فیلم انواع روش های جوانسازی صورت

فیلم انواع روش های جوانسازی صورت

ویدیو

انواع روش های جوانسازی صورت

روش های جوانسازی صورت

از دیر باز تا کنون انسان ها همیشه به داشتن ظاهری جوان علاقه داشته اند، در طول ادوار مختلف بشر برای حفظ جوانی خود از روش‌های متفاوتی استفاده کرده است، و با تلاش های که در جهت تحقق اهداف داشته است توانسته تا انواع روش های جوانسازی صورت را کشف کند، لیکن با پیشرفت علم و فناوری هر روزه امکان کشف روش های نوین تر وجود دارد.

با گذشت زمان و پدید آمدن آثار پیری بر روی پوست و صورت، افراد در صددند تا از روش های جوانسازی بهره مند گردند، درست است که هنوز صدرصد راهی برای جلوگیری از پیری کشف نشده است اما ارائه روش های جوان سازی صورت می‌توانند ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و زیباتر را به بشر هدیه دهند.

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های جوانسازی صورت بپردازیم تا شما عزیزان با مشاهده نحوه جوانسازی بیشتر آشنا شوید. با پیشرفت‌ دانش پزشکی راه‌های زیادی برای جوانسازی صورت در اختیار ما قرار گرفته است؛ از انواع دستگاه های جوانساز گرفته تا جوانساز هایی چون مزوژل ها، بوتاکس، فیلرها و یا روش های گوناگون جراحی، کلیه روش‌ های جوانسازی صورت به نوبه‌ی خود می تواند تاثیراتی در حفظ زیبایی و جوانی ما داشته باشند. بهترین روش جوانسازی پوست با توجه به شرایط بدنی شما و با نظر پزشک مشخص می گردد.

انواع روش های جوانسازی صورت در کلینیک لاوین:

  • هایفوتراپی صورت
  • انواع دستکاه های لیزر(لیزر جنسیس، لیزر زئوپرل)
  • آراف فرکشنال(اسکارلت)
  • مزوژل ها
  • مزونیدلینگ
  • انواع پکیج های منحصر به فرد کلینیک لاوین

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ صورت است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود. از مزایای هایفوتراپی می توان به درمان افتادگی پلک، رفع چین و چروک های ریز صورت
لیفتینگ صورت، رفع خط اخم و خط خنده، رفع غبغب و زاویه دار کردن فک اشاره کرد.

لیزر های جوانساز کلینیک لاوین

جوانسازی با لیزر راهی کاهش چین و چروک صورت و بی نظمی‌های پوستی مانند لکه‌ها یا جای جوش و … می باشد. لیزر هایی مانند لیزر زئو پرل، لیزر جنسیس یا لیزر کیوسوییچ با ایجاد سلول های جدید پوستی در حین ترمیم و با افزایش سطح کلاژن سازی پوستی محکم‌تر و جوان‌تر به شما می‌دهند. هر یک از این لیزر های جوانساز با طول موج مشخص خود و با تاثیر بر سلول های هدف تاثیری منحصر به فرد بر روی  پوست شما دارد.

 

آر اف فرکشنال

از جمله دستگاه های جوانسازی دیگر دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی است. استفاده از امواج RF (امواج رادیویی) یکی از روشهای ایمن و غیرتهاجمی برای از بین بردن چین و چروک صورت، پیری، آکنه، سلولیت و … است که منجر به سفت شدن پوست و جوانسازی صورت می گردد. در این روش، گرمای حاصل از انتقال جریان از طریق الکترودهای دستگاه به لایه‌های مختلف پوست باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

مزونیدلینگ صورت

مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی صورت می باشد که ترکیبی از روش‌های میکرونیدلینگ و مزوتراپی صورت است. در این روش کوکتل‌های مزوتراپی از طریق سوزن‌های میکرونیدلینگ وارد پوست می شود. انجام مزونیدلینگ بر روی پوست باعث افزایش روند سطح تولید کلاژن در پوست خواهد شد که موجب افزایش انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست شده و به رفع چین و چروک‌ها و جوان‌سازی پوست کمک می کند. از فواید دیگر مزونیدلینگ بر طرف کردن لک های پوستی، از بین جوش و جای جوش نیز می باشد.

پکیج پی آر پی کلینیک لاوین

پکیج پی آر پی کلینیک لاوین موثر برای جوانسازی صورت، تقویت پوست و بهبود جای زخم و اکنه است و در نهایت افزایش درخشندگی و شادابی پوست خواهد شد. این پکیج شامل تزریق پی آر پی، مزوتراپی و کلاژن تراپی است که با توجه نظر پزشک برای هر پکیج مختص هر فرد و تعداد جلسات آن مشخص خواهد شد.

برچسپ ها:
انواع روش های جوانسازی
جوانسازی
جوانسازی صورت
روش های جوانسازی صورت
کلینیک زیبایی لاوین

ارسال دیدگاه

  • محسن شاهری از گلپایگان

    پف پای چشم چین چوروک صورت