موهای خیس و عوارض آن – زمانی که با مو های خیس به خواب می روید چه اتفاقی می افتد؟

موهای خیس و عوارض آن – زمانی که با مو های خیس به خواب می روید چه اتفاقی می افتد؟

مراقبت پوست | مراقبت های پوست و مو

درباره عواقب خوابیدن با موهای خیس فکر کنید.به طور حتم تعجب خواهید کرد که چکونه این عادت به ظاهر ناچیز می تواند شما را با مشکلات متعددی از جمله گره خوردگی ، آسیب دیدگی و زبری و کدری مواجه کند.

زمانی که با مو های خیس به خواب می روید چه اتفاقی می افتد؟
پس از گذراندن بک روز سخت تمام آنچه می خواهید یک دوش آب گرم و بلافاصله پس از آن خزیدن به رخت خواب است اما قبل از انجام این کار بهتر است چند ثانیه درباره عواقب خوابیدن با موهای خیس فکر کنید.به طور حتم تعجب خواهید کرد که چکونه این عادت به ظاهر ناچیز می تواند شما را با مشکلات متعددی از جمله گره خوردگی ، آسیب دیدگی و زبری و کدری مواجه کند.
موها به حالت وز وز می آیند :
صبح روز بعد وقتی از خواب برمی خیزید موهایتان وز شده و به هم ریخته است و به حالت نامرتب شکل می گیرد و حالت دادن به آن بسیار دشوار است متأسفانه اصطحکاک بین موهای خیس و …… باعث بدتر شدن این حالت می شود. برای برطرف کردن این حالت می توانید از سرم های آنتی فریز استفاده کنید.
این سرم ها را می توانید روی موهای خیس و یا خشک استفاده نمایید. استفاده از این سرم ها باعث نرمی و درخشندگی موها می شود و گویی هیچگاه وز و گزامی درکار نبوده .
موهایتان آسیب می بیند:
زمانی که موهایتان خیس است در آسیب پذیرترین حالت خود قرار دارد ، به خواب رفتن در این حالت به اتفاقات بعدی می انجامد . به دنبال حرکات ناخودآگاه که در زمان خواب اتفاق می افتد ، موها دچار پیچ خوردگی می شوند. این اتفاق باعث می شود رشته های مو شکننده شده و گره بخورند. اگر به عادت غلط خوابیدن با موهای خیس مبتلا هستید این آسیب دیدگی شدیدتر می شود. بنابراین دراین جا است که به یک شامپو و یک نرم کننده مناسب نیاز پیدا می کنید.به یاد داشته باشید که محصول انتهایی باید خاصیت نرم کنندگی و سرشار از پرتئین باشد و حاوی ویتامینه و کراتینه نیز می تواند جهت درمان موهای آسیب دیده و باز یابی مجدد سلامت موهایتان استفاده کنید.
موهایتان زبر و کدر می شود:
هرزمان که با موهای خیس به خواب می روید ،بدانید و آگاه باشید که صبح روز بعد موهایتان باید تاوان آن را پس بدهد .یکی ازاین مشکلات گره های بسیار و کدر شدن موها و از دست دادن درخشندگی است. هنگام پیچ و تاب خوردن در طول شب و اصطحکاک باعث می شود رشته های مو نرمی و همچنین درخشش خود را از دست بدهد به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از خواب موهایتان را مرتب کنید. اگر صبح هنگانم حس می کنید که موهایتان زبر و کدر است برای برطرف کردن این مشکل سعی کنید از سرم مو برای باز گرداندن درخشنگی و لطافت مو استفاده کنید. به این روش می توانید موهای نرم و ابریشمی داشته باشید.


برچسپ ها:
ترمیم مو
چگونه از موهایمان مراقبت کنیم؟
درمانگاه لاوین
دکتر جعفری
روتین مو
سلامت مو
عوارض خوابیدن با موهای خیس
موهای خیس

ارسال دیدگاه