لیزر موها پرطرفداترین روش برای حذف موهای زائد

لیزر موها پرطرفداترین روش برای حذف موهای زائد

لیزر | لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است. که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود.

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موها افزايش زیادی داشته است که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود.

اما لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى ازكساني كه بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كردند را مأيوس كرده است. در اين مقاله سعى داریم تا با ارائه اطلاعات مهم دراين زمينه و معرفى روش صحيح انتخاب مركز مناسب براى انجام ليزر موى زائد مانع تكرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

اصل کلی لیزر موها، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌ موج معینی از نور و طول ‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌ دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکول) و در همین حال بقیه‌ ی پوست را حرارت نمی‌دهند.

نور به وسیله اجسام تاریک جذب می‌شود از این رو انرژی لیزر ممکن است به وسیله‌ی ماده‌ ی تیره‌ی موجود در پوست جذب شود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد. این ماده هدف تیره یا کروموفور ممکن است به صورت طبیعی وجود داشته باشد یا اینکه به صورت مصنوعی ایجاد شود. ملانین به عنوان کروموفور اصلی برای لیزرهای مو موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود.

ملانین به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و رنگ پوست و مو را بوجود می‌آورد. لیزر، تنها موی سیاه یا قهوه‌ای را می‌توان از بین برد. لیزر با موی خشن تیره بهترین عملکرد را دارد. پوست روشن و موی تیره یک ترکیب ایده‌آل و موثر می‌باشند و بهترین نتایج را تولید می‌کنند.

بسیاری از بیماران رشد مجدد کامل مو را در قسمت‌های لیزر شده خود سال‌ها پس از درمان تجربه می‌کنند. این امر بدین معناست که با وجود اینکه لیزر موها با این دستگاه‌ها به طور دائمی مجموع تعداد موهای بدن را کاهش می‌دهد با این حال آنها منجر به از بین بردن دائمی تمام موها نمی‌شوند.

لیزر موها به خاطر سرعت و اثربخشی خود محبوب شده است هرچند که میزانی اثربخشی وابسته به مهارت و تخصص اپراتور لیزر و انتخاب و موجودیت تکنولوژی‌های مختلف لیزر بکار رفته برای این عمل می‌باشد.

مزایای لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد این روشها عبارتند از اصلاح کردن ، شیو کردن، موم انداختن، استفاده از مواد شیمیایی و بند انداختن و… اما کافیست از کسانیکه لیزر کرده اند و جواب گرفته اند بپرسید لیزر را پیشنهاد میکنند یا خیر ؟

به جرئت کسی نیست که از لیزر کردن راضی نباشد مگر اینکه به کلینیک غیرمعتبر مراجعه کرده باشد یا مشکل هورمونی داشته و جواب نگرفته باشد. بیشترین جملاتی که میشنوید اینها خواهند بود:
خیلی خوبه، راحت میشی !

چرا؟ چون لیزر روشی نسبتا سریع است و میتواند حجم وسیعی از پوست را پوشش دهد. شما بعد از اولین جلسه حتی شاهد تاثیر لیزر و ریزش موهای زائد بدنتان خواهید بود. پوست به خاطر ریزش مو از ریشه صاف تر ، لطیف تر و روشن تر میشود. دیگر نیاز نیست دغدغه ی اصلاح و شیو کردن مداوم داشته باشید. و به راحتی میتوانید پیشنهاد استخر و مهمانی را به سرعت قبول کنید.

لیزر موهای زائد و ایجاد ظاهری بهتر موجب ایجاد احساس مثبت و خوبی در شما می‎شود، دیگر به خاطر رشد موهای صورت و یا دست و پاها نگران یا خجالت زده نخواهید شد. به طور کلی باعث افزایش اعتماد به نفس در شما می‎شود.

شاید بدون حساب و کتاب کردن و تنها با شنیدن هزینه انجام لیزر تصور کنید که درمان گرانی است، اما اگر عمیق‌تر بررسی کنید انجام لیزر منجر به صرفه‌جویی در هزینه نیز می‎شود. زیرا در طولانی مدت استفاده از دیگر روش‎ها که موقتی هستند، بسیار گران‎تر خواهد بود. یک بار زمانی را صرف انجام لیزر خواهید کرد و برای همیشه از شر موهای زائد و دردسرهای آن آسوده خواهید بود.

دیگر نیاز ندارید به طور مرتب اپیلاسیون و … را انجام دهید و در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد شد. با انجام لیزر دیگر مشکلاتی نظیر رشد مو در زیر پوست و عفونت و درد ناشی از آن را نخواهید داشت. در میان تمام روش‎های موجود، درد و ناراحتی کمتری دارد.

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود .

بسته به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر موها یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت)
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر ND:YAG
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر

لیزر الکساندریت (Apogee) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر

این لیزر برای تمام انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست.

ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر

اين ليزر براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره (نوع ۵ و ۶) كاربرد دارد و استفاده از آن برای به موارد خاص مى‌باشد.

IPL

كه به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسيار رايج شده است اصلاً ليزر نيست و در واقع نور شديد پالسى است كه توسط يك لامپ گزنون توليد مى‌شود و مانند ليزر روى سطح پوست تابيده مى‌شود، اما هم از نظر تأثير روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر موهای زائد متفاوت است.

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به دو نکته توجه داشت:

  • نوع تکنولوژِی دستگاه
  • نوع برند

دوتا از شناخته شده ترین تکنولوژی های دستگاه لیزر موهای زائد : 1- الکساندرایت 2- دایود و نوع کمتر شناخته شده 3- N دی یاگ است.

نوع برند دستگاه لیزر موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت می تواند کندلا و سایناشور که قوی ترین نوع الکساندرایت محصول کشور امریکا می باشد. برند های دیگر آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس می باشد که می توند برای چین کره یا اروپا باشد.

چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می‌شود؟

علت اين موضوع، چرخه رشد مو در انسان است. به عبارت دیگر هر تار مو، سه مرحله تکاملی را طى مى‌كند:

  • مرحله رشد يا آناژن
  • مرحله انتقالی با كاتاژن
  • مرحله استراحت يا تلوژن

ليزر فقط روى موهايى كه در مرحله رشد يا آناژن هستند، مؤثر بوده و روى موهايى كه در مراحل كاتاژن و تلوژن باشند، بى تأثير است، به همين علت يكى ازعوامل مؤثر در اثربخشى ليزر، تعداد موهاى درمرحله آناژن ناحيه اى است كه ليزر مى‌شود.

چرخه رشد مو: همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود از چپ به راست مراحل آناژن، کاتاژن و تلوژن و ارتباط ساقه مو با بخش سلولی مولد ساقه مو که برای درک نحوه عملکرد لیزر موهای زائد روی موها در فازهای مختلف اهمیت زیادی دارد، نشان داده شده است.

فاصله بین دو جلسه لیزر

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، بسته به محل لیزر می تواند بین یک تا دو ماه متغیر باشد. بهترین معیار فاصله بین جلسات لیزر، زمانی است که طول می کشد تا تعداد قابل توجهی از موها در بیاید . یک بیمار ایده آل، بیماری است که پوست روشن با مویی مشکی و ضخیم باشد و دچار اختلالات هورمونی نباشد .

علائم تاثیر گذار بودن لیزر موهای زائد

از علائم تاثیر گذار لیزر موهای زائد می توان به مواردی چون:

  • کاهش تعداد موها
  • کاهش سرعت رشد موها
  • نازک تر شدن موها
  • کمرنگ تر شدن موها

لیزر موهای زائد در مردان

داشتن بیش از حد موی زائد برای همه افراد امری ناراحت کننده است و در مردان نیز یکی از مواردی که باعث ناراحتی آقایان می شود داشتن بیش از حد موی زائد آنهاست. داشتن بیش از حد موی زائد بر زیبایی ظاهری آنها نیز تاثیر گذار است. جهت رفع موهای زائد از روش هایی چون تیغ، موم، و یا لیزر موهای زائد وجود دارند که بهترین آنها همان لیزر موهای زائد است.

همان گونه که بانوان علاقه دارند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند، آقایان نیز به داشتن پوستی صاف و بدون مو علاقه مند هستند. مردان از لیزر موهای زائد برای قسمت های مختلفی چون سینه، پشت بدن، گردن، گوش و شانه استفاده می کنند.

بسیاری از آقایان از داشتن موهای زائد خود ناراحت هستند و حذف موهای زائد خود با تراشیدن خسته کننده است. اگر شما از جمله افرادی هستید که این مشکلات را دارید، لیزر درمانی روشی مفید و موثر در از بین بردن موهای زائد بدن شما است و شما برای همیشه می توانید با موهای زائد سینه، صورت و بدن خود خداحافظی کنید .

پرکاربرد ترین ناحیه‌ های لیزر درمانی در مردان

لیزر موهای زائد می تواند برای آقایان در قسمت ها مختلفی چون ریش، گوش و بینی، پشت بدن، ناحیه تناسلی، کل پا، بازو، سینه و شکم و … می باشد.

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟

  • وجود اختلالات هورمونی
  • مصرف دارو های خاص
  • وجود بعضی بیماریها
  • سابقه گوشت اضافه در محل عمل
  • سابقه تبخال مکرر
  • سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی
  • برنزه بودن
  • وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر
  • مصرف ایزوترتینویین
  • مصرف داروهای حاوی طلا
  • سابقه بیماریهایی مثل لوپوس
  • افراد باردار

شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بر روی پوست های مختلف، نتایج گوناگونی دارد و ممکن است در برخی از انواع پوست ها بهتر و زودتر نتیجه بدهد. معمولا افرادی که پوست های روشن با موهای تیره دارند، بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد با قیمت مناسب را دارند. موهای بلوند، خاکستری، سفید و بور نمی توانند نور لیزر را به خوبی دریافت کنند، بنابراین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد را ندارند.

همچنین افرادی با پوست های تیره، کنتراست مورد نیاز جهت جذب پرتوهای لیزر با فولیکول مو را ندارند و نتیجه خوبی نیز نمی توانند بگیرند. همچنین افرادی که موهای ضخیم تری دارند، بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می توانند بگیرند.

چرا لیزر روی موهای سفید اثر ندارد ؟

لیزر نوری تک رنگ و تک طول موج است. در لیزر موهای زائد، عمدتا نور لیزر در رنگدانه ملانینی که در موها به وفور یافت می شود، جذب شده و سبب تخریب سلول های سازنده مو میشود و به همین دلیل است که هرقدر مو ضخیم تر و مشکی تر باشد، ملانین بیشتری دارد که نور لیزر را بهتر جذب کرده و راحتتر از بین می رود. در عین حال چون ملانین در خود پوست هم وجود دارد هرچه مقدار آن کمتر باشد ، یعنی بیمار سفیدتر باشد، انرژی کمتری در پوست جذب شده و احتمال سوختگی ناشی از لیزر موها کمتر می شود.

لیزر موهای زائد چه مزیت های دارد؟

  • بدون عارضه
    در بین دستگاههای لیزر موهای زائد عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار کم است.
  • بدون درد
    اگر لیزر موهای زائد با دستگاه بهترین دستگاه (Alex) آمریکا با پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده صورت بگیرد بدون وجود هیچ گونه دردی می باشد و همچنین بصورت کاملا دائمی است.
  • اثر بخشی سریع
    الف ) یکی از بهترین دستگاههای لیزر موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد که ساخت کشور آمریکاست و به هیچ عنوان نمی توان آن را با دستگاههای آسیایی و اروپایی مقایسه نمود و می تواند از ۲تا ۳۳ جلسه از طول درمان شما کم نماید.
    ب ) نیاز به هیچ نوع بستری نمی باشد و شما سریعا می توانید بعد از لیزر موهای زائد به فعالیت های خود ادامه بدهید.
  • در برابر روش های دیگر می تواند بدون ناراحتی و درد باشد .
  • این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است.
  • پوست در این روش درگیر نخواهد شد.
  • به وسیله لیزر موهای زائد، رفع آنها اثر بخش تر می باشد.
  • به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود.
  • در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد.
  • این فرآیند به سرعت صورت می گیرد و بسته به ناحیه ی لیزر ممکن است از چند دقیقه تاچند ساعت به طول بینجامد.
  • خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزرموهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.
  • شما می توانید در فاصله ی کمی این نتایج را مشاهده کنید .

آیا ممکن است از لیزر جواب نگیریم و موها مجدد رشد کنند؟

اگر فردی مشکل هورمونی نداشته باشد و زیر نظر متخصص پوست و با دستگاه های استاندارد لیزر موهای زائد خود را انجام دهد، و دوره ی لیزردرمانی خود را تکمیل کند، احتمال نزدیک به صفر دارد که جواب نگیرد. ولی اگر از دستگاههای ضعیف تر استفاده شود مانند دستگاههای IPL ممکن است علاوه بر بالا رفتن تعداد جلسات بعد از مدتی احساس کنید لیزر درمانی شما هیچ تاثیری نداشته است. لذا انتخاب دستگاه لیزر بسیار بسیار مهم است. در حال حاضر لیزر الکساندرایت که بصورت خلاصه الکس هم میگویند اثرگذاری خوبی دارد.

پس چهار عامل در جواب گرفتن شما تاثیرگذار است:

  • درمان مشکلات هورمونی
  • انتخاب صحیح دستگاه لیزر
  • انتخاب صحیح درجه لیزر
  • تکمیل دوره ی لیزردرمانی ( بین چهار تا هفت جلسه ) در موعد مقرر

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

قبل از اقدام به انجام لیزر، بیمار باید توسط متخصص پوست در بهترین مرکز لیزر موهای زائد مورد معاینه قرار گیرد. در جلسه معاینه، بیمار باید انتظارات خود را از انجام لیزر بازگو کند و پزشک از خطرات بالقوه صحبت کند. از جمله مواردی که بیمار باید قبل از انجام لیزر رعایت کند: بیمار نباید 2 هفته قبل از انجام لیزر کارهایی مانند: موم انداختن، تزریق کلوژن که برای جوان سازی پوست، حمام آفتاب گرفتن، استفاده از رختخواب های الیافی را انجام دهد.

همچنین بیمار باید از هر چیزی مانند عطر، خوشبو کننده بدن که این امکان وجود دارد باعث بروز حساسیت در ناحیه ی لیزر شود، اجتناب نماید. افرادی که جلسه اول لیزر موهای زائد خود را گذراندند امکان اینکه حساسیت پوستی داشته باشند اگر موارد مورد نیاز را رعایت نکند. همچنین بیمار نباید داروهایی مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و نیز مکمل های گیاهی که منجر به افزایش خطر خونریزی می شوند، استفاده نماید.

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

اگر میخواهید از لیزردرمانی بدون هیچ عارضه ای بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است نکات زیر را رعایت کنید:

  • از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
    کرم ضدآفتابی متناسب با پوست خود و با حداقل SPF30 انتخاب کنید. حتما بعد از جلسات لیزردرمانی بخش‎هایی از بدن را که در معرض نور آفتاب قرار دارند را با کرم ضدآفتاب محافظت کنید چون پوست شما بعد از لیزر بسیار حساس است و اشعه ماورا بنفش خورشید را جذب می‌کند و دچار سوختگی می‌شود.
  • از اپیلاسیون، وکس و روش‌های مشابه استفاده نکنید.
    قبل از شروع درمان با لیزر و همچنین در طول پروسه درمان و تایم‌‎های بین دو جلسه لیزر به هیچ عنوان از اپیلاسیون، وکس، الکترولایز و روش‌های مشابه که موجب می‌شود مو از ریشه بیرون بیاید استفاده نکنید. استفاده از تیغ و شیو کردن در این پروسه هیچ مشکلی ندارد. در پروسه درمان اجازه دهید ریزش موهای بدنتان به صورت طبیعی اتفاق بیافتد.
  • از لوازم آرایشی، دئودورانت و حمام داغ پرهیز کنید.
    ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از درمان لیزر از اسپری، عطر و لوازم آرایشی استفاده نکنید همچنین تا یک هفته بعد از درمان ازگرفتن دوش با آب داغ خودداری کنید. البته دوش گرفتن با اب ولرم مشکلی ندارد.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

اگر می خواهید بدانید عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست یا خیر، عوارض ليزر موهای زائد بيكينی، آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟، عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل چیست؟ در ادامه مطالب را بخوانید.

برخی عوارض جانبی نرمال ممکن است پس از درمان لیزر موها بوجود آیند که شامل خارش، پوست صورتی، سرخی، ورم پیرامون قسمت درمان یا تورم فولیکل‌ها می‌باشند. این عوارض جانبی به ندرت بیش از دو الی سه روز ماندگار می‌باشند. دو مورد از عوارض جانبی جدی و رایج شامل جوش و بی‌رنگی پوست می‌باشند.

میزانی درد نیز در طول درمان لیزر موهای زائد مورد انتظار می‌باشد. کرم‌های بی‌حسی در بیشتر کلینیک‌های لیزر موهای زائد موجود می‌باشند که اغلب همراه با هزینه‌های اضافی می‌باشند. برخی کرم‌های بی‌حسی روی باجه موجود می‌باشند.

استفاده از کرم‌های بی‌حسی شدید حول قسمت‌های بزرگی از پوست درمان شده بایستی مورد اجتناب قرار گیرد زیرا که منجر به آسیب جدی یا حتی مرگ بیماران شده است. معمولاً کرم حدود 30 دقیقه قبل از عمل بایستی اعمال شود. یخ‌ گذاری پس از درمان به کاهش سریعتر عوارض جانبی کمک می‌کند.

عوارض جانبی ناخواسته همانند رنگدانه‌ی شدید یا کم، سوزاندن پوست خواستار اصلاحی در انتخاب یا تنظیمات لیزر می‌باشد. ریسک‌ها شامل احتمال سوختگی پوست یا بی‌رنگی پوست، ایجاد جوش، تورم پیرامون فولیکول مو و عفونت می‌باشند. این ریسک‌ها ممکن است به وسیله‌ی درمان با نوع لیزر مناسب بکار رفته در زمینه‌های مناسب برای نوع پوست، کاهش یابند.

برخی بیماران ممکن است عوارض جانبی به خاطر آلرژی به ژل لیزر موها بکاررفته در انواع لیزر مختلف یا به خاطر کرم بی‌حسی یا صرفاً تراشیدن محل درمان را نشان دهند.

چرا برخی از افراد با لیزر موهای زائد دچار سوختگی می شوند؟

سوختگی تنها زمانی اتفاق می افتد که پزشک یا اپراتور درجه ی لیزر و نوع لیزر نامناسبی را انتخاب کند. و در صورتیکه به پزشک یا کلینیک معتبر مراجعه کنید احتمال سوختگی بسیار پایین است. از طرف دیگر خود پزشک یا اپراتور عموما از درجات پایین لیزردرمانی را شروع میکنند تا احتمال سوختگی را به صفر برسانند.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟

برخی از متخصصین پوست در پاسخ به این سوال که آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست یا باعث ناباروری می شود و یا در غدد لنفاوی تاثیر گذار است؟ می گویند : لیزر موهای زائد بدن، عوارض طولانی مدت شناخته شده ای ندارد. در لیزر موها نوع دستگاهی که با آن لیزر انجام می شود، بسیار مهم و موثر است و در حال حاضر یکی از پرکاربردترین و موثرترین دستگاه های لیزر، الکساندرایت است که طول موج آن 750 نانومتر و طول موج دایود 810 نانومتر است .

قیمت لیزر موهای زائد

هزینه هر جلسه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. و همین موارد باعث میشود کلینیک های مختلف قیمت های متفاوتی ارائه دهند

بصورت کلی هزینه هر جلسه لیزر به این عوامل بستگی دارد:

دستگاه و نوع لیزر: مهمترین عامل در تعیین قیمت هر جلسه از لیزر شما وابسته به نوع دستگاه لیزر میباشد.

منطقه ی مورد نظر برای لیزر موها: واحد اندازه گیری لیزر شات میباشد. و هرچه قدر منطقه وسیع تر باشد تعداد شات بیشتری نیاز است. عموما به صورت میانگین برای نواحی مختلف با توجه به میانگین تعداد شات های استفاده شده یک قیمت ثابت در نظر میگیرند.

موقعیت کلینیک و اینکه آیا این کار را پزشک متخصص انجام میدهد یا اپراتور در قیمت و هزینه ی لیزر درمانی تاثیر گذار است
بصورت کلی اگر میخواهید نتیجه ی خوبی از لیزر بگیرید ابتدا نوع لیزر مناسب را انتخاب کنید و سپس برای این نوع لیزر، قیمت ها را باهم مقایسه کنید.


برچسپ ها:
آمادگی های قبل از لیزر موهای زائد
آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟
آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد یا خیر؟
آیا لیزر موهای زاید بیکینی و زیر بغل خطرناک است و غدد لنفاوی را درگیر میکند؟
آیا مردان هم می‌توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟
آیا ممکن است از لیزر جواب نگیریم و موها مجدد رشد کنند؟
از بین بردن موهای زائد با الکترولیز
از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با نور پالس‌ دار شدید
از سیر تا پیاز لیزر موهای زائد
افراد مناسب لیزر موهای زائد
اقدامات قبل از جلسه اول
اقدامات قبل از لیزر موهای زائد
اقدامات لازم برای لیزر موهای زائد
اقدامات و ملاحظاتی که قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد باید در نظر بگیرید
الکساندریت
انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد
انتخاب لیزر مناسب
انواع لیزر موهای زائد
بایدها و نبایدهای لیزر
برای جواب گرفتن از لیزر چند جلسه نیاز است؟
برای چه افرادی لیزر ممنوع است؟
بعد از لیزر موهای زائد صورت
به این موارد در جلسات لیزر دقت کنید که رعایت شود
بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد با لیزر
بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد کدام است
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد با قیمت و هزینه مناسب مورد استقبال قرار گرفته است.
بهترین لیزر برای رفع موهای زائد
بهترین لیزر برای رفع موهای زائد بدن
بهترین نوع پوست برای لیزر موهای زائد
بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر
بیورر و غیره عرضه شده‌اند.
پرکاربرد ترین ناحیه‌ های لیزر درمانی در مردان
پشت لب
پشت و شانه است
پیشانی
تاثیر رنگ پوست در لیزر موهای زائد
تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورت است و آیا این لیزر باعث از بین رفتن موها میشود؟
تعداد جلسات لیزر موهای زائد
تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است
چرا برخی از افراد با لیزر موهای زائد دچار سوختگی می شوند؟
چرا لیزر روی موهای سفید اثر ندارد؟
چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می‌شود؟
چگونگی انجام لیزر موهای زائد روی صورت با لیزر الکساندرایت
چه کسانی از لیزر موهای زائد باید پرهیز کنند
چه کسانی نباید به سراغ لیزر موهای زائد
حقایقی در مورد لیزر که باید بدانید
داشتن پوست صاف با رفع موهای زائد
دانستنی های لازم در مورد لیزر موهای زائد
در انواع لیزر موهای زائد باید مراقبت های بعد از لیزر انجام شود
در ایران انواع مختلفی از این نوع لیزرهای خانگی با برندهای رمینگتون، فیلیپس، دییس، بیورر و غیره عرضه شده‌اند.
دییس
راه حل های مناسب برای کاهش درد و عوارض لیزر
رفع موهای زائد
رفع موهای زائد با ماسک
سریعترین دستگاه لیزر
سینه
شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد
شرایط لازم جهت انجام لیزر
شکم و ناحیه تناسلی است.
شیو کردن بدن قبل از لیزر
ضررهای لیزر موهای زائد بدن
علائم تاثیر گذار لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد
فاصله بین دو جلسه لیزر
فاصله جلسات لیزر موهای زائد
فرق بین انواع لیزر که نام میبرند چیست و از کجا بفهمیم کدام دستگاه لیزر مناسب تر است؟
فواصل لیزر درمانی در افراد
فیلیپس
قیمت لیزر موهای زائد
قیمت مناسب لیزر موهای زائد
کاهش درد و عوارض لیزر موهای زائد
کلینیک زیبایی
گردن
گوشها
لیزر
لیزر تور پالسی بالا
لیزر روی چه افرادی بهترین تاثیر را دارد
لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد اطراف چشم
لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا
لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود
لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت)
لیزر موهای زائد بدن
لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب نیست
لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای ناخواسته در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی،گوشها، گردن،شکم و ناحیه تناسلی است.
لیزر موهای زائد بهترین و موثرترین شیوه برای درمان موهای زائد موجود در قسمت بازو، سینه، پشت و شانه است
لیزر موهای زائد چگونه ریشه ی مو را می سوزاند؟
لیزر موهای زائد چه عوارضی ممکن است داشته باشد؟
لیزر موهای زائد در مردان
لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
لیزر موهای زائد و رنگ پوست
لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد صورت و بدن و نکات مهم لیزر موهای زائد و دانستنی های قبل از لیزر موهای زائد و آمادگی قبل از لیزر موهای زائد و بعد از لیزر موهای زائد
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد
مراقبت های پس از لیزر موهای زائد
مراقبت و نکات مهم در لیزر موهای زائد قبل و بعد از لیزر درمانی
مرکز لیزر موهای زائد
مزایا و معایب لیزر
مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر
مزایای لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد
مصرف دارو و تاثر آن در لیزر موهای زائد
مکانیسم اثر لیزر موهای زائد در پوست های مختلف چگونه است ؟
مکانیسم عمل لیزر موهای زائد
موهای زائد
موهای زائد کدام نواحی از بدن را میتوان با لیزر درمان کرد؟
نکات قبل از لیزر موهای زائد
نکات لیزر موهای زائد
نکات مهم در لیزر موهای زائد
نکاتی در مورد لیزر موهای زائد
نکاتی قبل از لیزر موهای زائد
نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن و پس از آن
هر آنچه که باید از عمل لیزر موهای زائد بدانید
هزینه لیزر موهای زائد
هزینه هر جلسه لیزر
هزینه ی هر جلسه لیزر موهای زائد چه قدر است؟
همه چیز درباره لیزر موهای زائد
ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد

ارسال دیدگاه