فیلم تزریق prp و کاربردهای آن در بدن – کلینیک لاوین

فیلم تزریق prp و کاربردهای آن در بدن – کلینیک لاوین

ویدیو

تزریق پی آر پی و کاربردهای آن در بدن - کلینیک لاوین

تزریق prp چیست؟

پی آر پی روشی نوین، با ایمنی بالا و بسیار تاثیرگذار است که در آن با استفاده از خون خود زیباجویان برای جوانسازی صورت، تقویت مو و کمک به تحریک بافت های آسیب دیده پوست در نواحی مخنتلف بدن استفاده می شود. در کلینیک زیبایی لاوین بعد از بررسی شرایط زیباجو تزریق prp توسط بهترین پزشک برای زیباجویان عزیزمون انجام خواهد شد،با ما همراه باشید تا نمونه کارها و ویدیوهای مرتبط با این موضوع را ببینید.

در تزریق prp با استفاده از اجزای خون فرد زیباجو برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست ها و بدن مورد استفاده قرار می گیرد برای این کار تنها چند سی سی از خون بیمار گرفته می شود که با استفاده از کیت های خاص، غلظت پلاکت را به ۳ تا ۵ برابر مقدار اولیه خواهند رساند و سپس مواد مغذی آن با استفاده از سرنگ های مخصوص به صورت زیباجو تزریق خواهد شد.

فرآیند اثرگذاری تزریق prp به این صورت است که پلاکت های موجود در پلاسمای خون شما حاوی عوامل رشد بافتی (Growth Factor) هستند که این عوامل می توانند در فرایند ترمیم و بازسازی بافت های پوست نقش موثری را ایفا کنند و باعث رشد، تکثیر و تقویت سلول های مختلف پوستی و بافتی شده و منجر به افزایش کلاژن سازی، الاستین، ماده بین سلولی و تولید رگ های جدید می شوند و در نهایت این سلول های بنیادی به سلول های بافت آسیب دیده تبدیل خواهند شد. تزریق پی آر پی به پوست سر برای کاهش التهاب پوست این ناحیه و توقف ریزش مو استفاده می‌کنند که یکی از بهترین روش‌‎های جلوگیری از ریزش مو و هم زمان تحریک رشد مجدد موهای از دست رفته است.

تزریق prp برای عوامل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم ترین کاربردهای پی آر پی در زمینه های:

  • جوانسازی کامل صورت
  • درمان تیرگی دور چشم
  • از بین بردن و درمان اسکار ناشی از آکنه و جراحی
  • رفع چین و چروک های ریز اطراف چشم و خطوط ریز اطراف لب ها
  • قطع ریزش مو و کمک به تقویت ریشه و همچنین ساقه مو

همچنین روش تزریق prp قابلیت انجام بعد از تزریق فیلر، چربی و بوتاکس را دارد زیرا به اثربخشی بیشتر این موارد کمک بسیاری می کند.

 


برچسپ ها:
پی آر پی
تزریق پی آر پی
کاربردهای پی آر پی
کلینیک لاوین
نحوه انجام پی آر پی

ارسال دیدگاه