تزریق ژل گونه!!! برجسته سازی و فرم دهی گونه با روشهای مختلف، مزایا و معایب

تزریق ژل گونه!!! برجسته سازی و فرم دهی گونه با روشهای مختلف، مزایا و معایب

تزریق ژل | زیبایی

تزریق ژل گونه برای افرادی که دوست دارند چهره ای منحصر به فرد داشته باشند عمل مناسبی می باشد، چون اغلب افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره ای جذاب برخوردار هستند.

تزریق ژل گونه برای افرادی که دوست دارند چهره ای منحصر به فرد داشته باشند عمل مناسبی می باشد، چون اغلب افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره ای جذاب برخوردار هستند. داشتن گونه های برجسته را می توان به عنوان یکی از فاکتور های جذابیت نام برد. عوامل مختلفی موجب می شوند تا پوست صورت شما شل شود و به اصطلاح بیافتد که این امر زیبایی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تزریق ژل گونه برای برجسته کردن گونه بدون جراحی بهترین راه حل ممکن است و زمانی توصیه می شود که به دلیل بالا رفتن سن، پوست کلاژن خود را به مرور از دست می دهد و چربی گونه کاهش پیدا می کند و پس از این در صورتی که تزریق ژل به گونه صورت نگیرد، شاهد صورتی صاف، بدون برجستگی استخوان های گونه و بدون زاویه مناسب به همراه گودی یا پف زیر چشم خواهیم بود.

اینجاست که افراد بسیاری حاضرند با پرداخت هزینه تزریق ژل گونه، در کنار افزایش جذابیت چهره خود با نوعی گونه گذاری طبیعی، پوست شل شده صورت را در آن ناحیه سفت کرده و زیبایی، جوانی و شادابی چهره خود را بازگردانند.

روش های معمول و متداول امروزی برای برجسته کردن لب‌ها و گونه‌گذاری کدامند؟

گونه گذاری با تزریق چربی

بهترین روش پر کردن گونه ها استفاده از چربی بدن خود فرد است، در این روش برای پرکردن گونه، با دستگاه ساکشن مختصری از بافت چربی ناحیه اطراف نشیمنگاه بیمار چربی را برمی دارند.

برداشتن چربی در یک مرحله انجام می شود، بافت برداشت شده در سرما نگهداری شده و به مدت یک سال قابل استفاده است که در طی 3 تا 4 جلسه در طی یک سال قابل انجام است ولی اغلب با یک نوبت تزریق 10 تا 30 و گاه تا 40 درصد، نتیجه مطلوب حاصل می شود در صورت صلاحدید پزشک مرحله بعدی تزریق با رعایت فاصله زمانی مناسب انجام می شود.

استفاده از این روش عارضه ای نداشته و ماندگاری بیشتری دارد. تزریق چربی روشی کم هزینه تر و با ماندگاری طولانی تر است.

گونه گذاری با تزریق ژل

یکی دیگر از روش های گونه گذاری تزریق ژل است. تزریق ژل جهت پرکردن گونه ها روشی با عوارض زیاد همراه است زیرا بدن نسبت به ورود هر بافت خارجی واکنش نشان می دهد، تزریق ژل می تواند سبب عفونت، افتادگی صورت و بروز واکنش شود.
بهترین نوع ژل دارای پایه اسیدهیالورونیک است ولی ژل با پایه اسید هیالورونیک هزینه بالایی دارد و مدت ماندگاری آن 8 ماه تا 2 سال است. افرادی به تزریق ژل تمایل دارند باید این ژل ها دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد.

گونه گذاری به وسیله پروتز

پروتز گونه نوع دیگری از روش گونه گذاری است که در آن پروتز را که اغلب از جنس سیلیکونی است با شکاف های کوچک در دهان یا زیر پلک در ناحیه گونه قرار داده می شود و از بخیه برای بستن شکاف ایجاد شده استفاده می شود و پس از حدود 10 روز این بخیه ها کشیده می شوند یا در طول یک دوره زمانی بخیه های داخل دهان جذب می گردند.

اگر گونه گذاری به وسیله پروتز با سایر روش های جراحی پلاستیک صورت مثل لیفت صورت، لیفت ابرو، رینوپلاستی، یا لیفت پلک انجام شود، پروتزها به گونه را از طریق شکاف های ایجاد شده در ناحیه صورت برای انجام این عمل های جراحی وارد می کنند.

پروتزگذاری بیشتر توسط جراحان پلاستیک انجام می شود و روشی دائمی برای گونه گذاری است. پروتزهای گونه ماندگاری زیادی دارند. نکته مهم در زمینه گونه گذاری این است که این کار باید توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود و استفاده از پروتزهای غیراستاندارد سبب ایجاد عوارضی برگشت ناپذیر خواهد شد.

پروتزهای سیلیکونی را می توان بعدها جدا کرد اما پروتزهای دیگر با بافت طبیعی استخوان ترکیب می شوند و ساختار گونه را می سازند. این جراحی بهتر است تحت بیهوشی کامل انجام شود. مدت زمان آن نیز حدود یک ساعت است. میزان درد بعد از عمل با توجه به پیشرفت سیستم های بیهوشی و پمپ های درد بسیار خفیف است.

دوران نقاهت این جراحی یک هفته طول است. در این مدت، شست وشو و بهداشت دهان بسیار مهم است و باید روزی چهار بار بخیه ها را با دهان شویه یا آب نمک شست وشو داد. مسواک زدن هم از اولین روز بعد از جراحی مجاز است. درواقع مسواک با محل بخیه ها اصلا تماسی ندارد، همچنین بیمار باید برای یک هفته آنتی بیوتیک مصرف کند.

بهترین ژل برای تزریق به گونه

انتخاب نوع و مارک ژل اغلب توسط پزشک و با در نظر گرفتن، مشخصات پوست صورت شما انجام می گیرد. با این وجود ژل های هیالورونیک اسیدی که قابلیت جذب را هم دارند، شناخته شده ترین و بهترین نوع ژل برای تزریق به گونه و یا صورت محسوب می شوند. این ژل دارای تاییدیه از سازمان FDA می باشد و با بافت طبیعی بدن سازگار بوده و بدون عارضه می باشند.

تزریق ژل گونه طی چه مراحلی انجام می شود؟

قبل از هر چیز لازم است که یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار به منظور بررسی وضعیت جسمی و سوابق پزشکی فرد و صحبت کردن در رابطه با شیوه تزریق و نتایج حاصل از برجسته کردن گونه صورت پذیرد. پس از آن در زمان تعیین شده برای درمان، پزشک ناحیه مورد نظر برای تزریق را علامت گذاری می کند. معمولا برای طبیعی جلوه دادن برجستگی گونه، تزریق ژل را در بخش جلویی گونه و بر روی استخوان گونه انجام می دهند. یکی از مزیت های استفاده از این روش، کمک به بالا بردن و جوانسازی ناحیه اطراف چشم می باشد. روش کار تزریق بدین شکل است که پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را ضد عفونی کرده و در صورت لزوم برای اینکه بیمار درد کمتری را حین تزریق ژل گونه حس کند، کمی کرم بی حسی موضعی بر روی ناحیه تحت درمان پخش می کند. سپس میزان مشخصی ژل را به درون سوزنی بسیار نازک وارد کرده و با دقت در نواحی مشخص شده از قبل به آرامی تزریق می کند. تزریق ژل بسته به تعداد نواحی مورد نظر و میزان ژل کاربردی، چیزی بین 15 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد. نتایج تزریق معمولاً بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده هستند، با این حال ممکن است ۲-۳ جلسه تزریق لازم باشد تا نتیجه مورد نظر به دست آید.

نکات مهم قبل از گونه گذاری با ژل

  • حداقل 3 روز قبل از تزریق، از مصرف داروهایی مثل آسپیرین، وارفارین ، ویتامین E و C اجتناب کنید.
  • چند روز قبل از تزریق از مصرف سیگار و همینطور مشروبات الکلی به شدت بپرهیزید.
  • اگر که سابقه بیماری به خصوصی دارید و یا اینکه در گذشته تزریق ژل دائمی انجام داده اید ، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

  • تا 24 ساعت پس از تزریق ژل گونه، ناحیه تزریق را شستشو نداده و یا با مواد آرایشی نپوشانید.
  • تا 48 ساعت بعد از لمس ناحیه تزریقی و ماساژ و فشار دادن آن بپرهیزید.
  • تا 48 ساعت پس از تزریق ژل گونه تا حد امکان از گریستن، خندیدن، حرف زدن طولانی مدت اجتناب کنید.
  • مشاهده تورم و کبود در یکی دو روز اول و حتی تا 10 روز پس از تزریق ، کاملا طبیعی است و به مرور برطرف می شود.
  • به هیچ وجه سر خود را پایین نگیرید و یا به مدت طولانی خم نشوید.
  • تا 2 روز بعد، از کمپرس آب سرد به منظور التیام و بهبودی سریع ورم و کبودی ها و پس از آن از کمپرس آب گرم استفاده نمایید.
  • اگر که به تب شدید و درد پس از تزریق دچار شدید، به گونه ای که روز به روز هم وخامت آن رو به افزایش بود و یا شاهد ترشح مواد عفونی از ناحیه تزریق بودید ، بلافاصله به پزشک خود مراجعه کنید.
  • از مصرف داروهای گیاهی و مکمل و یا داروهای ضد التهاب خون نظیر ویتامین E اجتناب کنید.
  • آنتی بیوتیک هایی که توسط پزشک تجویز شده است را حداق به مدت 5 روز به طور مرتب مصرف نمایید.
  • اگر مایل بودید که ژل گونه را ترمیم کنید حداقل باید 1 ماه از تزریق ژل قبلی گذشته باشد.
  • تا مدتی از سونا ، جکوزی و در کل حمام های آب گرم با بخار زیاد بپرهیزید، اما دوش گرفتن معمولی مانعی ندارد.
  • برای تمدید تزریق مانعی وجود ندارد و می توان هر ساله این کار را انجام داد.
  • از ورزش های سنگین و یا هر فعالیتی که به سرخ شدن صورتتان می انجامد به شدت دوری کنید.
  • به منظور پیشگیری از افزایش ورم و حتی کمک به کاهش آن، سعی کنید پس از تزریق ، مصرف نمک خود را پایین آورید.
  • از قرار گرفتن در برابر نور خورشید و یا استفاده ازسولاریم تا 2 هفته پس از تزریق جدا بپرهیزید.

مزایای تزریق ژل گونه

مزایای برجسته کردن گونه با تزریق ژل عبارتند از: اقدامی است غیرتهاجمی با حداقل زمان بستری و استراحت بنابراین شما می‌توانید بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید. کاهش خطوط و چین و چروک‌های صورت و جوان‌تر شدن ظاهر صورت، پر کردن مجدد حجم از دست رفته صورت و جوان‌تر شدن ظاهر صورت

عوارض تزریق ژل گونه

عوارض استفاده از ژل در بدن هر فرد، واکنش متفاوتی به تزریق ژل نشان می‌دهد و عوارض جانبی آن نادر است. اگر عوارض جانبی هم رخ ‌دهد، شامل قرمزی، تورم، کبودی یا درد است. برخی افراد ممکن است کمی حجیم شدگی گونه‌ها را مشاهده کنند که این به دلیل تورم خفیف است. معمولاً چند روز پس از گونه‌گذاری و یا زمانی که نقاط متعدد تزریق‌ وجود داشته باشد، تورم و کبودی بروز می‌کند. برای به حداقل رساندن تورم، توصیه می‌کنیم در محل تزریق از یخ استفاده کنید، از ورزش، مصرف سیگار و نوشیدن الکل، بلافاصله بعد از درمان اجتناب کنید. همچنین توصیه می‌کنیم از مصرف داروهایی که ممکن است کبودی را تشدید کنند، مانند آسپیرین، ضد التهاب، ویتامین E و مکمل‌های گیاهی، اجتناب کنید. از کرم ARNICA پس از درمان در محل تزریق استفاده کنید.

هزینه تزریق ژل گونه

بررسی هزینه تزریق ژل گونه جمع هزینه روش های گونه‌ گذاری می تواند با توجه به ناحیه محل سکونت شما در کشور، میزان درمان مورد نیاز و نیازهای خاص مورد نظر بیمار متفاوت باشد. با توجه به اینکه عمل گونه گذاری یک روش درمانی زیبایی محسوب می شود، هزینه این درمان معمولاً تحت پوشش بیمه های خدمات درمانی نیست.


برچسپ ها:
انواع روش های گونه گذاری
انواع مختلفی از تزریق ژل ها وجود دارد.
انواع مو
برجسته سازی و فرم دهی گونه با تزریق ژل
برخی مزایای برجسته کردن گونه با تزریق ژل
بررسی هزینه تزریق ژل
بررسی و توضیح تمام روش های گونه گذاری با جراحی و بدون جراحی
بهترین روش گونه گذاری؛ با جراحی یا بدون جراحی؟
بهترین ژل برای تزریق به گونه
پر کردن مجدد حجم از دست رفته صورت و جوان‌تر شدن ظاهر صورت
پروتز گونه نوع دیگری از روش گونه گذاری است
پروتز لب با تزریق ژل
تزریق چربی
تزریق ژل
تزریق ژل به بینی
تزریق ژل به صورت
تزریق ژل به لب
تزریق ژل پوستی چیست؟
تزریق ژل خط خنده
تزریق ژل در لب
تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه برای افرادی که دوست دارند چهره ای منحصر به فرد داشته باشند عمل مناسبی می باشد، چون اغلب افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره ای جذاب برخوردارند
تزریق ژل گونه برای برجسته کردن گونه بدون جراحی
تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟ + هزینه گونه گذاری با ژل
تزریق ژل گونه طی چه مراحلی انجام می شود؟
تزریق ژل گونه و هزینه آن
تزریق ژل لب
تزریق ژل و فیلر به اعضای صورت انجام بدهیم یا خیر؟
تزریق ژل و گونه گذاری
جراحی استخوان گونه
جراحی استخوان گونه برای گونه گذاری
چاق کردن صورت
چرا بعضی از لب‌ها و گونه‌ها بسیار غیرطبیعی هستند؟
چرا ماندگاری ژل‌ها و فیلرها با هم متفاوت هستند؟
چون اغلب افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره ای جذاب برخوردارند
داشتن چهره جذاب
رفع خط لبخند – تزریق ژل
زیبایی
ژل تزریقی
ژل گونه
عمل گونه گذاری با تزریق ژل
عوارض تزریق ژل
عوارض تزریق ژل به صورت
عوارض تزریق ژل لب
عوارض کاشت گونه
عوارض گونه گذاری
فرآیند بهبود پس از تزریق ژل گونه
فرم دهی به صورت
فرم دهی به گونه
فرم دهی و برجسته سازی گونه
فرم دهی و برجسته سازی لب - تزریق ژل
فیلم تزریق ژل
قبل از انجام هر اقدامی برای برجسته سازی دانستن چه مواردی لازم است؟
قرینه شدن گونه ها در گونه گذاری
کاشت گونه
گونه برجسته
گونه گذاری
گونه گذاری از طریق تزریق ژل و چربی و پروتز و لیفت انجام می شود روش دیگری برای ایجاد گونه جلو آوردن استخوان گونه است که با جراحی انجام می شود
گونه گذاری با پروتز
گونه گذاری با تزریق چربی
گونه گذاری با چربی
گونه گذاری با ژل
گونه گذاری با ژل چگونه است؟
گونه گذاری بدون جراحی
گونه ها تنها ناحیه کوچکی روی صورت هستند
گونه‌ها و... هست؟
لیفت گونه
ماندگاری ژل گونه
مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه
مراقبت های بعد از کاشت گونه
مراقبت های قبل و بعد کاشت گونه صورت
مزایای تزریق ژل گونه جهت دستیابی به گونه برجسته
نکات مهم قبل از گونه گذاری با ژل
نیازی به عمل جراحی ندارد
هرآنچه باید درباره ژل‌های تزریقی بدانید
هزینه تزریق ژل گونه
هزینه تزریق ژل لب
هزینه گونه گذاری

ارسال دیدگاه