هایفو تراپی و انواع دستگاههای هایفو تراپی!

هایفو تراپی و انواع دستگاههای هایفو تراپی!

زیبایی | هایفو تراپی

هایفوتراپی، یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان را هدیه می دهد. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره هایفو و هایفو تراپی و انواع دستگاه های هایفو را برای شما خوانندگان عزیزمان شرح دهیم.

هایفو تراپی و انواع دستگاههای هایفو تراپی!

آیا هنگام نگاه کردن در آینه متوجه چین و چروک ها و افتادگی پوستتان شده اید؟ از اینکه پوستتان مانند ده سال پیش دیگر شادابی و طراوت ندارد نارحتید؟ ما برای مشکلات شما راه حل مناسبی پیدا کرده ایم. با هایفو تراپی می توانید تمام این مشکلات را حل کنید.

هایفو تراپی، یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان را هدیه می دهد. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره هایفو و هایفو تراپی و انواع دستگاه های هایفو را برای شما خوانندگان عزیزمان شرح دهیم.

پوست در طول سالیان دراز، متحمل آسیب های فراوانی قرار می گیرد. از تابش مستقیم اشعه آفتاب، عدم تغذیه مناسب، بالا رفتن سن، سیگار کشیدن، استفاده از داروهای هورمونی و بارداری همه و همه دست به دست هم می دهند تا موجبات پیری پوست را فراهم کنند. اما پیشنهاد ما برای درمان این مشکلات پوستی، هایفو تراپی است.

هایفو تراپی یکی از پیشرفته ترین تکونولوژی ها برای جوانسازی پوست صورت و گردن، رفع غبغب و لاغری بدن است. همانطور که همه شما می دانید هایفو روشی کاملا غیر تهاجمی می باشد و هایفو تراپی صورت و گردن در یک جلسه، بدون درد و خونریزی انجام می شود.

مکانیسم هایفو

مکانیسم هایفو تراپی مانند یک ذره بین عمل می کند، به این صورت که امواج فراصوت بطور مستقیم تولید گرما و انرژی در زیرپوست می کنند. همین امر باعث کلاژن سازی در پوست و بهبود بافت پوست می شود. این روش از پیشرفته ترین روش های درمانی در سراسردنیا جهت درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای هایفو تراپی

آیا می دانستید هایفو، به جز مصارف زیبایی و لاغری برای درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل: درمان سرطان رحم، درمان فیبرئید رحم، درمان سرطان برای از بین بردن تومورهای مغز و استخوان، پستان، کبد، پانکراس و پروستات مورد استفاده قرار می گیرد.

حالا که اندک اطلاعاتی در مورد کاربرد هایفو و مکانیسم هایفو تراپی کسب کردیم، در ادامه این مقاله شما را با یکی از مهم ترین رویکرد هایفو یعنی (زیبایی) آشنا می کنیم.

در ابتدای مقاله دانستیم که هایفو با تمرکز امواج فراصوت، باعث کلاژن سازی دربافت زیرین پوست می شود، و به سفت شدن و استحکام هر چه بهتر پوست کمک می کند. اما از دیگر مزایای هایفو تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود چین و چروک در اطراف پیشانی، چشم، دهان و غیره.
  • لیفت و سفت کردن پوست درهر دو گونه.
  • کاهش خطوط چهره .
  • بهبود خط فک
  • بهبود بافت پوست، لیفت ابرو و گونه
  • بهبود چهره پوست، ایجاد پوست ظریف و روشن
  • حفاظت از پوست صورت و پیری پوست
  • از بین بردن چین و چروک گردن، حفاظت از پیری گردن
  • رفع غبغب
  • کلاژن سازی پوست
  • برطرف کردن چروک های پوست بدون جراحی

مزایای هایفو تراپی نسبت به دیگر روش ها

از جمله مزایای هایفو تراپی این است که بدون ایجاد زخم، قرمزی یا سوختگی روی سطح پوست، به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و تاثیر گذاری مطلوب در لایه های زیرین پوست اتفاق می افتد.

اما در روش هایی مانند مزوتراپی و مزوندلینگ که به صورت تهاجمی است و باعث زخم و خونریزی در پوست می شود، تنها بر روی سطح پوست تاثیر می گذارد، که همین موضوع ماندگاری بسیار پایین این روش را به دنبال دارد.

در روش هایفو تراپی علاوه بر ماندگاری بالا روی پوست، می توان تاثیر مثبت را در همان روزهای اول مشاهده کرد و پوست بعد از حدود دو ماه شروع به کلاژن سازی می کند. همین امر باعث بالا بردن ماندگاری اثر هایفو تراپی می شود. البته ناگفته نماند که میزان ماندگاری هایفو تحت تاثیر عواملی مانند: سن، تغذیه افراد و در معرض آفتاب بودن متغیراست.

بطور میانگین هایفو تراپی، سالانه یک بار، یا دو سال یک بار نیاز به تمدید دارد. از دیگر مزیت جذاب هایفو تراپی این است که با یک جلسه هایفو تراپی می توان نتیجه معجزه آسای آنرا مشاهده کرد، و تا حدود ۸ سال چهره شما را جوان تر می کند.

هایفو تراپی لاغری

همانطور که پیش از این نیز گفتیم هایفو تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که برای لاغری موضعی در صورت و بدن استفاده می شود.هایفو برای ازبین بردن چربی هایی که معمولا در شکم و پهلوها انباشته می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که با ایجاد دمای ۶۵ تا ۷۲ درجه سانتیگراد باعث تحریک و انقباض لایه های زیر پوست می شود وبا نفوذ به عمق ۷ تا ۱۳ میلی متری در زیر پوست و رسیدن به چربی های عمیق پوست، با گرمایی که ایجاد شده می تواند باعث ذوب شدن چربی ها و صاف و سفت شدن پوست شود و فرد را به رسیدن اندامی ایده ال تنها در یک جلسه امیدوار کند. نواحی که می‌توان با هایفو تراپی لاغر کرد:

  • شکم
  • پهلو
  • باسن
  • بازو ها
  • روی ران و ناحیه داخل ران
  • غبغب

چه افرادی نمی توانند از هایفو تراپی استفاده کنند؟

  • زنان باردار
  • دیابتی ها
  • داشتن زخم باز یا تبخال در محل درمان .
  • داشتن ایمپلنت فلزی در ناحیه درمانی
  • افراد زیر ۳۰سال .
  • عفونت داشتن در ناحیه مورد درمان
  • افرادی که کمتر از دو هفته بوتاکس کرده اند.

علاوه بر همه این مطالبی که گفتیم این را نیز یاد آور شویم که تا کنون هیچگونه عوارضی در مورد هایفو تراپی گزارش نشده است.جز در مواقع نادری که اندک سوزشی در پوست احساس می شود، هیچ عوارضی در هایفو تراپی مشاهده نشده است.
فرد پس از انجام هایفو بلافاصله می تواند به زندگی عادی بازگردد. برای تاثیر بهتر و ماندگاری بیشتر هایفو تراپی بهتر است تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید و پوستتان را در معرض گرما و سرمای شدید قرار ندهید. در ادامه سعی می کنیم همه چیز را درباره هایفو تراپی را عنوان کنیم.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفو تراپی بسته به ناحیه مورد نظر، مکان کلینک ها و دستگاه هایفو و تعداد جلسات از ۵۰۰ هزار تومن تا دو میلیون تومان متغیر است.

هزینه اجاره دستگاه هایفو

به دلیل استقبال زیاد از از روش هایفو تراپی و تاثیرات بی نظیر آن در جوانسازی و لیفت و لاغری بدن و همچنین گران بودن دستگاه هایفو بسیاری از شرکت ها و فروشندگان دستگاه، اقدام به اجاره این دستگاه ها نموده اند.بهای اجاره دستگاه هایفو تراپی نیز بسته به زمان، مکان، قدرت و نوع دستگاه متفاوت است.

انواع دستگاه هایفو تراپی

دستگاه اولترا و دلتا

پیشرفته ترین دستگاه جهت از بین بردن چروک و لیفتینگ پوست، بدون جراحی، درد و خونریزی.
در دستگاه اولترا و دلتا، منوی هر دو دستگاه یکی می باشد.
دستگاه اولترا دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ واتی است، که قیمت هر کدام متفاوت است.
هر دو دستگاه دارای هندپیس و کارتریج مشابه هستند.
هر کارتریج ۱۰۰۰۰ شات میزند، که به عبارتی با احتساب ۴۰۰شات برای هر بیمار، می توان ۶۰ بیمار را درمان کرد.
دارای ۵ کارتریج به عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ است.

دستگاه سه بعدی

دستگاه سه بعدی یا d3 نسل جدید هایفو تراپی است که انقلابی در دستگاه هایفو بوجود آورد.ویژگی های منحصربفرد دستگاه به این صورت است که ۱۱ لاین را بطور همزمان انجام می دهد،هر چند که می توان تعداد لاین ها را از منو دستگاه انتخاب کرد. سرعت بالای این دستگاه زمان درمان بیمار را بسیار کم کرده است و متوسط درمان به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است.

دستگاه ۴ بعدی

دستگاه ۴بعدی یا ۴ d جدیدترین دستگاه هایفو در جهان است .که به تازگی وارد بازار ایران شده است. قدرت بالای این دستگاه آنرا به بهترین دستگاه حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

هایفو ۴بعدی

دستگاه ۴ d بطور همزمان ۱۲ تا ۱۵ لاین را شات میزند، که می توان تعدا شات و لاین آنرا نیز انتخاب کرد.
مزیت دیگر هایفو ۴ d نسبت به دیگر رقبا در این است که تعدا شات هر کارتریج ۲۰۰۰۰ هزار شات می باشد، که برای تعداد بیماران بیشتری استفاده می شود کارتریج های سه بعدی در مقایسه با کارتریج ۴ بعدی قیمت بالاتری دارند و اصلا مقرون به صرفه نیستند، بعلاوه که تعداد بیماران برای دستگاه سه بعدی بسیار کمتر است.

دستگاه سالنی یا v-max

هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد درمان باعث سفت شدن و کشیدن پوست می شود. این فناوری همچنین می تواند سلول های چربی موجدد در صورت را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز تغییر دهد.
این دستگاه بدون کارتریج، دوهندپیس و به صورت تک شات و نقطه ای عمل می کند و به این دلیل زمان درمان بیماراندکی طولانی تر میشود. این دستگاه بیشتر در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، و قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد.

مینی هایفو (خانگی )

دستگاه مینی هایفو با تحریک کلاژن باعث بهبود پوست می شود،با این دستگاه رطوبت پوست حفظ می شود و چین و چروک پوست برطرف می شود. همچنین درجات پایین آن برای چروک دور چشم نیز مناسب است . با این دستگاه می توان حالت v صورت را حفظ کرد و از افتادگی صورت جلوگیری کرد.

توصیه پایانی

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای درمان پوستتان به جراحی ها متوسل نشوید چرا که هم باید تبعات بیهوشی و جراحی را متحمل شوید و هم هزینه جراحی به شکل سرسام آوری بالاست.


برچسپ ها:
انواع دستگاههای هایفوتراپی
کاربرد های هایفوتراپی
هایفوتراپی چگونه کار میکند؟
هایفوتراپی چیست و هزینه هایفوتراپی چقدر است؟
هایفوتراپی و انواع دستگاههای هایفوتراپی

ارسال دیدگاه