لیفت با نخ !!! انواع نخ لیفت و نحوه لیفت صورت با نخ لیفت

لیفت با نخ !!! انواع نخ لیفت و نحوه لیفت صورت با نخ لیفت

زیبایی | نخ لیفت

کاربرد لیفت صورت با نخ در بهبود چروک ها و افتادگی های پوست می باشد و امروزه با افزایش تقاضا بسیار رایج گردیده است. بسیاری از زنان و مردان روش لیفت صورت با نخ را جهت برطرف نمودن افتادگی های آزاردهنده پوست انتخاب می کنند.

کاربرد لیفت صورت با نخ :

کاربرد لیفت با نخ برای صورت در بهبود چروک ها و افتادگی های پوست می باشد و امروزه با افزایش تقاضا بسیار رایج گردیده است. بسیاری از زنان و مردان روش لیفت صورت با نخ را جهت برطرف نمودن افتادگی های آزاردهنده پوست انتخاب می کنند.

در لیفت با نخ، نخ های به کار گرفته شده قابل رویت نمی باشد. از این روش به منظور درمان بخشی از پوست که با دیگر تکنیک ها نمی توان به ننتیجه مطلوب دست یافت، استفاده می شود. پیش از آن که برای انجام لیفت صورت با نخ تصمیم قطعی بگیرید، توصیه می شود با پزشک خود مشورت نموده و راجع به آن مطالعه نمایید.

انواع نخ لیفت :

لیفت با نخ، فرایندی است که شامل بالا کشیدن قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های خاص بوده و برخلاف لیفت کلاسیک صورت، به ایجاد برش‌های جراحی نیاز ندارد. لیفت با نخ ممکن است به نام‌های مختلفی شناخته شود مانند، لیفت با نخ آپتوس، لیفت کانتور، لیفت با نخ ابریشم، لیفت با پر و غیره. در این روش دو نوع کلی از نخ‌ها یا بخیه‌ها استفاده می‌شوند:

نخ‌های خاردار یا دندانه‌ای با شناوری آزاد که نیازی نیست برای نگهداشتن لیفت معلق شوند و نخ‌های نرم یا معلق که باید به یک ساختار ثابت از صورت یا پوست سر متصل شوند. این فرایند، بهترین گزینه برای بیمارانی است که دچار بافت‌هایی با آویزانی خفیف تا متوسط بوده و معمولاً کسانی هستند که در میانه‌ی دهه‌ی سی تا پنجاه سالگی قرار دارند. لیفت با نخ معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بهبود حاصل از آن عمدتاً سریع است. هزینه‌های اختصاصی آن با توجه به مناطق تحت درمان، متفاوت می‌باشد.

در این مقاله به شرح انواع لیفت با نخ می پردازیم:

نخ های کره ای بهترین نخ ها هستند که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و لیفت با نخ های کره ای سفتی و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

نخ های pdo :

نخ های pdo تولید کشور کره جنوبی می باشد و اخیراً در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این نخ دارای استاندارد سازمان دارویی اتحادیه اروپا و کره جنوبی می باشد.

مواد تشکیل دهنده آن قابلیت جذب دارد، طی 6 الی 8 ماه جذب می شود که در این مدت نخ در زیر پوست منجر به ایجاد تارهای کلاژن والستین می گردد. تارهای به وجود آمده سبب افزایش قابلیت ارتجاعی و جمع شوندگی بیشتری خواهد شد.

نخ کاگ چیست؟

این نخ دارای جنس و کیفیت یکسان با نخ های قبلی می باشد اما خارهایی را دارا می باشد که در پوست فرو می روند و چسبندگی بهتری دارند و در این مدت می توانند باعث بالا رفتن پوست و لیفت شوند. نخ کاگ گرانتر از سایر نخ ها بوده و انتخاب آن توسط بیمار صورت می گیرد.

برندهای محصول:

نخ‌های فیلامنت طلایی (پوست طلایی و نخ طلایی):استفاده از نخ‌های طلا با عیار ۲۴ برای جوان‌سازی پوست، به نام جوان‌سازی فیلامنت طلایی نیز شناخته می‌شود. برندهای نخ‌های طلایی که در انگلستان استفاده می‌شوند، شامل پوست طلایی و نخ طلایی می‌باشند.

نخ سیلوئت :

نخ نرم سیلوئت به عنوان یک روش لیفت صورت غیر جراحی، یک بخیه‌ای یا عروسکی شناخته می‌شود، بر اساس تعلیق بخیه با قیف‌هایی است که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود.

نخ‌های تکی، نوعی از رشته‌ی PDO تکی می‌باشد. این نخ‌ها نرم بوده و بدون خار ساخته می‌شوند که آنها را هرچه کمتر تهاجمی می‌سازد. چندین بار، نخ تکی در یک الگوی شبکه‌ای به پوست وارد می‌شود تا به بیشترین حد تأثیرات سفت کردن دست یافته شود. پس از وارد شدن به پوست، نخ‌ها، پیوندهای کلاژن را برای ایجاد سفتی تدریجی پوست و تأثیرات جوان‌سازی پوست، فعال می‌کنند. با اینکه نخ‌های تکی، پوست را سفت می‌کنند، اما لیفت قابل توجهی را ایجاد نمی‌نمایند. این درمان‌های سفت کردن پوست، می‌توانند برای جوان‌سازی کلاژن و درمان پوست آویزان گردن، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت استفاده شوند. این نخ‌ها همچنین می‌توانند به گونه‌ها حجم اضافه کرده و به طور میانگین ۱۰ تا ۳۰ نخ مونو معمولاً برای هر مکان مشخص درمان، استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک درمان غیر جراحی برای چین و چروک هستید، که مزایای سفت کردن و لیفتیگ را با هم داشته باشد، آنگاه می‌توانید از ترکیب نخ‌های تکی و نخ‌های کاگ بهره ببرید.

نخ‌های کاگ:

نخ‌های دندانه‌ای یا کاگ، مشابه نخ‌های مونو هستند با این تفاوت که حاوی خارهایی می‌باشند که به زیر پوست متصل می‌شوند. این خارها، یک پشتیبانی پیشرفته را برای ساختار پوست ایجاد می‌کنند تا بافت آویزان را بالا ببرند. این نخ‌ها، به طور مؤثر، تشکیل کلاژن در اطراف نخ‌ها و خارهای آنها را بهبود می‌بخشند. نخ‌های کاگ می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با نخ‌های مونو برای تعلیق مکانیکی ساختارهای بافتی پوست استفاده شوند به شکلی که نتیجه، احساس و ظاهر نرم و صاف داشته باشد. این نوع نخ‌ها معمولاً با لیفت پوست آویزان در خط فک برای ایجاد یک صورت باریک‌تر استفاده می‌شوند. به علاوه‌ی ایجاد لیفت برای غبغب، نخ‌های کاگ می‌تواند لیفت نخ ابرو و لیفت نخ بینی را فراهم سازند.

نخ‌های پیچ‌دار:

اگر به دنبال اضافه کردن حجم بیشتر به چهره‌ی خود هستید، نخ‌های پیچ‌دار یک گزینه‌ی عالی برای شما می‌باشند. نخ‌های پیچ‌دار با یک یا دو نخ موجود هستند که برای تقویت نتایج، در اطراف سوزن به هم بافته می‌شوند. برای ایجاد یک صورت با حالت V، نخ‌های پیچ‌دار، به رفع نواحی فرورفته کمک کرده و یک لیفت صورت غیر جراحی را ایجاد می‌کنند. زمانی که دو نخ به هم بافته می‎شوند، این متد به نام چند پیچی شناخته می‌شود. بسیاری از افراد یک چهره‌ی V- شکل را می‌خواهند، اما قادر نیستند که بدون کمک یک پزشک پوست متخصص، به آن دست یابند. نخ‌های PDO می‌توانند بافت‌های ناشی از پیری را بدون روش‌های تهاجمی مانند جراحی، سفت کردن، بالا برده و پشتیبانی کنند. این فرایند حداقل یک ساعت یا بیشتر، بسته به مناطقی که تحت درمان هستند با کمترین درد ممکن، انجام می‎شود. نتایج حاصل از نخ‌های PDO معمولاً بین ۱۸ تا ۲۴ ماه به طور میانگین، باقی می‌مانند. اگر نگران شلی خفیف پوست صورت خود هستید، نخ‌های PDO می‌توانند به ایجاد ظاهری جوان‌تر به شما کمک کنند.

نخ‌های خاردار با تعلیق آزاد:

با استفاده از یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن نخاعی، نخ‌های خاردار، از طریق نقاط برش کوچکی که توسط این سوزن ایجادشده و تقریباً ۱- ۲ میلی‌متر بوده و در راستای خطوط که قبلاً توسط جراح بر روی صورت شما علامت‌گذاری شده می‌باشد، به چربی زیر جلدی زیر پوست وارد می‌شوند. سوزن حاوی نخ، سپس برای فراهم کردن اصلاح مورد نیاز، مکان‌یابی شده و سپس خارج می‌شود. کاگ‌های میکروسکوپی موجود در نخ، سپس به زیر پوست متصل شده و به آرامی پوست را بالا کشیده و آن را در محل مورد نیاز محفوظ می‌نماید. نخ‌های اضافی نیز تراشیده می‌شوند تا در بالای سطح پوست به چشم نیایند. تعداد نخ‌های مورد نیاز به تعداد مناطق تحت درمان، مانند لیفت ابرو، لیفت گونه یا غبغب و یا حتی لیفت گردن، بستگی دارد. یک لیفت کامل صورت با نخ تقریباً به ۱۸ نخ خاردار نیاز دارد، گرچه از آنجا که همه‌ی افراد به لیفت کامل صورت نیاز ندارند، به صورت طبیعی شما به تقریباً دو نخ برای هر ابرو، سه نخ برای هر گونه، دو نخ برای هر خط فک و دو نخ برای هر سمت گردن نیاز دارید. زمانی که نخ‌ها در زیر پوست قرار می‌گیرند، تقریباً ۵ تا ۸ سانتی‌متر طول دارند و متناسب با خطوط صورت، بریده می‌شوند.

نخ‌های نرم یا معلق:

نخ‌های معلق با استفاده از یک سوزن استاندارد به پوست وارد می‌شوند، اما برای نگهداشتن لیفت، نیازی نیست که این نخ‌ها به به اصطلاح نقاط لنگری متصل شوند. نقاط لنگری، نقاط ثابتی از صورت یا پوست است هستند، و برای نقاط مختلف صورت و بدن با هم فرق دارند. بنابراین، داشتن دانش کامل و جزئی از آناتومی بدن، به منظور یافتن قسمت‌هایی که لنگرهای مناسبی برای لیفت ایجاد می‌کنند، ضروری می‌باشد. همچنین باید از ساختارهایی که ممکن است پس از مدتی از جای خود تکان خورده یا کشیده شده یا شکل خود را از دست بدهند و در نتیجه، بر کار لیفت اثر بگذارند، پرهیز کرد. بنابراین، همانطور که متخصصان نیز می‌دانند، این بخش به تکنیک بیشتری نیاز داشته و به برخی از مهارت‌های پایه‌ای جراحی و دانش از آناتومی بدن نیاز دارد.

لیفت با نخ چطور کار می‌کند و چه چیزی را می‌تواند درمان کند؟

لیفت با نخ، می‌تواند به بالا کشیدن صورت بدون جراحی تهاجمی کمک کند (با وارد کردن نخ‌ها از طریق سوراخ‌های کوچکی به پوست، که بعداً غیر قابل مشاهده می‌شوند) و می‌تواند در هر جایی از پوست که به لیفت ملایم نیاز دارد، استفاده شوند. این فرایند، بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای شلی خفیف تا متوسط بافت‌های صورت بوده و بین دهه‌ی سی و پنجاه زندگی خود می‌باشند. مناطقی که می‌توانند با نخ لیفتینگ صورت درمان شوند شامل قسمت خارجی ابرو، گونه‌ها، آویزانی غبغب و چانه، فاصله‌ی بین بینی تا لب و قسمت پایینی چشم، خط فک برای غبغب و برای گردن و پوست آویزان آن می‌باشد. بیشتر بیماران نیاز ندارند که تمامی این مناطق همزمان درمان شوند، گرچه این کار امکان‌پذیر است. مناطق رایج درمان در بیماران جوان‌تر، گونه‌ها و ابروها هستند چرا که این مناطق، از اولین نواحی صورت هستند که شروع به افتادن می‌کنند. با بالا رفتن سن شما، نیمه‌ی پایینی صورت شما نیز شروع به افتادن می‌کند. اگر مقدار قابل توجهی از پوست آویزان یا زائد وجود داشته باشد، که این حالت بیشتر در بیماران بزرگتر از شصت سال دیده می‌شود، این فرایند دیگر مناسب نبوده و لیفت سنتی صورت یا عمل لیفت ابرو ممکن است به منظور برداشتن پوست اضافه و در نتیجه رسیدن به نتیجه‌ی بهتر، توصیه شود. عملاً نخ‌ها هیچ جای زخمی را بر جای نمی‌گذارند، استفاده‌ی آنها ساده است و دارای زمان بهبودی مینیمال می‌باشند.

در زمان عمل لیفت با نخ، چه اتفاقی می‌افتد؟

مشاوره‌ نخست شما با جراح، مشخص می‌کند که چه انتظاراتی از عمل خود دارید و پس از انجام این عمل، ظاهر شما چگونه خواهد شد؟

مشاوره‌ محتاطانه

با توجه به دلایل شما برای انتخاب لیفت با نخ و مناسب بودن شما برای این نوع از جراحی، در این مرحله بسیار اهمیت دارد. برای گرفتن یک تصمیم آگاهانه، مطمئن شوید که بیشترین اطلاعات ممکن را به دست آورده اید. سپس بافت‌های افتاده و شل صورت شما، به دقت توسط جراح بررسی می‌شوند تا تعیین شود که چه نقاطی از صورت و گردن نیاز به درمان دارند. ممکن است نتیجه گرفته شود که لیفت با نخ، مناسب‌ترین گزینه برای شما نیست و یا اینکه شما به عمل‌های زیبایی بیشتری به علاوه‌ی نخ، برای رسیدن به نتایج دلخواهتان نیاز دارید. یک تاریخچه‌ی پزشکی برای اطمینان از اینکه هیچ دلیلی برای عدم انجام این عمل وجود ندارد، باید گرفته شود. در این زمان از شما خواسته می‌شود تا یک رضایت‌نامه را امضا کنید که به این معناست که شما به خوبی، مزایا و ریسک‌های بالقوه‌ی مرتبط با این عمل را درک کرده اید. جراح ممکن است بخواهد که GP شما را نوشته و جزئیات عمل را در آن وارد کند، بنابراین اگر احیاناً در کوتاه مدت یا بلند مدت، مشکلی در ارتباط با عمل پیش آمد، پزشک شما از فرایند انجام شده مطلع بوده و بتواند به شما کمک کند. همچنین ممکن است عکس‌هایی توسط متخصص از شما گرفته شود، تا بعداً بتوان یک مقایسه‌ی قبل و بعد را انجام داد. سپس در حالی که ایستاده اید و تأثیرات جاذبه‌ی زمین کاملاً مشهود هستند، صورت شما با قلم خاصی علامت‌گذاری می‌شود. عکس‌های قبل از عمل هم بدون این علامت‌ها و هم با آنها گرفته می‌شوند، تا در صورتی که بعداً به دانستن جای نخ‌ها نیاز بود، بتوان با مراجعه به عکس‌ها به آنها دست پیدا کرد.

بیهوشی :

این فرایند معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. همچنین ممکن است از طریق رگ، داروی آرام‌بخش به شما تزریق شود، بنابراین شما در طول عمل بیدار هستید، اما ناراحتی بسیار مختصری را احساس می‌کنید.

فرایند انجام :

وارد کردن و قرار دادن نخ‌ها سریع بوده و تقریباً سی دقیقه تا دو ساعت، بسته به تعداد مناطق تحت درمان و نوع نخ‌های استفاده شده، طول می‌کشد.

زمان بهبودی پس از انجام لیفت با نخ چقدر طول می‌کشد؟

پس از عمل، ممکن است مقداری کبودی و مختصری تورم به وجود بیاید، که معمولاً پس از چند روز رفع می‌شود. بهبودی، عمدتاً سریع است، چنانکه بیشتر بیماران در روز بعد یا پس از چند روز استراحت به کار خود برمی‌گردند. ممکن است دریابید که حرکات صورت شما در دو هفته‌ی نخست محدود شده است و در زمان خندیدن یا لبخند زدن مقداری درد احساس می‌کنید.

نتیجه لیفت با نخ

یک درمان برای هر ناحیه، معمولاً تمامی آن چیزی است که برای دستیابی به تأثیر دلخواه مورد نیاز است و معمولاً دارای نتایج قابل مشاهده‌ی فوری می‌باشد، گرچه نتایج بیشتر پس از ۳- ۴ هفته قابل دیدن هستند. با این حال، این نتایج با گذشت یک دوره‌ی ۳- ۶ ماهه بهبود می‌یابند، چرا که کلاژن خود شما در اطراف نخ‌ها، شروع به رشد کرده و به تأثیر لیفتینگ می‌افزایند. گفته می‌شود که تأثیرات حاصل از لیفت با استفاده از نخ‌های خاردار، لااقل پنج سال باقی می‌مانند. با این حال، برخی از متخصصان می‌گویند که نتایج حاصل از نخ‌های معلق، نسبت به نخ‌های خاردار با تعلیق آزاد، چشم‌گیرتر بوده و بیشتر باقی می‌مانند. در حالی که گفته می‌شود که نخ‌های با تعلیق آزاد لغزیده و لیفت را به خوبی نگه نمی‌دارند، نخ‌های معلق لیفت را برای مدت زمان بیشتری حفظ می‌کنند. در مورد نخ‌های غیر قابل جذب، ممکن است سال‌ها طول بکشد تا نخ، استحکام خود را از دست بدهد. در مورد نخ‌های قابل جذب، معمولاً زمانی که نخ لیفت در پوست جذب شد، یک خط کشش تشکیل می‌شود، که در واقع بافت فیبروتیک (اسکار) است که لیفت را مدت زمان زیادی پس از جذب شدن نخ، حفظ می‌کند.


برچسپ ها:
اثرات جانبی نخ های لیفت
از مزایا
استفاده از مواد بی حسی
استفاده از نخ های آمریکایی و کره ای
استفاده از نخ های قابل جذب
استفاده از نخ‌های قابل جذب
افتادگی پوست
انواع لیفت صورت
انواع نخ لیفت
این روش براساس قرار دادن تعدادی نخ که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند در بخشهای مختلف صورت است
با ماندگاری بیش از بوتاکس و ژل
بدون زخم
بعد از لیفت با نخ
بین سه تا چهار ماه در بدن شما حل می شوند و در طی این دوره زمانی پوست شما شبکه های فیبر کلاژن و الاستین را در اطراف این نخ ها ایجاد می کند.
پوست صورت
پوست کشیده‌تر
تنها روش لیفت بدون عمل جراحی
جدیدترین روش جوانسازی و لیفت با نخ
جوان‌تر
جوانسازی
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست آقایان با نخ
جوانسازی پوست با نخ کلاژن
جوانسازی پوست با نخ کلاژن ساز
جوانسازی صورت
جوانسازی صورت با نخ کلاژن
جوانسازی و لیفت صورت با نخ
چه کارهایی را باید قبل ازعمل لیفت انجام بدین؟
رفع افتادگی پوست و صورت و سینه و گردن
رفع چین و چروک دور چشم
روش لیفت با نخ چگونه است؟
عمل زیبایی فیس لیفت روشی عالی برای افرادی است که جوانی و طراوت صورت خودشون رو از دست دادن.
عوارض لیفت با نخ چیست؟
عوارض لیفت بینی با نخ
عوارض لیفت صورت با نخ
عوارض و هزینه آن بیشتر بدانیم
فیلم لیفت بینی با نخ
فیلم لیفت صورت با نخ
قیمت لیفت بینی با نخ
قیمت لیفت نخی
قیمت نخ pdo
کارهایی را باید قبل ازعمل لیفت انجام بدین ؟
کشیدن پوست گونه و رفع افتادگی پوست
کلاژن سازی پوست
لیفت
لیفت با نخ
لیفت با نخ بینی
لیفت با نخ چیست؟
لیفت پوست صورت
لیفت صورت
لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ کلاژن
لیفت صورت با نخ کلاژن برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟
لیفت صورت با نخ کلاژن برای رفع بسیاری از چین و چروک های صورت و همچنین نابود کردن علائم پیری و افزایش سن می توان روش های متعددی مانند استفاده از لیزر و...
لیفت صورت با نخ کلاژن چگونه انجام می شود؟
لیفت صورت با نخ مزایا و معایب
لیفت صورت برای چه کسانی مناسبه؟
لیفت صورت و پیشانی با نخ کلاژن ساز
لیفتینگ صورت با نخ
متخصص زیبایی پوست
محبوب ترین تخفیف ها
مراقبت پس از عمل لیفت صورت
مزایای لیف صورت با نخ
مزایای لیفت صورت با نخ
مناسب برای تمام سنین
نخ جوانسازیPDO
نخ های دندانه دار (خاردار)
نخ های مونو
نکاتی برای مراقبت از پوست بعد از عمل فیس لیفت
هزینه لیفت صورت با نخ
هموارتر و شفاف‌تر

ارسال دیدگاه