درمان آکنه برای پوست های مختلف

درمان آکنه برای پوست های مختلف

پوست | مراقبت پوست

گاهی اوقات هورمون ها از علائم ناراحتی پوستی است، گاهی اوقات رژیم غذایی یا الکل از عوامل آن، و گاهی اوقات فقط یک ژنتیک ساده است. درمان لکه ها و آکنه بسیار ناامید کننده هستند

گاهی اوقات هورمون ها از علائم ناراحتی پوستی است، گاهی اوقات رژیم غذایی یا الکل از عوامل آن، و گاهی اوقات فقط یک ژنتیک ساده است. درمان آکنه و لکه ها بسیار ناامید کننده هستند، زیرا می توانند در عرض چند روز از رسیدن به آرامش دوباره ظاهر شوند. تصمیم گیری در مورد کدام روش درمانی برای آکنه بهتر است، به همین دلیل یک کلینیک خوب پوست بیش از یک درمان مناسب برای پوست دارای آکنه و لکه های پوستی را ارائه می دهد.

راهنمای درمان آکنه

درمان آکنه با روشهای زیر را برای پوست های مستعد آکنه ارائه می دهیم:

  • لایه برداری شیمیایی

لایه برداری های شیمیایی در غلظت ها و استحکام اسیدهای مختلفی با ترکیبات مختلف موجود در هریک از آنها برای هدف قرار دادن شدت های مختلف آکنه و تولید روغن به وجود می آیند. پوست های چرب و لکه دار ممکن است از لایه برداری با مقاومت متوسط بهره مند شوند، در حالی که پوست ترکیبی می تواند از لایه بردارهای سبک تر بهره مند شود. آنچه لایه برداری های شیمیایی انجام می دهند این است که به شادابی پوست کمک می کنند، سلول های مرده و آسیب دیده پوست را در بالاترین سطح پوست جدا می کنند و منافذ آن را باز می کنند تا هرگونه روغن و آوار مسدود شده آزاد شود. این به تركیب شدن لكه ها و خشك كردن روغن اضافی، متعادل كردن پوست و كنترل آکنه كمك می كند.

  • ماسک های لایه بردار

ماسک ها مشابه لایه برداری شیمیایی هستند، اما نگرانی های مختلفی را هدف قرار می دهند. لایه برداری شیمیایی یک نوع تهاجمی از درمان است که به عنوان یک لایه برداری شیمیایی استفاده می شود، در حالی که ماسک ها می توانند بسیار نرم تر باشند. ماسک ها به جای درمان آکنه های پیچیده تر و برجسته، روی آنهایی که مستعد لکه هستند، به خوبی کار می کنند. ما ترکیبات مختلفی را برای درمانهای مختلف، مانند ماسک رس Alumier MD برای تصفیه و پاکسازی منافذ مسدود شده ارائه می دهیم.

مزوتراپی آکنه را از طریق تحریک جسمی و شیمیایی درمان می کند. ترکیبات فعال موجود در کوکتلی که به پوست شما تزریق می کنیم به تقویت و پاکسازی داخل از بیرون کمک می کند. بسته به آنچه ما به پوست شما معرفی می کنیم و همچنین به طور کلی بهبود لایه های عمیق تر پوست شما ممکن است به ایجاد آنتی اکسیدان یا تنظیم تولید روغن کمک کند.

آیا آکنه ناشی از پوست کثیف است؟

این یک سؤال جالب است که دو جواب را می دهد: بله و خیر.
لکه های پوستی ممکن است ایجاد شود زیرا محصولات موضعی مانند مواد آرایشی که یک شب روی پوست باقی مانده است یا شما بعد از گذشت یک روز طولانی پوست خود را از روغن ها و زباله ها پاک نکرده اید، اما آکنه های واقعی هیچ ارتباطی با نحوه تمیز کردن پوست ندارند. در حقیقت، اغلب متوجه خواهید شد که مبتلایان به آکنه که سعی کرده اند هر نوع محصول پوستی، دارویی و تغییر سبک زندگی را در حال حاضر برای بهتر کردن پوست خود در دسترس قرار دهند. آکنه هیچ ارتباطی با چسبندگی پوست و تمیز بودن مرتب آن ندارد، زیرا آکنه نتیجه فرآیندهای رخ داده در زیر سطح پوست است و نه آنچه برروی پوست استفاده می شود. تنها دلایلی که ممکن است پوست کثیف به نظر برسد به دلیل لکه های رخ داده است، اگرچه موارد بالا به افزایش تولید روغن و تبدیل شدن سلولهای پوستی در فولیکولها و منافذ آنها نسبت داده می شوند.

درمان آکنه در مقابل محصولات مراقبت از پوست

انتخاب درمان آکنه در کنار استفاده ازمحصولات مراقبت از پوست ممکن است پوست شما را بیش از بهبود بخشد، اما استفاده از این دو در کنار هم می تواند یک ترکیب برنده واقعی باشد. یک عمل جراحی آکنه در کلینیک، شکل پیشگیرانه و تهاجمی تری برای مدیریت پوست آکنه دار شما ایجاد می کند و محصولات پوستی و روال های درمانی آکنه که در خانه استفاده می شود، می تواند به بهبود این نتایج و حفظ آنها کمک کند. استفاده از هر دو در ارتباط نزدیک با یکدیگر، همانطور که توسط کلینیک حرفه ای پوست شما توصیه شده است، می تواند تحول قابل توجهی در سلامت پوست و ظاهر آن ایجاد کند. برای مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
013-33732526
013-3636


برچسپ ها:
درمان آکنه
درمان جوش صورت
راهنمای درمان آکنه
روشهای مراقبت از پوست
لایه برداری

ارسال دیدگاه