پروفایلو تقویت کننده فوق العاده جدید پوست ما – PROFHILO

پروفایلو تقویت کننده فوق العاده جدید پوست ما – PROFHILO

تزریق ژل | زیبایی

در سال 2017 یک درمان کاملا جدید و غیر تهاجمی به نام Profhilo معرفی شده است که دنیای زیبایی را همانند طوفان در برگرفت.هیالورونیک به دلیل داشتن خاصیت ضد پیری و آبرسان قدرتمند، در بسیاری از بهترین محصولات مراقبت از پوست

در سال 2017 یک درمان کاملا جدید و غیر تهاجمی به نام پروفایلو Profhilo معرفی شده است که دنیای زیبایی را همانند طوفان در برگرفت.
شما بدون شک قبلاً درباره مزایای اسید هیالورونیک (HA) همه چیز شنیده اید.اسید هیالورونیک به دلیل داشتن خاصیت ضد پیری و آبرسان قدرتمند، در بسیاری از بهترین محصولات مراقبت از پوست امروزی به ماده ای ضروری تبدیل شده است.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک محصول تزریقی است، بنابراین می تواند HA را مستقیماً وارد پوست کند. با این حال، بر خلاف سایر تزریقی، اولین درمانی است که فقط 100٪ اسید هیالورونیک خالص (HA) بدون استفاده از مواد اتصال دهنده متقاطع شیمیایی (BDDE) دارد. این بدان معنی است که پوست را از داخل به بیرون هیدراته می کند و به سطحی بی نظیر و محکم کننده پوست یک هیدراتاسیون عادی می یابد.

این ماده پوست را محکم می کند، خطوط ریز را نرم می کند و جوان سازی کلی صورت را به شما می دهد. مانند پرکننده ها، حجم آن کم نمی شود یا اضافه نمی شود. در عوض، اسید هیالورونیک طبیعی موجود در پوست را که با سن از بین رفته است، بازیابی می کند و نتایج عالی و طبیعی به همراه می آورد.

پروفایلو Profhilo یک فناوری انحصاری است که در سال های گذشته فقط در انگلستان راه اندازی شد و کلینیک زیبایی + زیبایی شناسی یکی از معدود کلینیک های پیشرو برای ارائه این روش درمانی است.

در حقیقت، کشف پروفایلو در جوایز زیبایی شناسی 2016 (که معادل صنعت The Oscars است) مقام نوآورانه ترین روش درمانی را به دست آورد!

اسید هیالورونیک دقیقاً چیست و چرا مفید است؟

اسید هیالورونیک یک ماده ژل طبیعی است که در پوست ما وجود دارد و مانند اسفنج عمل می کند. این ماده رطوبت را در خود نگه می دارد و باعث می شود پوست ما پوستی صاف و آبرسان به نظر برسد.

متأسفانه، هرچه پیرتر می شویم بدن تولید این ماده حیاتی را کند می کند. این کار منجر به از بین رفتن استحکام، پایداری و قدرت پوست می شود.
بنابراین جای تعجب نیست که صنعت آرایشی با اضافه کردن اسید هیالورونیک به کرم ها، سرم ها و درمان ها به دنبال راه هایی برای اصلاح و ترمیم پوست است.

ماده اصلی تشکیل دهنده ژل پروفایلو اسید هیالورونیک است.

درمان پروفایلو چیست و چه مزایایی را ارائه می دهد؟

پروفایلو معمولاً از دو روش درمانی پنج نقطه ای و یک ماه از هم جدا است. همچنین، برای حفظ نتایج، هر شش ماه یکبار درمان پیگیری می شود.

پروفایلو تقویت کننده فوق العاده جدید پوست ما

روش پنج نقطه ای تزریق پروفایلو

درمان با پروفایلو مزایای بسیاری دارد از جمله:

  • پوست را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین تقویت کننده جوانی ایجاد کند.
  • باعث تقویت تولید مثل سلولهای بنیادی می شود.
  • خطوط و چین و چروک ها کمتر قابل توجه به نظر می رسند.
  • این می تواند ظاهر سستی پوست (شل بودن و افتادگی) را که با افزایش سن پیش می آید برطرف کند.
  • پوست سالم تر و پر جنب و جوش تر به نظر می رسد.

ژل پروفایلو بسیار متنوع است و تقریباً در هر جای بدن قابل استفاده است. مناطقی که به دنبال اضافه کردن حجم از دست رفته و کاهش “شکاف” هستند متداول ترین مناطق هستند. این موارد شامل صورت، گردن، اجزای صورت، بازوها، دست ها و خط لب است. همچنین برای دستیابی به یک اثر کلی جراحی در صورت غیر جراحی، یک الگوی ویژه 5 نقطه ای در سطح صورت وجود دارد.

نتایج تزریق پروفایلو چه موقع مشاهده میشود؟

نتایج معمولاً بعد از حدود چهار هفته ظاهر می شوند و با گذشت زمان با تشکیل کلاژن و الاستین جدید افزایش می یابد و اثرات آن طولانی مدت است. مشاهده نتایج به طور معمول حدود 6 ماه به طول می انجامند و بازخورد بیماران ما تا امروز فوق العاده بوده است.

تزریق ژل پروفایلو مانند هر روش تزریقی، خطرات جزئی از جمله کبودی و تورم وجود دارد، با این حال، این موارد بسیار نادر است. این روش بسیار سریع است و سوزنی که برای انجام درمان استفاده می شود بسیار مناسب است بنابراین بیشتر بیماران هیچگونه ناراحتی را احساس نمی کنند.

امتیاز دیگر این است که پس از تزریق آن هیچ عوارضی وجود ندارد. این بدان معناست که حال شما پس از تزریق خوب هستید و به محض ترک کلینیک می توانید فعالیتهای روزمره خود را از سر بگیرید.

این درمان برای هر کسی مناسب است زیرا از ماده ای استفاده می کند که به طور طبیعی در پوست وجود دارد.

درباره مشاوره ما
در بهداشت و درمان و زیبایی شناسی، ما اعتقاد داریم که اساسی برای یک روش زیبایی شناسی موفق یک مشاوره عمیق با یک پزشک متخصص ماهر برای ارزیابی نیازهای شما و تهیه یک برنامه درمانی شخصی دایمی است تا بتوانید به نتایج برجسته طبیعی برسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای درمانی پروفایلو و زیبایی شناسی با شماره های زیر تماس بگیرید.
013-3636
013-33732526


برچسپ ها:
پروفایلو
پروفایلو چیست؟
عوارض پروفایلو
مزایای پروفایلو
نتایج تزریق پروفایلو

ارسال دیدگاه