فیلم تزریق ژل لب

فیلم تزریق ژل لب

ویدیو

تزریق ژل لب در کلینیک لاوین با مدیریت دکتر علی جعفری

تزریق ژل لب

کلینیک لاوین بهترین مرکز تزریق ژل در رشت با بیش از یک دهه تجربه در تزریق لب می باشد، این مرکز برای انجام تزریق ژل لب از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و تکنیک ها و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین برندهای روز دنیا استفاده می کند، همچنین بهترین پزشک ها و با تجربه ترین افراددر کلینیک لاوین مشغول به فعالیت می باشند. کلینیک زیبایی لاوین مجموعه ای قوی و پر طرفدار در شمال کشور می باشد که سعی بر این دارد تا با انتخاب بهترین روش ها زیبایی را متناسب با سلیقه و ظاهر شما محقق سازد.
لب ها یکی از مهترین اجزای صورت می باشند که بر زیبایی و جذابیت چهره افراد تاثیر به سزایی می گذارند. در بسیاری از افراد داشتن لب های کوچک و باریک باعث می شود تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند اما امروزه با استفاده از روش های نوین می‌توانید لب هایی زیبا، بزرگ و برجسته داشته باشید که می تواند این زیبایی و جذابیت را چندین برابر کند.
تزریق فیلر لب یکی از روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق ژل لب نیمه تهاجمی بوده و علاوه بر نتایج بسیار فوق العاده ای که به همراه دارد، کاملا بی خطر است. از مزیت های این روش این است که به تمامی افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند این فرصت را می دهد تا در کمترین زمان ممکن لبانی خوش فرم و حجیم تر و متناسب با فرم چهره خود داشته باشند
تزریق ژل لب در کلینیک لاوین طبق سلیقه فرد زیباجو و با توجه به فرم چهره هر فرد انجام می پذیرد. همچنین پزشکان کلینیک لاوین با استفاده از انواع مختلفی از فیلرهای با کیفیت پوستی که خود زیباجو انتخاب می کند، اقدام به تزریق فیلر لب می نمایند.
اگر برای اولین بار است که میخواهید تزریق ژل لب انجام دهید، ممکن است پزشک به شما پیشنهاد دهد تا به صورت دوره‌ای میزان حجم لب را افزایش دهید و به یکباره حجم لب خود را زیاد نکنید این به این معنی است با می توانید با چند بار تزریق در طی دوره‌ای محدود می توانید به فرم دلخواه خود برسید.

*با ما همراه باشید.*


برچسپ ها:
تزریق ژل به لب
تزریق ژل لب
دکتر علی جعفری
ژل لب طبیعی
مزایای تزریق ژل لب

ارسال دیدگاه

  • نیلوفر رحمن پور

    تشکر از کتر قوي

  • نیلوفر رحمن پور

    با تشکر از کارهای عالی و قوي پرسنل درجه یک لاوین