ماسک های نور درمانی LED و مزایای حالت های مختلف نور در نوردرمانی

ماسک های نور درمانی LED و مزایای حالت های مختلف نور در نوردرمانی

پوست | مراقبت پوست

یکی از سریعترین و کمترین آسیب های درمانی برای این نوع جوان سازی پوست، ماسک سبک درمانی LED است. این روش درمانی برای مقابله با چین و چروک، آکنه و جای زخم از سه حالت مختلف نور استفاده می کند.

بر اثر پیری پوست، پوست اثرات مخرب آب و هوا را دریافت می کند و خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد. دو پروتئینی که از ساختار پوست شما پشتیبانی می کنند شامل کلاژن و الاستین است. با افزایش تولید طبیعی این پروتئین ها، می توانید چین و چروک ها را پر کنید، خطوط ریز را پاک کنید، پوست را لیفت و تون کنید و چهره کلی خود را بهبود بخشید. یکی از سریعترین و کمترین آسیب های درمانی برای این نوع جوان سازی پوست، ماسک های نور درمانی LED سبک است. این روش درمانی برای مقابله با چین و چروک، آکنه و جای زخم از سه حالت مختلف نور استفاده می کند. در کمتر از یک جلسه، می توانید اثرات مثبت ماسک های نوردرمانی LED را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

ماسک های نوردرمانی LED

روند نوردرمانی چگونه است؟

روند معمول لیزر درمانی صورت با پزشک متخصص با استفاده از بخار داغ برای باز کردن منافذ شما و آماده کردن صورت برای معالجه شروع می شود. وی سپس از محصولات مختلفی برای پاکسازی و لایه برداری پوست شما، از جمله اسید لاکتیک و لایه برداری استفاده می کند. سپس با استفاده از حالت نور مناسب، برای رفع مشکلات منحصر به فرد بیمار از ماسک های نور درمانی LED استفاده کرده و آن را به مدت 20 دقیقه بر روی صورت فرد می گذارند. اگر پوست شما به ویژه مستعد آکنه است، ممکن است با استفاده از یک ابزار فرکانس بالا برای از بین بردن باکتری ها، این درمان را به پایان برسانند. قبل از انجام نوردرمانی با ماسک های نوردرمانی LED با متخصص پوست خود صحبت کنید تا مطمئن شوید استفاده از این روند درمان برای پوست شما موثر است.

حالت های مختلف نور بر روی ماسک های نور درمانی LED:

ماسک های نوردرمانی

ماسک های نوردرمانی

حالت صورتی + قرمز: پرکننده چروک

حالت های نور صورتی و قرمز بر روی ماسک های نور درمانی LED جهانی ترین چراغ است زیرا باعث تحریک تولید کلاژن می شود. متخصصان زیبایی در صورت داشتن خطوط یا چین و چروک های زیبایی در اطراف چشم، ابرو یا دهان خود از این حالت ها استفاده می کنند. این نورها همچنین التهاب را کاهش داده و گردش خون را تقویت می کنند، که برای لیزر یا میکرونیدل بعد از درمان بسیار مفید است. اگر پوست شما نیز مستعد آکنه است، حالت های نور صورتی یا قرمز باعث می شود که غده های روغنی پوست شما در کاهش موادی که می توانند باعث آکنه مزمن شوند، کاهش یابد، اگرچه حالت نور آبی در درمان آکنه مؤثر است.

حالت نور آبی: پاک کننده آکنه

چراغ LED آبی در ماسک های نور درمانی به دلیل اثرات ضد میکروبی آن شناخته شده است زیرا باعث ایجاد رادیکال های اکسیژن می شود که باکتریهای خاص آکنه را بدون آسیب رساندن به پوست سالم به وجود می آورد. نکته جالب در استفاده از چراغ LED آبی در ماسک های نور درمانی برای درمان آکنه این است که باعث خشکی یا لایه برداری مانند بنزوئیل پراکسید یا محصولات دارویی موضعی نمی شود. از مزایای چراغ LED می توان گفت که ماسک های نور درمانی آبی بدون درد است، بدون هیچگونه خرابی، و در هنگام بارداری یا شیردهی ایمن است و سه روز پس از درمان، کیست های ملتهب که از قبل در زیر پوست ایجاد شدند فروکش کردن می کنند. نتایج حاصل از نور درمانی LED تجمعی است، بنابراین به طور معمول به مشتری توصیه می کنیم یک بار در هفته به مدت هشت تا ده هفته برای یک نتیجه مطلوب درمان را انجام دهند.

حالت نور سفید: Scar Healer

نور سفید ماسک های نور درمانی LED دارای طولانی ترین طول موج است و بنابراین عمیق تر به پوست نفوذ می کند. از نور سفید برای انواع اثرات جوانسازی پوست از جمله سفت شدن و تقویت کننده پوست، بهبود زخم های آکنه، پاک کردن آسیب های ناشی از آفتاب یا لکه های تیره و کاهش التهاب استفاده می شود. بسیاری از افراد به دلیل آکنه از اثرات درمان ضعیف پوست رنج می برند، بنابراین برای تسریع در بهبود پوست استفاده از چراغ LED سفید ماسک های نوردرمانی می تواند برای پوست بسیار مفید باشد و مانند آنچه در بالا گفتیم، چندین جلسه استفاده از ماسک های نوردرمانی بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت و می تواند از نشانه های پیری در آینده جلوگیری کند.

ماسک های نوردرمانی LED صورت، که به عنوان Color Light Therapy نیز شناخته می شوند، از طول موج های بدون اشعه ماوراء بنفش برای افزایش تولید کلاژن، ترویج گردش خون، درمان آکنه های موجود، از بین بردن باکتری ها و تسریع در بهبود پوست استفاده می کنند. صورت با استفاده از قدرت طبیعی نور LED، جلوه های جوانسازی پوستی قابل ملاحظه ای ایجاد می کنند که هفته ها دوام می آورد. ماسک های نوردرمانی Orchid Spa و Wellness LED همان درمانی است که توسط گروه مراقبت از پوست، Joanna Vargas محبوب شده است.


برچسپ ها:
ال ای دی تراپی یا نوردرمانی
کاربردهای نوردرمانی
ماسک نوردرمانی ( لایت تراپی ) – لایت تراپی – نوردرمانی
ماسک های نوردرمانی
مزایای نوردرمانی
نور آبی
نوردرمانی

ارسال دیدگاه