نام برد .

ما در کلینیک لاوین از نخ های استاندارد سیلوئت که دارای FDA APPROVED از سازمان غذا و داروی آمریکا و ایران است، استفاده می کنیم.

نخ های استاندارد سیلوئت، نخ هایی هستند که دارای مخروط های دو طرفه قابل جذب می باشند که در ایالات متحده ساخته شده و در جراحی های زیبایی و ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

نواحی قابل درمان با نخ سیلوئت

  • کلیه خطوط صورت
  • لیفتینگ مناطق میانه صورت
  • لیفت گونه ها
  • لیفت ابرو، که معمولا افراد دوست دارند دم ابرو بیشتر از آن چیزی که در تزریق بوتاکس لیفت پیدا می کند، ابرو لیفت پیدا کند.
  • لیفت غبغب
  • لیفت گردن و برطرف کردن افتادگی فک تحتانی
  • لیفت بینی، برای افرادی که دوست دارند سر بینی آنها بالا کشیده شود و بینی فرم بهتری داشته باشد.

نخ های لیفت، در نواحی خاصی از صورت کار گذاشته می شود و باعث می شود پوست در آن ناحیه لیفت پیدا کند و کشیده تر و پوست جمع تر شود. در روش لیفت با نخ کلاژن سازی صورت میگیرد، اما این کلاژن سازی به انداره هایفوتراپی و یا اندولیفت نمی باشد.

دوام و ماندگاری لیفت با نخ :

در دوام و ماندگاری لیفت با نخ ، همه چیز به نوع نخ و مرغوب بودن و با کیفیت بودن نخ مورد استفاده لیفتینگ ، و استاندارد بودن آن بستگی دارد.

معمولا نخ های لیفت صورت از جنس چینی و یا کره ای طول عمر و کیفیت بسیار پایین تری دارند. نخ های لیفتینگ که در کلینیک لاوین استفاده می کنیم از جنس سیلوئت می باشد که علاوه بر استاندارد بودن ، مورد تأیید سازمان غذا و دارو و دارای FDA APPROVED آمریکا و ایران می باشد و عمر آن 1 سال و نیم تا 2 سال می باشد .

هایفوتراپی چیست؟

HIFU خلاصه کلمه لاتین high intensity focused ultrasound می باشد که با انجام آن کشیدن پوست و جوانسازی پوست به صورت غیر جراحی انجام می گیرد. اگر بخواهیم به طور ساده توضیح بدهیم می توان گفت دستگاهی که برای این روش استفاده می شود با کانونی کردن نور، امواجی که از دستگاه ساطع می شود را در یک نقطه متمرکز می کند و ناحیه مورد نظر گرم می شود. این گرما باعث می شود مولکول ها به ارتعاش دربیایند و سلول های آسیب دیده تخریب شوند.

هایفوتراپی برای چه کسانی و در چه مواردی مناسب هست؟

  • برای افرادی که شلی و افتادگی پوست آن ها خیلی زیاد نیست هایفوتراپی پیشنهاد می شود که نتایج آن از یک ماه بعد شروع شده و تا 4 ماه بعد نتیجه نهایی قابل مشاهده است.
  • افرادی که به علت کاهش وزن پوست های افتاده ایی دارند.
  • افرادی که دارای تیرگی و سیاهی دور چشم هستند و یا اینکه پلک های افتاده ایی دارند.
  • کسانی که خط های عمیق خنده و یا پیشانی دارند.
  • لیفت صورت وگردن
  • لیفتینگ گونه و چانه
  • از بین بردن رفع غبغب
  • درمان منافذ پوست

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ ؟

معمولا دکتری که لیفت با نخ را انجام میدهد باید مهارت بسیار زیادی را داشته باشد که بتواند درست انجام دهد. اگر نخ لیفتینگ نامرغوبی استفاده شود ممکن است با عفونت همراه باشد. در نتیجه ریسک بالایی را دارد.

کلاژن سازی در لیفت با نخ به تدریج و کم کم اتفاق می افتد و دوام کمتری به نسبت با هایفو دارد.

در حالیکه هایفوتراپی علاوه براینکه خطر و مضرات خاصی ندارد، دارای دوام و ماندگاری بیشتر و کلاژن سازی آن خیلی سریع تر اتفاق می افتد.

در نهایت خود شما و متخصص مربوطه هستید که انتخاب می کنید کدام یک از روش ها، برای لیفتینگ صورت مناسب هست.


برچسپ ها:
اثرات بلندمدت هایفو
اثرات جانبی نخ های لیفت
از مزایا
استفاده از نخ های آمریکایی و کره ای
انواع نخ لیفت
بین سه تا چهار ماه در بدن شما حل می شوند و در طی این دوره زمانی پوست شما شبکه های فیبر کلاژن و الاستین را در اطراف این نخ ها ایجاد می کند.
پوست کشیده‌تر
جوان‌تر
جوانسازی با هایفوتراپی چیست؟ هزینه
درمانگاه لاوین
دکتر علی جعفری
رفع چین و چروک دور چشم
زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت؟
زمان ریکاوری در هایفو
عوارض هایفوتراپی چیست؟
عوارض و هزینه آن بیشتر بدانیم
کاربرد های هایفوتراپی
کشیدن پوست گونه و رفع افتادگی پوست
لیفت با نخ
لیفت بانخ بهتر است یا هایفو؟
لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ کلاژن
محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی
مزایای لیف صورت با نخ
معایب و مزایا
میزان تأثیرگذاری هایفو
نتایج هایفوتراپی
نخ های دندانه دار (خاردار)
نخ های مونو
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟
هایفوتراپی
هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟
هایفوتراپی چیست؟
هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی یا لیفت صورت؟ میزان تهاجمی بودن
هزینه لیفت صورت با نخ
هزینه هایفو در کلینیک
هموارتر و شفاف‌تر

ارسال دیدگاه