بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت ؛کلینیک پوست، مو و زیبایی لاوین

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت ؛کلینیک پوست، مو و زیبایی لاوین

لیزر | لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت با ارائه خدمات عالی و قیمت های منطقی در خدمت مراجعین محترم می باشد. در حال حاضر این کلینیک با داشتن بهترین متخصصان از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در رشت به شمار می رود. این مرکز به تکنولوژی‌های مختلف مجهز است.

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از موثرترین و ایمن‌ترین راه‌های حذف دائمی موهای زائد بدن معرفی می شود. براساس تحقیقات و پژوهش‌های بسیاری که بر روی روش های حذف موهای زائد انجام شده می توان با قطعیت در مورد تاثیر لیزر موهای زائد نظر داد. اینک به معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت می‌پردازیم تا مشخص شود چه عواملی بر موفقیت لیزر تاثیر می‌گذارند و یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

نتیجه این تحقیقات این است که میزان رضایت متقاضیان از روش لیزر در بین همه روشهای حذف موهای زائد بسیار بالا است ولی در این بین تعداد کثیری از افراد نیز هستند که نتایج رضایت بخشی را از این روش دریافت نکرده اند. معمولاً این عدم رضایت به دلیل مراجعه به کلینیک‌هایی است که کیفیت کار بالایی ندارند و از تجهیزات استاندارد بهره نمیبرند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی لاوین؛ بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

در کلینیک لاوین تمام عوامل موثر بر لیزر درمانی به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم شده‌ است. در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده  می‌شود، همچنین این مرکز برای افزایش سطح ایمنی و بالابردن اثربخشی لیزر دستورالعمل‌های دقیق و سختگیرانه ای تدوین کرده است. علاوه بر این بهره گیری از کادر درمانی متخصص و مجرب، از جمله مواردی هستند که در کلینیک لاوین محقق شده‌اند تا در خدمت مراجعین محترم باشند. به همین جهت به جرات می‌توانیم بگوییم که مرکز لیزر لاوین، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت و ایران است.

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت چه عواملی بر اثربخشی لیزر موهای زائد موثرند؟

عوامل متعددی هستند که بر لیزر موهای زائد تاثیرگذارند. در این مقاله به بررسی مواردی که متوجه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت است می پردازیم. به طور کلی عوامل موثر بر اثربخشی لیزر به چهار گروه تقسیم می‌ شود:

  • ابزارها و وسایل لیزر موهای زائد که در یک جلسه لیزر به کار می رود شامل دستگاه لیزر، وسایل یک بار مصرف و …
  • دستورالعمل‌ها یا پروتکل های اجرایی شامل قوانینی که برای اجرای لیزر درمانی مقرر می گردد تا ایمنی و اثربخشی کار افزایش یابد.
  • تخصص و تجربه‌ی کادر درمان و اعتبار مرکز لیزر، شامل بهره‌گیری از بهترین پزشکان متخصص و اپراتورهای دستگاه لیزر
  • ویژگی‌های شخصی مراجعه کننده به مرکز لیزر برای استفاده از روش لیزر موهای زائد شامل رنگ پوست، رنگ مو، جنس موها و …

همه عوامل موثربر لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت به بهترین نحو ممکن بررسی و انجام می شود.

 

ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

 

1) یک کلینیک خوب باید مجوزهای لازم را داشته باشد.

استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد به همین دلیل است که مجوز ارائه خدمات لیزر درمانی تنها به پزشکان متخصصی داده می‌شود که دوره‌های لازم را سپری کنند و گواهی‌نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند. اگر در یک کلینیک زیبایی اپراتور لیزر درمانی پزشک نباشد، مشکلی نیست زیرا اپراتورها آموزش‌ها و دوره‌های لازم را دریافت کرده اند و به خوبی با نحوه‌ی کار با دستگاه لیزر آشنایی دارند. بعد از مراجعه به مرکز لیزر پزشک متخصص موظف است که پوست شما را معاینه کرده و بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب و راهنمایی‌های لازم را به اپراتور لیزر درمانی ارائه کند.

آیا کلینیک لاوین مجوزهای لازم را دارد؟

بله؛ کلینیک لاوین برای تمامی روش‌های درمانی از جمله کاشت مو، روش‌های جوانسازی پوست و همچنین لیزر موهای زائد تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده و دارای پروانه اشتغال مرکز کار با لیزر است.

2) جلسه مشاوره باید با پزشک متخصص باشد.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت از پزشکان متخصص در زمینه لیزر درمانی بهره می‌برد. در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی در این مرکز، پزشک متخصص حضور یافته و تمامی جلسات لیزر تحت نظارت او انجام می شود. لیزر موهای زائد نیز مانند تمامی روش‌های درمانی عوارضی دارد بنابراین پزشک متخصص به خوبی می‌تواند احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی کرده و برای جلوگیری از آن‌ها توصیه های لازم را ارائه دهد، همچنین اگر حین انجام لیزر دچار عارضه غیر منتظره ای شوید، پزشک می‌تواند نقش موثری در درمان و جلوگیری از وخامت آن‌ها را ایفا کند.

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت پزشک متخصص در جلسه مشاوره پیش از لیزر درمانی، به سوالات زیر پاسخ می دهد. تنها پزشک متخصص می‌تواند پاسخ‌های درستی به سوالات زیر بدهد.کلینیک لاوین

 

  • آیا دستگاه لیزر مناسبی برای رنگ پوست شما در کلینیک لاوین موجود هست؟
  • آیا روش لیزر درمانی برای رنگ پوست شما موثر است؟
  • برای حذف کامل موهای زائد به چند جلسه لیزر درمانی نیاز خواهید داشت؟
  • نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد در شما به چه شکل خواهد بود؟
  • چه مواردی را باید قبل از جلسه‌ی لیزر موهای زائد رعایت کنید؟
  • عوارض جانبی محتمل در روش لیزردرمانی متوجه شما خواهد بود؟
  • خطر و احتمال کدام عوارض جانبی برای شما بیشتر است؟
  • هزینه‌ی لیزر موهای زائد برای هر فرد چقدر است؟

جلسه مشاوره در کلینیک لاوین چگونه برگزار می‌شود؟

شما می‌توانید از طریق پیامرسان‌ها، تماس تلفنی یا صفحه‌ی **تماس با ما** در وبسایت کلینیک لاوین، با کارشناسان ما تماس گرفته و برای دریافت مشاوره با پزشک متخصص وقت بگیرید. پزشک در جلسه مشاوره به تمامی سوالات ذکر شده و سایر سوالات شما پاسخ می‌دهد. تمامی پزشکان و کادر درمانی کلینیک لاوین، دوره‌های لیزر درمانی را در ایران یا کشورهای خارجی گذرانده و سابقه‌ی زیادی در این امر دارند.

3) بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت از بهترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

امروزه در بسیاری از کشورها تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های بسیاری برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. افراد برای حذف موهای زائد خود از روشهای زیادی بهره می برند، از دستگاه‌های لیزر خانگی و یا آرایشگاهی که با تکنولوژی IPL کار می‌کنند گرفته تا دستگاه‌های حرفه‌ای و سطح بالینی( Medical Grade) که تنها به مراکز لیزردرمانی تخصصی مجوز استفاده از آن‌ها داده می شود به طبع دستگاه‌های حرفه‌ای لیزر موهای زائد تاثیر بیشتر دارند و نتایج استفاده از این دستگاهها ماندگاری بیشتری دارد.

دستگاه‌های لیزر حرفه ای از  تنوع بالایی برخوردارند از این رو برندها و شرکت‌های بسیاری اقدام به ساخت این دستگاه‌ها با کیفیت های متفاوت کرده اند. تکنولوژی مورد استفاده در برندهای مختلف دستگاه های لیزر در چند مورد خلاصه می‌شود (که در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت یعنی کلینیک لاوین از آن استفاده می شود) که شامل موارد زیر است:

  • لیزر الکس کلاریتی ( الکساندرایت)
  • لیزر الکس کوترا (ان دی یاگ Nd: Yag)

هر کدام از تکنولوژی‌های نام برده مزایا و معایبی دارند و نمی‌توان گفت کدام یک از آنها بهترین تکنولوژی برای حذف موهای زائد است. مثلاً لیزر معروف الکساندریت برای پوست‌های روشن بسیار موثر است اما بر پوست‌های تیره تاثیر چندانی ندارد و لیزر ان دی یاگ برای پوست‌های تیره مناسب‌تر است. این که کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است، در جلسه مشاوره و توسط پزشک متخصص با همفکری شما، تعیین می‌شود. در مورد دستگاه‌های لیزر موهای زائد در مقاله‌ی « لیزر موهای زائد چیست؟» مفصل صحبت کرده‌ایم.

اما بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باید مجهز به چه دستگاهی باشد؟

  • یک کلینیک خوب باید از چندین تکنولوژی لیزر استفاده کند.
  • یک کلینیک خوب از دستگاه‌های ساخته شده توسط بهترین برندها استفاده می‌کند.

4) چه دستگاه‌هایی در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت (کلینیک لاوین) موجود است؟

هر دو تکنولوژی اصلی دستگاه‌های لیزر در کلینیک لاوین موجود می باشد و این تنوع به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم به تمامی افرادی که کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت، خدمت رسانی کنیم. به علاوه دستگاه‌های کلینیک‌ لاوین از معتبرترین شرکت‌های دنیا خریداری شده‌اند. مثلاً لیزر الکس کلاریتی ما، کندلا جنتل پرو (Gentle Pro) بوده که بهترین و معتبرترین دستگاه الکساندریت موجود در دنیا است. بهترین کلینیک‌های لیزر موهای زائد در دنیا هم از این دستگاه استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در رشت با ارائه خدمات عالی و قیمت های منطقی در خدمت مراجعین محترم می باشد. در حال حاضر این کلینیک با داشتن بهترین متخصصان از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت به شمار می رود. این مرکز به تکنولوژی‌های مختلف مجهز است و از کادر درمانی حرفه‌ای بهره می برد. مرکز لیزر درمانی لاوین دارای مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است و تمامی درمان‌ها تحت نظارت پزشک متخصص انجام می شود. ما در کلینیک لاوین مفتخریم تا در محیطی امن و بهداشتی و با رعایت موارد و نکات بهداشتی به بهترین شکل ممکن خدمتگزاری شایسته ای برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

کلینیک شبانه روزی پوست، مو و زیبایی لاوین

کلینیک پوست، مو و زیبایی لاوین یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد. فضای بسیار مدرن این کلینیک به همراه امکانات به روز، امکان ارائه خدمات متنوعی را برای بیماران فراهم کرده است. خدماتی که کلینیک لاوین به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت به هموطنان عزیز ارائه می دهد:

  • لیزر واژینال جهت روشن سازی و رفع افتادگی واژن
  • لیزر کندلا و الکساندرایت برای رفع موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد


برچسپ ها:
انواع لیزر
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت
تکنولوژی های لیزر موهای زائد
درمانگاه لاوین
لیزر موهای زائد در رشت
ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

ارسال دیدگاه