فیلم تزریق چربی

فیلم تزریق چربی

ویدیو

تزریق چربی به صورت در کلینیک لاوین با مدیریت دکتر علی جعفری

امروزه روش‌های زیادی برای جوانسازی وجود دارد که تزریق چربی صورت یکی از آن‌هاست، از بین بردن چین و چروک‌های صورت همزمان با فرمدهی متناسب صورت از اهداف اصلی زیباجویان در نتیجه ی انجام تزریق چربی است. افراد به دلایل مختلفی مانند وجود منافذ عمیق پوستی در صورت، فرو رفتگی گونه، نازک‌ شدن لب‌ها و افتادگی شدید پوستی و … اقدام به تزریق چربی می‌کنند.

تزریق چربی به صورت

با گذشت زمان و افزایش سن حجم صورت و سایر بافت‌های بدن تحلیل می‌روند. یکی از نشانه‌های پیری کاهش توده های چربی در بخش‌های مختلف بدن علی الخصوص صورت است که باعث افتاده شدن پوست و استخوانی شدن ظاهر صورت و افزایش چین و چروک‌ صورت می‌شود. در عین حال در افراد با سنین پایین تر نیز به دلایل مختلف امکان ایجاد افتادگی پوست و یا ایجاد خطوط عمیق بر روی آن وجود دارد. یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست تزریق چربی به صورت است که در آن از چربی به عنوان یک پرکننده پوستی استفاده می‌شود و با تزریق چربی به لایه‌ ی زیرین پوست موجب حجم‌دهی و فرمدهی و در نهایت جوانسازی پوست می‌شوند. با تزریق چربی می توان به افزایش حجم گونه ها، زاویه سازی فک، فرم دهی چانه و موارد این چنینی پرداخت. 

در این روش چربی را با ایجاد برش کوچکی در یکی از نقاط مختلف بدن مانند ران ها، پهلو و یا شکم به کمک لیپوساکشن استخراج نموده و پس از طی مراحل فرآوری، چربی استخراج شده را با استفاده از سرنگ‌های خاصی به محل مورد نظر تزریق می‌نمایند.

از تزریق چربی می توان جهت جوانسازی در پشت دست ها، کل صورت (به جز زیر چشم و لب‌ها)، بیکینی و همچنین حجم‌دهی به باسن استفاده کرد. البته انجام تمامی این‌ موارد بستگی به حجم چربی موجود در بدن شما دارد به طوری که بدن شما باید به اندازه‌ی کافی چربی داشته باشدتا پزشک بتواند ترانسفر چربی‌ها را در بدن انجام دهد.

تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است؟

  • برای افرادی که دچار افتادگی پوست، فرو رفتگی و کاهش حجم در ناحیه صورت شده اند تزریق چربی می تواند مناسب باشد.
  • افرادی که می خواهند علاوه برحجم دهی صورت از اثرات جوانسازی تزریق چربی نیز برخوردار شوند نیز می توانند تزریق چربی انجام دهند.

ترانسفر چربی به صورت یکی از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است که عوارض خاصی ندارد و بروز عوارض جانبی شدید در این روش بسیار نادر است اما بروز برخی عوارض طبیعی مانند ورم و کبودی بعد از اتمام انتقال چربی اجتناب ناپذیر است که بدون نیاز به درمان و حداکثر تا ۲ هفته بعد از آن برطرف می‌شوند.

تزریق چربی در کلینیک لاوین کاملا بدون درد انجام می شود، زیرا قبل و حین عمل نواحی تحت درمان از جمله محل برداشت چربی و محل تزریق آن به وسیله مواد بی حسی موضعی بی حس خواهند شد،در نتیجه میزان درد در تزریق چربی و میزان عوارض آن بستگی به آستانه تحمل و شرایط بدنی فرد زیباجو و نوع عملکرد پزشک دارد.

 


برچسپ ها:
تزریق چربی
تزریق چربی به صورت
تزریق چربی صورت
تزریق چربی و جوانسازی پوست
دکتر علی جعفری
کلینیک لاوین

ارسال دیدگاه