جوان سازی کامل صورت

جوان سازی کامل صورت

پوست | مراقبت پوست

جوانسازی کل صورت چالش برانگیز است و انتظارات بیمار (اعم از جراحی و غیر جراحی) بسیار زیاد است: ارائه جوان سازی کامل درمان محفظه های چربی عمیق و سطحی؛ بالا بردن صورت فوقانی، حجم دادن به صورت میانی

جنبه غیر جراحی اغلب در درمان غیر تهاجمی به عنوان “قبر مقدس” ذکر می شود. این نوآوری ها از نظر روش، مشخصات ریسک، بهبودی و نتایج کاملاً مشخص از همتایان جراحی آنهاست. با وجود این، هنگام جوان سازی صورت، برخی از اصول مشترک بین جراحی و غیرجراحی و معیارهای اساسی وجود دارد که نشانه های اساسی برای درمان و اهداف نتیجه را تشکیل می دهد.

جوان سازی کل صورت چالش برانگیز است و انتظارات بیمار (اعم از جراحی و غیر جراحی) بسیار زیاد است: ارائه جوان سازی کامل درمان محفظه های چربی عمیق و سطحی؛ بالا بردن صورت فوقانی، حجم دادن به صورت میانی و محکم کردن قسمت پایین صورت و در عین حال با حفظ نسبت های طبیعی، نتایج قابل رویت ایجاد می کند. با این حال بیماران غیرجراحی خواهان دستیابی به این مهم هستند، در حالی که حداقل از تروما، درد، کبودی و خرابی نیز برخوردار است.

تکنیک های بی شماری وجود دارد که توصیف شده و برای جوان سازی کامل صورت استفاده می شود. این تمرکز بر روی دوباره پر کردن مجدد حجم و یا تحریک کلاژن، با استفاده از پرکننده های پوستی رایج، از جمله اسید هیالورونیک، کلسیم هیدروکسیلاپاتیت و محرک کلاژن پلی لاکتیک است.

آناتومی پیری

روند پیری صورت، تعامل اجتناب ناپذیری بین کاهش چربی پد، جذب استخوان، کاهش رباط و تخریب کلاژن پوستی است. شناسایی اخیر محفظه های چربی صورت و کاهش آنها با افزایش سن، از تئوری الگوهای حجمی پیری صورت استفاده می کند. دانش آناتومیکی اولین هدف از لیفت 3 نقطه ای را تشکیل می دهد، یعنی پر کردن مجدد حجم عمیق کارگردانی و ویژه.

لیفت 3 نقطه ای

لیفت 3 نقطه ای پروتکل برای جوان سازی کامل صورت با استفاده از پرکننده پوستی پلی کاپرولاکتون است. این روش ترجیحی من برای جوانسازی کامل صورت است، هر دو بخش چربی عمیق و سطحی صورت را از طریق سه نقطه دسترسی، با رویکردی منظم و ساده هدف قرار می دهم.

تحریک کلاژن

اهمیت کاهش کلاژن در درم و زیر پوستی و اثرات ناشی از آن بر تمامیت و پیری پوست قابل اغماض نیست.

انتخاب پرکننده

میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون موجود در Ellansé نشان داده شده است که یک محرک فوق العاده قدرتمند کلاژن نوع 1 در پوست است. در عمل من دریافتم که آن را یک کوتاه کننده موثر در کوتاه مدت و بی نظیر در تحریک زیستی کلاژن درمیان مدت یا بلند مدت این اثر بیولوژیکی به عنوان پوست روشن تر و نرم تر با بافت چاق و چروک ظاهر می شود. از روش لیفت 3 نقطه ای می توان با استفاده از دیگر پرکننده های پوستی استفاده کرد، با این حال احساس می کنم مهم است که بین تحریک کلاژن نوع 1 / تیپ 3 مخلوط شده که عموماً با بیشتر تزریقات پرکننده پوستی دیده می شود و تحریک کلاژن عمدتا نوع 1 که با میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون دیده می شود ، مهم باشد.

تکنیک

لیفت 3 نقطه ای با یک میکروکانولا 25 و به طور کامل از طریق سه نقطه تزریق در هر طرف صورت انجام می شود، که هر دو به عنوان نقاط دسترسی برای تزریق های عمیق و مراکز چرخش برای قسمت سطحی عمل می کنند. تیمار عمیق شامل بخشهای 1/0 تا 2/2 میلی لیتری، محل ذخیره شده در محفظه های عمیق است. حجم کل وابسته به میزان تورم است، از حجم کمی 0.5 میلی لیتر در گونه های خفیف تا 2 میلی لیتر یا 3 میلی لیتر در گونه های چرکی شدید دفع شده که به یک بازگرداندن جامع نیاز دارد.

درمان سطحی شامل رسوبگذاری ردیف خطی میکروبولزهای بیش از 0.02-0.05ml در صفحه زیر پوستی است. این جنبه از درمان در نقطه تزریق قرار دارد، اجازه می دهد تا یک زاویه 360 درجه چرخش و موضوعات چند خطی در صفحه زیر پوستی قرار گیرد.

نکته اول

نکته اول چهره میانی است. این مرکز بر برجستگی مالار متمرکز شده و امکان دسترسی به تزریق بولوس عمیق پریوستئال را که هدف قرار دادن پدهای چربی عمیق نواحی میانی، موقت و prezygomatic و درمان سطحی کل منطقه ناحیه صورت است، از معبد گرفته تا ملار و میانه گونه فراهم می کند. ناحیه درمانی حتی می تواند از مرز nasolabial عبور کند تا باعث تحریک بیولوژیکی سطحی لب فوقانی شود.

نکته دو

نکته دوم قسمت زیرین صورت و قسمت تحتانی را هدف قرار می دهد. نقطه دسترسی در مرحله قبل از شوخی قرار دارد و این امکان را برای درمان پریوستال از فک و چانه قدام فراهم می کند. با استفاده از همان سوراخ دسترسی، بیولوژیکی سطحی می تواند کل ناحیه دهلیزی را پوشانده و از رباط فک پایین در قسمت میانی عبور کند تا یک الگوی مشبک از میکروبولوسهای سطحی شکل بگیرد.

نکته سوم

نکته سوم در زاویه فک پایین قرار می گیرد. این اجازه می دهد تا برای تزریق پریوستال در طول فک پایین خلفی و ایجاد زاویه مندیبل به خوبی تعریف شده دسترسی پیدا کنید. مؤلفه سطحی قسمتهای آماده سازی و بالای گردن و در امتداد طول فک را در بر می گیرد.

نتایج

نتیجه نهایی، حجم دادن به لنت های چربی عمیق صورت و تقویت برجستگی و همچنین نفوذ گسترده میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون است که یک پتو سطحی در چربی های سطحی و زیرپوست کل صورت ایجاد می کنند. نتایج فوری مشابه سایرروشهای گسترده پرکننده پوستی، حجامت آشکار، همراه با تورم خفیف و قرمزی پوست است. کبودی بسیار نادر است زیرا کل روش با یک کانول بلانت سنج نسبتاً گسترده انجام می شود. از آنجایی که درمان از طریق تنها سه نقطه دسترسی انجام می شود، که در پایان مراحل با پماد ضد باکتری پوشانده شده است، روش استاندارد من این است که به بیمار اجازه دهم بلافاصله آرایش را اعمال کند. این محصول حاوی 30٪ میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون معلق در ژل کربوکسی متیل سلولز (CMC) است که 70٪ از کل حجم را تشکیل می دهد. رفتار این محصول به گونه ای است که انتظار می رود.
نتیجه اولیه در طی چهار تا شش هفته اول به طور قابل ملاحظه کاهش پیدا کند، زیرا ژل حامل CMC متابولیزه می شود و میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون را به عنوان ماده فعال بیولوژیکی فعال باقی می گذارد. تجمع بیولوژیکی کلاژن از حدود شش هفته به بعد شروع می شود و با افزایش حجم، بلند کردن طبیعی صورت و نرم شدن و سفت شدن پوست تجلی پیدا می کند. این روند می تواند بین سه تا شش ماه ادامه یابد.
نتیجه نهایی بسیار رضایت بخش و طولانی مدت است، که بطور عمده توسط کلاژن جدید خود بیمار حفظ می شود. بسته به نوع فرعی که مورد استفاده قرار می گیرد، طول مدت وسایل الکترونیکی می تواند بین یک تا پنج سال طول بکشد.

هشدارها و عوارض

در تجربه من، این روش می تواند در بیماران در دهه چهارم یا پنجم خود با کمبود حجم خفیف تا متوسط و سستی پوست، نتایج چشمگیر و رضایت بخش خود را به همراه آورد. توصیه من این است که این پروتکل می تواند یک مداخله پیشگیری کننده بسیار مفید برای بیماران جوان در ابتدای کاهش کلاژن آنها باشد. به طور مشابه، این به عنوان یک پیش درمانی برای ایجاد سهام کلاژن در پوست و حجم کافی قبل از سایر روشهای درمانی مانند لیفتینگ نخ یا حتی جراحی موثر است. لیفت 3 نقطه ای یک تکنیک مفید برای یادگیری است و برای پزشک پیشرفته ای که هم در آناتومی صورت و هم در ارزیابی صورت مهارت داشته باشد و هم اینکه با استفاده از میکرو کانولا تجربه شده است، انجام می شود.
اصلی ترین چالش هایی که هنگام استفاده از این تکنیک با آن روبرو بوده ام مربوط به خود تکنیک فردی و همچنین انتخاب محصول است. داشتن یک درک پیشرفته در مورد آناتومی صورت بسیار حیاتی است که بتواند محفظه های چربی صورت را به طور دقیق علامت گذاری و هدف قرار دهد، در عین حال به حداقل می رساند تروما و خطر برای بیمار است. کنترل دقیق میکروکانول ضروری است و از تکنیک تزریق دقیق لازم است تا اطمینان حاصل شود که بولوزهای سطحی در صفحه صحیح و در مسافت های كوچك كاهش می یابند كه باعث عدم دید و لمس مواد پرکننده می شود.
این محصول اگر با پرکننده های اسید هیالورونیک معمولی مقایسه شود، از الگوی رفتاری برخوردار است و به همین ترتیب، فرد باید بتواند به درستی از بیمار در رابطه با عملکرد دوتایی پلی کاپرولاکتون و شروع تدریجی نتایج نهایی مشاوره کند. برای جلوگیری از برداشت بیش از حد در هنگام انجام درمان، از محصولات تحریک زیستی بسیار حیاتی است، زیرا این امر مستلزم ایجاد توده های قابل لمس یا قابل مشاهده یا نتیجه نهایی بیش از حد تصحیح شده است.

نتیجه

در عمل من، لیفت 3 نقطه ای با استفاده از سه نقطه دسترسی و دو سطح درمانی (پریووست و زیر پوست) به استانداردی برای جوان سازی کامل صورت تبدیل شده است. این یک رویکرد منطقی است که با ریشه های پیری در صورت مقابله می کند، هم از بین رفتن محفظه عمیق و هم از بین رفتن کلاژن. من تکنیک لیفت 3 نقطه ای را با حداقل خرابی همراه ایمن می دانم.


برچسپ ها:
بهترین روش های جوانسازی پوست
بهترین و موثرترین روش جهت جوانسازی پوست
جوانسازی پوست
روش های جوانسازی پوست
قیمت جوانسازی پوست

ارسال دیدگاه