بوتاکس برای مو چیست و چه کاری انجام می دهد؟

بوتاکس برای مو چیست و چه کاری انجام می دهد؟

تزریق بوتاکس و دیسپورت | زیبایی | مو

بوتاکس برای مو یک روش درمانی است که برای تقویت استحکام و ظاهر مو طراحی شده است.دو نوع بوتاکس برای درمان مو وجود دارد که در حال حاضر در دسترس هستند.دو نوع بوتاکس برای درمان مو وجود دارد...

بوتاکس برای مو یک روش درمانی است که برای تقویت استحکام و ظاهر مو طراحی شده است.
دو نوع بوتاکس برای درمان مو وجود دارد که در حال حاضر در دسترس هستند و درک اینکه چگونه این کارها می تواند به یک فرد کمک کند تصمیم بگیرد که مناسب باشد یا خیر.

بوتاکس برای مو چیست؟

دو نوع درمان بوتاکس برای مو وجود دارد: بوتاکس برای مو و تزریق بوتاکس به پوست سر.

بوتاکس برای استفاده در ایجاد موهای زیباتر تبلیغ شده است. دو نوع از درمان بوتاکس وجود دارد.

مورد اول بوتاکس برای مو است که به هیچ وجه حاوی بوتاکس نیست. در عوض، این یک برنامه کاربردی موضعی است که برای “پر کردن” موهای آسیب دیده ساخته شده است، و آن را براق تر و سالم تر می کند.

کاربرد دیگر شامل تزریق بوتاکس به پوست سر است. این یک محصول بدون برچسب از محصول بوتاکس است، به این معنی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) آن را برای این منظور تصویب نکرده است.

بوتاکس ترکیبی است که از سم بوتولینوم ساخته شده است، ماده ای است که به دلیل فلج عضلات شناخته می شود.

در حالی که سم بوتولینوم می تواند در مقادیر زیادی سمی باشد، پزشکان از آن برای مقاصد مفید استفاده می کنند. این موارد شامل کاهش تعریق، سردردهای میگرنی، تنبلی چشم و مشکلات بلع و همچنین در موارد زیبایی است.

چه کسی ممکن است از بوتاکس برای مو استفاده کند؟

کاربردهای موضعی محصولاتی که به عنوان بوتاکس برای مو به بازار عرضه می شود، معمولاً برای افرادی که موهای شکننده، آسیب دیده و یا ریزش دارند توصیه می شود. افرادی که موهایشان در اثر صاف کردن و رنگ آمیزی گرما آسیب دیده است نیز ممکن است از صاف کردن و تقویت روش های مو بهره مند شوند.

تزریق بوتاکس برای پوست سر به افرادی عرضه می شود که زیاد عرق می کنند زیرا عرق کردن باعث می شود موها سریع و ناصاف و ناصاف شوند.

افرادی که تزریق می کنند ممکن است قادر به ترک موهای خود برای مدت طولانی تر بین شستشوها باشند. تزریق پوست سر بوتاکس همچنین برای تقویت رشد مو شایع است، اما این اثبات نشده است.

بوتاکس برای مو چگونه کار می کند؟

ممکن است فرد هنگام تزریق بوتاکس به پوست سر به اندازه کافی عرق نکند. ایده بوتاکس برای مو از این تئوری ناشی می شود که درمان های موضعی می توانند قسمت های آسیب دیده مو را پر کنند، و باعث می شوند موها صاف تر و سالم تر به نظر برسند. در مورد بوتاکس نیز که به صورت تزریق می شود، ظاهر آن نیز کاهش می یابد تا ظاهر خطوط و چین و چروک ها کاهش یابد.

سایر شرکت ها و سالن های مو ممکن است ترکیبی از محصولات (از جمله ویتامین ها، روغنهای اساسی و کلاژن) را به عنوان بوتاکس مو ایجاد کنند.

هنگامی که بوتاکس به پوست سر تزریق می شود، کار غدد اکری یا غدد عرق را کاهش می دهد. در نتیجه ممکن است فرد چنین مقادیر زیادی عرق را تجربه نکند.

تزریق بوتاکس می تواند منجر به بروز کمتر موی سر و امکان طولانی تر ماندن بدون شستن مو شود. یكی از نامهای این روش برای موی بوتاكس “Blotox” است، زیرا گفته می شود كه تزریقات باعث افزایش عمر یك ضربه می شود.

خطرات و ملاحظات بوتاکس برای مو

در حالی که بوتاکس موضعی برای تزریق مو برای تقویت مو و بهبود ظاهر آن در نظر گرفته شده است، گاهی اوقات برعکس اتفاق می افتد.

بیشتر سبک شناسان استفاده از این روش های درمانی را بیش از سه تا چهار بار در سال توصیه نمی کنند. در غیر این صورت ممکن است شکستگی مو، نازک شدن و افتادگی مو ایجاد شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که این درمانها مؤثر نباشد و بسیار گران باشد.

تزریق بوتاکس به پوست سر ممکن است یک راه حل کوتاه مدت برای موهای زوزه زده یا چرب باشد. در پایان، بدن بوتاکس را به داخل سیستم جذب می کند، به این معنی که فرد ممکن است حدود 2 تا 3 ماه پس از تزریق اولیه بوتاکس، کمتر شاهد اثر باشد.

مانند درمانهای موضعی، تزریق بوتاکس می تواند پرهزینه باشد. برخی از درمانها می توانند بیش از 10000000 تومان قیمت داشته باشند.

سایر گزینه های درمانی تقویت مو

برای تقویت مو باید از گرما استفاده شود زیرا یک ظاهر طراحی شده ممکن است باعث ضعف و آسیب آن شود.

بوتاکس تنها یکی از بسیاری از روشهای درمانی در دسترس افرادی است که می خواهند ظاهر موهای خود را تقویت کنند.
متخصصان زیبایی درمان های کراتین مشابه بوتاکس را برای مو در نظر می گیرند. این درمان ها شامل استفاده از یک راه حل ویژه برای مو برای صاف کردن و تقویت آن است. برخی از ترکیبات شامل کراتین و اسیدهای آمینه هستند.

با این حال، برخی از درمانهای کراتین مورد بررسی قرار گرفته است زیرا آنها حاوی عناصری مانند متیلن گلیکول یا فرمالین هستند. این مواد نگهدارنده هستند که هنگام گرم شدن به فرمالدئید ترکیبی تبدیل می شوند.

فرمالدئید یک ماده سرطان زا شناخته شده است، به این معنی که می تواند باعث سرطان شود. بنابراین، این درمان ها برای فرد سالم نیستند.

سایر روشهای صاف کننده کراتین مانند مایعات کراتین و ارگانکس کراتین تراپی برزیلی در سالن های مو وجود دارد. به جای فرمالین یا متیلن گلیکول، این تیمارها حاوی ترکیبی هستند که به عنوان بیفوریل شناخته می شود.

در حالی که محققان بیفیلیل را به اندازه فرمالدئید خطرناک نمی دانند، اما هنوز هم می تواند باعث تحریک قابل توجهی در پوست، چشم ها و مجاری تنفسی شود.

افراد همچنین می توانند کالاهای کراتین و ضد یخ زدگی را در فروشگاه های عرضه لوازم زیبایی خریداری کنند. مثالهای آن شامل سیستم صاف کننده Supersilk و Cezanne Perfect Finish است.

به جای خرید این روش های درمانی، ممکن است فرد از چندین تغییر در شیوه زندگی استفاده کند که باعث می شود موها سالم تر و قوی تر شوند. اینها مراحل زیر را شامل می شود:

کاهش تعداد بخارات گرما، مانند آیرونهای فرفری، آهنین صاف. اینها می توانند موها را ضعیف کرده و آن را بیشتر در معرض شکستگی قرار دهند.

کاهش سطح استرس. استرس می تواند روی پوست و مو تأثیر بگذارد. استرس باعث می شود بدن سطح اضافی هورمونهای استرس را آزاد کند، که می تواند در موارد شدید منجر به ریزش مو شود.

خوردن یک رژیم غذایی سالم که دارای میوه و سبزیجات متنوعی باشد.

همچنین ممکن است برخی افراد مایل به مصرف مکمل هایی با ویتامین های کمکی و مواد معدنی شناخته شده برای بهبود ظاهر مو باشند. اینها شامل بیوتین، آهن، سیلیس و روی است. با این حال، دانشمندان به طور قطعی اثبات نکرده اند که این مکمل ها به شما کمک می کنند.

غالباً اگر شخصی این روش های مراقبت از خود را در خانه انجام دهد، ممکن است در موهای خود پیشرفت هایی پیدا کند.
چشم انداز در حالی که بوتاکس برای بسیاری از نگرانی ها و شرایط سلامتی، یک محصول انقلابی را ثابت کرده است، این ترکیب به طور قطعی اثبات نشده است که به ترمیم یا بهبود مو کمک می کند.

اگر فردی دچار آسیب دیدگی شدید یا ریزش مو است که با درمان های بدون نسخه بهبود نمی یابد، باید با ارائه دهنده خدمات درمانی خود صحبت کند.


برچسپ ها:
بوتاکس برای مو برای چه کسی مفید است؟
بوتاکس برای مو چگونه کار می کند؟
بوتاکس برای مو چیست و چه کاری انجام می دهد؟
بوتاکس برای مو چیست؟
درمان ریزش مو با بوتاکس
عوارض بوتاکس مو
مزایای بوتاکس مو

ارسال دیدگاه