بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت – کلینیک لاوین

بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت – کلینیک لاوین

زیبایی | هایفو تراپی

یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست بدن و صورت انجام هایفوتراپی است. از روش هایفوتراپی می‌توان برای انجام کارهای زیبایی چون لیفت و سفت کردن پوست، رفع چین و چروک‌ها و شکستن چربی‌های بدن استفاده کرد.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت

اگر می خواهید با بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت آشنا شوید و به دنبال بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت می گردید با ما همراه باشید. ما در این مقاله به روزترین تکنولوژی هایفوتراپی در رشت را به شما معرفی خواهیم کرد و همچنین به بررسی انواع دستگاه های هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت پرداخته ایم تا شما را با برترین های هایفوتراپی اشنا سازیم.

هایفوتراپی یکی از روش‌های ایمن‌ و موثر برای جوانسازی پوست صورت و بدن است. انجام روش هایفوتراپی می‌تواند برای کارهای زیبایی مانند لیفت پوست و سفت کردن آن، رفع چین و چروک‌های صورت و شکستن چربی‌های بدن مورد استفاده قرار گیرد. تکنولوژی هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست به حساب می آید که برای استفاده از آن نیازی به اتاق عمل و مراقبت های بالینی پس ار آن نیست. اکثر کلینیک های زیبایی روش هایفوتراپی را انجام می دهند به همین جهت است که می خواهیم بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت را معرفی کنیم و ببینیم که یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد و از چه دستگاهی استفاده می‌کند؟

برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی هایفوتراپی می توانید به مقاله  **هایفوتراپی چیست؟** در همین سایت مراجعه کنید زیرا در این مقاله با جزئیات و دقت بیشتری به بررسی این روش پرداخته شده است. همچنین در مقاله ** هرآنچه باید از هایفوتراپی بدانید* به متداول‌ترین سوالات متقاضیان و مراجعین هایفوتراپی پاسخ داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این مقالات را در سایت www.orchidrasht.com از دست ندهید. در ادامه در مورد بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت صحبت کرده‌ایم.

 

هایفوتراپی چیست و مراحل انجام هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت چگونه انجام می شود؟

تکنولوژی هایفوتراپی تکنیکی است که در آن به وسیله دستگاه هایفو امواج اولتراسوند یا همان فراصوت پر توان را به صورت متمرکز و با شدت بالایی به پوست صورت می‌تابانند. در روش هایفوتراپی نیازی به بیهوشی نیست، این روش تنها در یک جلسه و به مدت یک ساعت انجام می‌شود و هیچ گونه آسیبی به سطح بیرونی پوست وارد نمی‌کند. برای اینکه میزان اثربخشی هایفوتراپی بیشتر شود و مراجعین به بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت رضایت کامل را از انجام این روش داشته باشند از بهترین دستگاهها و امکانات استفاده کرده ایم. عوامل مختلفی بر میزان تاثیر گذاری این روش درمانی موثر است عواملی چون:

  • اعتبار مرکز انجام دهنده هایفوتراپی و همچنین دانش و تجربه‌ی کادر درمانی شامل بهره‌گیری از بهترین پزشکان و اپراتور دستگاه هایفو
  • پروتکل یا دستورالعمل‌های اجرایی شامل قوانینی که برای اجرای هایفوتراپی وضع شده اند و اجرای آنها به منظور ارتقای ایمنی و اثربخشی بیشتر این روش
  • ابزار و وسایل مورد استفاده در هایفوتراپی شامل دستگاه هایفو، وسایل یک بار مصرف و …
  • ویژگی‌های شخصی فرد مراجعه کننده شامل میزان افتادگی پوست، سن متقاضی و عوامل دیگر

دستگاه هایفوتراپی به دستگاه سونوگرافی شباهت دارد که بر روی پوست صورت کشیده می‌شود و بلافاصله پس از آن فرد می‌تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد چرا که اصولا دوران نقاهتی ندارد به همین علت است که می توان گفت هایفوتراپی یکی از پرطرفدارترین روش ها برای لیفت صورت و گردن، قوام دادن به پوست و افتادگی پلک و ابرو به شمار می‌رود. این روش برای افرادی که فعالیت کاری زیادی دارند بسیار مناسب است.

در واقع هایفو بدین صورت است که امواج اولتراسوند سلول‌های پوست را تحریک کرده تا کلاژن تولید کنند و فرآیند جوانسازی بافت پوست را انجام دهند و پس از آن است که پوست سفت شده و دوباره جوان می‌گردد. کاربرد دیگر هایفوتراپی برای لاغری است که در این صورت رسوبات چربی را تجزیه می‌کند و از این طریق لاغری در ناحیه مورد نظر حاصل می‌گردد.

موارد کاربرد هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت:

  • افتادگی ابروها
  • منافذ باز پوست
  • افتادگی چانه یا غبغب
  • سیاهی و تیرگی دور چشم
  • چین و چروک‌های پیشانی
  • خطوط فک بدون زاویه و نامشخص
  • چین و چروک‌های سطحی و نازک
  • گونه های و پلک های افتاده و شل شده
  • چین و چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم
  • شل شدگی و افتادگی پوست صورت یا گردن
  • پوست‌هایی که حساس و نازک شده‌اند
  • چروک‌های ایجاد شده اطراف دهان(خط خنده)
  • چین و چروک‌های به وجود آمده بر روی قفسه سینه
بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت

کاربرد هایفوتراپی

کاندید مناسب برای هایفوتراپی در رشت چه کسانی هستند؟

افراد دارای سن سی سال و بالاتر گیلانی که احساس افتادگی خفیف تا متوسط و یا شل شدگی در پوست صورت خود دارند و از کم شدن استحکام و قوام پوستشان ناراضی هستند، کاندیدی مناسب برای استفاده از روش هایفوتراپی به حساب می آیند. همچنین اگر دچار افتادگی پلک یا خط ابرو شده‌اید و پوست گردن و زیر چانه تان شل شده است نیز فرد مناسبی برای هایفوتراپی در رشت به حساب می‌آیید.

با این وجود بهتر این است که ابتدا با پزشک در مرکز هایفوتراپی در رشت جلسه مشاوره ای ترتیب دهید. طی این جلسه پزشک پس از معاینه صورتتان، به شما خواهد گفت که این مدل درمان مناسب شما هست یا خیر.

ویژگی‌های بهترین کلینیک هایفوتراپی

بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت

بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت

1) یک کلینیک خوب مجوزهای لازم را دارد.

درست است که هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی است؛ اما نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. هایفوتراپی یک روش درمانی پزشکی است و باید توسط پزشک متخصصی انجام شود که دوره‌های آموزشی استفاده از دستگاه هایفوتراپی را گذرانده باشد.

کلینیک لاوین برای تمامی روش‌های درمانی از جمله کاشت مو، روش‌های جوانسازی پوست و همچنین هایفوتراپی، تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده است و کلیه‌ی اعضای تیم درمانی، برای اجرای هایفوتراپی صلاحیت کامل دارند.

2)پزشک متخصص باید در تمامی مراحل هایفوتراپی حضور داشته باشد.

در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت کلیه مراحل این روش درمانی توسط اپراتور و تحت نظارت مستقیم پزشک متخصص انجام می‌شود. مراحل هایفوتراپی شامل مشاوره، معاینه و اجرای هایفو است. هیچکس به جز پزشک متخصص، نمی‌تواند مشاوره‌ی صحیحی به شما بدهد و به شکلی دقیق پوست شما را معاینه کند. هایفوتراپی نیاز به شناخت و تسلط بالا نسبت به آناتومی منطقه‌ی تحت درمان دارد. به همین جهت اپراتور دستگاه هایفوتراپی باید دوره های لازم را گذرانده باشد.

گاهی شاهد این هستیم که هایفوتراپی توسط افراد غیرپزشک در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های غیرمعتبر و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. در مورد این موضوع باید نکته‌ای مهم را به شما بگوییم. دستگاه‌های هایفوتراپی انواع مختلفی دارند که به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند: یکی دستگاه‌های خانگی یا غیرپزشکی و یکی دستگاه‌های بالینی یا Medical Grade از دستگاه‌های خانگی می‌توان در خانه، سالن‌های زیبایی و مراکز دیگر استفاده کرد، اما اجازه‌ی استفاده از دستگاه‌های سطح بالینی، فقط به کلینیک‌های مجاز داده می‌شود.

توجه داشته باشید که هایفوتراپی زمانی به بهترین نتایج ختم می‌شود که از دستگاه‌های بالینی استفاده شود. برای این که مطمئن شوید که هایفوتراپی به وسیله‌ی دستگاه‌های سطح بالینی انجام می‌شود؛ باید دو نکته را مد نظر داشته باشید:

برای دریافت درمان به بهترین کلینیک هایفوتراپی مراجعه کنید.

تعداد جلسات درمانی هایفوتراپی حداکثر ۱ بار در هر ۶ ماه است. اگر در مرکزی به شما گفته شد که باید هر ماه یا هر دو هفته یکبار باید برای جلسات درمانی بعدی مراجعه کنید، بدانید که دستگاه استفاده شده، دستگاه بالینی نیست.

۳) در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت، بهترین پزشکان حاضر هستند.

مهارت و تجربه‌ی پزشک متخصص تاثیر چشمگیری بر میزان اثربخشی هایفوتراپی دارد. ضرب‌المثلی در علم پزشکی وجود دارد که می‌گوید:«یک پزشک خوب می‌داند چه زمانی از یک روش درمانی استفاده کند. اما یک پزشک عالی می‌داند که چه زمانی یک روش درمانی مناسب فرد نیست». یکی از مهم‌ترین وظایف پزشک متخصص این است که کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی را شناسایی کند. او باید شرایط سلامت عمومی، افتادگی پوست و عوامل دیگری که بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند را بررسی و نتایج را پیش‌بینی کند.

در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت (کلینیک لاوین) همواره تلاش کردیم که علاوه بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع، راهنما و حامی خوبی برای شما باشیم. به همین جهت پزشکان ما تلاش می‌کنند که بدون توجه به صرفه‌ی اقتصادی، بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست را به شما پیشنهاد کنند.

۴) بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت از بهترین دستگاه استفاده می‌کند.

دستگاه‌های متنوعی برای هایفوتراپی در بازار وجود دارند که قابلیت‌های مختلفی دارند. این که یک دستگاه چه قابلیت‌هایی داشته باشد، تا حد زیادی وابسته به کارتریج‌های استفاده شده در آن است. به طور کلی ۳ نوع کارتریج برای صورت و ۲ نوع کارتریج برای بدن استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر است:

D4  4.0 Mhz. 4.5 mm

D7  7.0 Mhz. 4.5 mm

M7  7.0 Mhz. 3.0 mm

* کارتریج هایی D4 و D7 تا عمق ۴.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج بر روی لایه‌ی SMAS ، لایه ای در جراحی های لیفتینگ اصلاح میشود تاثیر می‌گذارد؛ از این کارتریج برای سفت کردن عمقی پوست و لیفت صورت استفاده می‌شود.

* کارتریج M7 تاعمق ۳ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج بر روی درم یا همان لایه میانی پوست اثر گذاشته و باعث تحریک تولید و بازآرایی رشته‌های کلاژن می‌شود. همچنین کارتریج فوق برای سفت کردن سطحی پوست، لیفت و کاهش چین و چروک‌ها به کار می رود.

در کلینیک لاوین از چه دستگاهی استفاده می‌شود؟

کلینیک لاوین به دو مورد از بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی مجهز است. این دستگاه ها تمامی کارتریج‌های نامبرده را دارد و از آن می‌توان برای جوانسازی بخش‌های مختلف بدن، صورت و گردن استفاده کرد.

  • هایفو دابلو
  • هایفو دابلو گلد
بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت

دستگاه هایفوتراپی دابلو گلد

در مرکز کلینیک لاوین رشت از هردو دستگاه نامبرده در بالا برای هایفوتراپی استفاده می‌شود و از کار لیفت و زاویه دار کردن صورت در یک یا دو جلسه با این دستگاه نتایج بسیار خوبی گرفته شده است.

5) یک کلینیک خوب، قیمت‌های منطقی دارد.

هایفوتراپی یکی از روش‌های جوانسازی است که نسبتا گران قیمت می باشد و علت این قیمت‌های بالا این است که هایفوتراپی می‌تواند به اندازه‌ی جراحی لیفت برای صورت موثر باشد. از دیگر دلایل گرانی هایفوتراپی ماندگاری بالا و کم خطربودن و عوارض کم این روش درمانی است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که علی رغم داشتن مزیت های زیاد نمی توان از هایفوتراپی برای همه افراد استفاده کرد.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت با ارائه قیمت های استاندارد و معقولی برای این روش درمانی به ارائه خدمت می پردازد. قیمت هرجلسه هایفوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد، در ادامه به تفصیل به مهم‌ترین ‌عوامل موثر بر هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت می پردازیم:

  • لوازم مصرفی در هایفوتراپی باید مرتبا عوض شوند.

تمامی دستگاه‌های هایفوتراپی که دارای کارتریج با تعداد شات‌های محدود (یعنی بعد از شلیک تعداد مشخصی پرتوی صوتی، عمر کارتریج به پایان می‌رسد) هستند، باید تعویض شود. کاتریج‌ها فقط یک مورد از لوازم مصرفی هایفوتراپی هستند دیگر لوازم مصرفی در هایفوتراپی نیز باید مدام تعویض شوند.

  • دستگاه‌های هایفوتراپی باید به صورت دوره ای تعمیر و بازبینی شوند.

برای اینکه دستگاههای هایفوتراپی دقیق باشند و به درستی کارکنند باید به طور منظم و دقیق تعمیر شوند تا ایمن بمانند. بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت به خوبی به این مسئله واقف است و همواره از صحت عملکرد دستگاه‌های خود اطمینان حاصل می‌کند.

  • دستمزد پزشکان و اپراتوراتوهای ماهرتر بیشتر است.

همانطور که گفتیم نقش پزشک در انجام هایفوتراپی بسیار مهم است، هر چه مهارت پزشک یا اپراتور بیشتر باشد، اثربخشی هایفوتراپی نیز بیشتر است بنابراین پزشکان مجرب و ماهرتر، دستمزدهای بالاتری هم می‌گیرند.

هایفوتراپی

هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت چقدر است؟

بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت با وجود استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه های هایفوتراپی مانند دابلو گلد و بهره‌گیری از بهترین کادر درمان قیمتهای استاندارد و معقول ارائه کرده است البته هزینه‌ی این روش درمانی به وسعت منطقه‌ی تحت درمان، تعداد جلسات و همچنین استفاده‌ی درمانی نیز بستگی دارد قطعاً هزینه‌ی لیفت کامل صورت با رفع چین و چروک‌های اطراف لب یکسان نیست. برای اطلاع از هزینه های دقیق روش هایفوتراپی در کلینیک لاوین از طریق راههای ارتباطی با این کلینیک تماس حاصل فرمایید.


برچسپ ها:
بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت
بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت
کلینیک لاوین
هایفوتراپی چیست؟
هایفوتراپی در رشت

ارسال دیدگاه