جوانسازی کلاژن با استفاده از لیزر

جوانسازی کلاژن با استفاده از لیزر

پوست | مراقبت پوست

با استفاده از GentleYAG (Ng / YAG) ، VBeam Perfecta (رنگ پالس) برای درمان جوان سازی کلاژن با لیزر، می توانیم با خیال راحت و موثر خطوط و چین و چروک های ریز را به روشی غیر نرم کننده انجام دهیم. با استفاده از پرتو نور با شدت زیاد

کلاژن یکی از مهم ترین اجزای ساختمانی پوست، استخوان و دندان، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها است. در واقع کلاژن مانند چسبی است که بافت های مختلف بدن را در کنار هم نگه می دارد.

یکی از ویژگی خاص این پروتئین خاصیت بازجذبی است، به این معنی که به اجزای کوچک تر تبدیل شده، تغییر شکل می دهد و دوباره جذب بدن می شود. این ویژگی خاص باعث شده که این پروتئین مناسب استفاده در طیف متنوعی از درمان های پزشکی باشد.

با استفاده از GentleYAG (Ng / YAG) ، VBeam Perfecta (رنگ پالس) برای درمان جوانسازی کلاژن با لیزر، می توانیم با خیال راحت و موثر خطوط و چین و چروک های ریز را به روشی غیر نرم کننده انجام دهیم.

با استفاده از پرتو نور با شدت زیاد، از لیزر برای نفوذ به عمق بافت پوست برای جذب استفاده می شود تا مکانیسم ترمیم طبیعی بدن، که باعث بازسازی، تقویت و دوباره پر کردن کلاژن می شود، شود. نتایج از داخل به بیرون با جوانسازی کلاژن حاصل می شود. این روش معمولاً روی صورت، گردن و دست ها انجام می شود و برای انواع پوست مناسب است.

روش بدون درد باعث زخم شدن پوست نمی شود و نیاز به مراقبت های بعد از درمان نیست، زیرا اکثر بیماران بعد از عمل نمی توانند علائم قابل رویت روی پوست خود مشاهده کنند. توصیه می شود حداقل چهار درمان، یک ماه از هم جدا، برای این نوع از روش ها توصیه شود، با درمان های پیگیری برای لمس کردن هر شش ماه انجام شود.


برچسپ ها:
جوانسازی پوست
راه های کلاژن سازی
کلاژن
کلاژن سازی

ارسال دیدگاه