فیلم کاشت مو و ابرو در کلینیک لاوین – دکتر علی جعفری

فیلم کاشت مو و ابرو در کلینیک لاوین – دکتر علی جعفری

ویدیو

ریزش مو یکی از مشکلات فراگیری است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند، ریزش…

ریزش مو یکی از مشکلات فراگیری است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند، ریزش مو نه تنها در آقایان اتفاق می افتد بلکه خانم ها و حتی افراد در سنین پایین نیز می توانند درجاتی از ریزش مو و نازک شدن موها را تجربه کنند. افرادبرای درمان ریزش مو به سراغ درمان هایی پزشکی مانند مصرف دارو یا استفاده از روش های تقویت مو مانند تزریق مزوتراپی،پی آر پی و … می روند، هر چند که ممکن است این روش ها بعد از مدتی نتایج دلخواه را به همراه نداشته باشد، در چنین شرایطی کاشت مو  می تواند به عنوان یک راه حل های دائمی به افراد کمک کند تا نتایج طبیعی و موفق آمیزی را تجربه کنند.

کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT روشی کم تهاجمی است و دارای دوره نقاهت کوتاه مدت بوده و سوراخ های ایجاد شده طی یک تا دو هفته، بهبود پیدا می کنند بی آن که جای زخم و اسکاری در ناحیه باقی بماند. این تکنیک به قدری پیشرفته و تکمیل شده است که می توان گفت تمام معایب روش های قبلی را برطرف کرده است.

میکرو کاشت یا میکرو گرافت MICRO GRAFT که در حال حاضر جدیدترین شیوه ی کاشت موی طبیعی است در کلینیک کاشت موی لاوین انجام می پذیرد. جدای از اجرای مراحل برداشت در روش SUT در مرحله کاشت نیز از دستگاه اتوماتیک استفاده شده که ظرافت کاشت مو تا حد میکرو را دارد و بدون استفاده از تیغ جراحی کاشت مو انجام می‌پذیرد که در این حالت شاهد هیچگونه اسکاری بر محل کاشت بیمار نخواهیم بود.به دلیل استفاده از دستگاه ایمپلنتر در سایز میکرو میتوان تعداد گرافت بیشتری در یک سانتی متر مربع کاشت که این امر تراکم چند برابری را نسبت به سایر روش ها در پی دارد و ظرافت این کار را تا حد زیادی بالا میبرد به طوری که موهای کاشته شده به طور کاملا طبیعی رشد می‌کنند.

کاشت ابرو با روش fut

در روش fut یک برش نواری شکل در قسمت پشت سر ایجاد می شود تا امکان برداشت فولیکول ها فراهم گردد، سپس این ناحیه بخیه زده می شود. در مرحله بعد، فولیکول ها زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار بالا برداشته می شوند تا در قسمت ابرو کاشته شوند. در پایان، سر پانسمان می شود تا از هر دو ناحیه اهدایی در طول سپری شدن دوره نقاهت محافظت به عمل آید. برش نواری ایجاد شده در پشت سر می تواند با تشکیل زخم و اسکار همراه باشد که البته توسط موهای باقی مانده پوشانده می شود و روش های درمانی متعددی برای از بین بردن این خط در دسترس است. تار موهای کاشته شده در قسمت ابرو دایمی بوده و بعد از یک دوره ریزش مجددا رشد می نمایند و بعد از گذشت مدت شش ماه به طور طبیعی رشد خواهند کرد. ابروی کاشت شده قابل اصلاح و رنگ کردن می باشد.


برچسپ ها:
کاشت ابرو
کاشت ابرو طبیعی
کاشت مو
کاشت موی طبیعی
کلینیک زیبایی لاوین

ارسال دیدگاه