ماسک های کلاژن- فواید ماسک های کلاژن که پوست شما را سالم می کند.

ماسک های کلاژن- فواید ماسک های کلاژن که پوست شما را سالم می کند.

پوست | مراقبت پوست

ماسک کلاژن صورت فقط یک ماسک ورق یا پارچه ای است که با کلاژن هیدرولیز تزریق می شود. ماسک های کلاژن مانند پارچه اشباع شده با کلاژن هیدرولیز شده و سایر مواد ضد پیری ساخته شده،

این یک راز نیست که همه ما آرزو داریم پوست بی نظیر و درخشان پوستی را که بسیاری از خانمهای کره ای در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، داشته باشیم. با تصاویر بسیاری که تحولات باورنکردنی “قبل و بعد” را با استفاده از انواع مختلف ماسک صورت نشان می دهد، کنجکاوی و تلاش ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها عمیق تر می شود.
بین ماسک های ساخته شده با خاک رس، پوسته های طلا، مخاط حلزون، جوهر گیاه شناسی یا کلاژن، درک اینکه کدام یک برای پوست خود نیاز دارید می تواند یک چالش باشد. در اینجا به توضیح فواید ماسک های کلاژن خواهیم پرداخت.

ماسک های کلاژن

ماسک های کلاژن

ماسک های کلاژن سالهاست که در آسیا به شدت مورد توجه قرار گرفته است، اما اخیراً آنها به عنوان K (کره ای) و J (ژاپنی) زیبایی توجه خود را از رسانه ها و مصرف کنندگان در اینجا در ایالات متحده به دست می آورند، همانطور که K (کره ای) و J (ژاپنی) زیبایی را دوباره شکل می دهند تا در مورد زیبایی پوست فکر کنیم.
دلیل “کلاژن” کلمه کلیدی جدید به دلیل افزایش آگاهی در مورد از بین رفتن کلاژن به طور مستقیم با پیری پوست است. ما می بینیم که بسیاری از مکمل های کلاژن برای حمایت از سلامت بهتر پوست، استحکام و هیدراتاسیون در دسترس هستند. (برای تکمیل کلاژن پوستی از درون، بهترین مکمل های کلاژن را که برای پوست شما کار می کند پیدا کنید.)
حتی با بهترین مکمل کلاژن، نتایج معمولاً به زمان نیاز دارد. بسته به فرمول و قدرت مکمل، وضعیت پوست، سبک زندگی، رژیم غذایی و غیره می تواند از چند هفته تا چند ماه متفاوت باشد. اگر می خواهید نتایج فوری تری ببینید، یک ماسک کلاژن می تواند جایگزین خوبی باشد.

ماسک کلاژن چیست؟

ماسک های کلاژن صورت فقط یک ماسک ورق یا پارچه ای است که با کلاژن هیدرولیز تزریق می شود. ماسک های کلاژن مانند پارچه اشباع شده با کلاژن هیدرولیز شده و سایر مواد ضد پیری ساخته شده، مانند مواد غذایی، برای پوست شما فوق العاده هستند.
پوشاندن صورت خود با ماسک های کلاژن هیدرولیز باعث لک و لک شدن پوست، محکم و الاستیک می شود. خطوط و چین و چروک ها کمرنگ می شوند و پوست هموارتر به نظر می رسد. ماسک های کلاژن همچنین به دلیل درخشش درخشان پس از یک بار استفاده مشهور است و باعث می شود چهره شما فوراً جوان تر و درخشان به نظر برسد.

چند بار باید از ماسک های کلاژن استفاده کرد؟

با استفاده از آنها به صورت هفتگی، ماسک های کلاژن می توانند ضمن کاهش علائم پیری، پوست شما را صاف و نرم جلوه دهند.

تاثیر کلاژن برجوانی پوست

تاثیر کلاژن برجوانی پوست

5 مزایای ماسک های کلاژن که باید بدانید

1. بهترین ماسک های کلاژن پپتیدهای کلاژن را به پوست شما تزریق می کنند.

در حالی که بسیاری از ماسک های مختلف در دسترس است، نوع کلاژن مورد استفاده در ماسک باعث می شود برخی از ماسک ها نسبت به سایرین موثر واقع شوند.
بهترین ماسک های کلاژن حاوی کلاژن هیدرولیز نوع I برای ارائه پپتیدهای کلاژن قابل استفاده مستقیم به لایه درم شما هستند. این به مراتب مؤثرتر از ماسک حاوی مواد تشکیل دهنده ای است که ادعا می کنند از تولید کلاژن حمایت می کنند.

کلاژن هیدرولیز شده یا پپتیدهای کلاژن چیست؟

در حالت طبیعی، مولکول کلاژن برای نفوذ به سطح پوست و رسیدن به درم خیلی بزرگ است. بدون تغییر، فقط روی سطح پوست قرار می گیرد و قادر به ایجاد تأثیر زیادی نیست.
برای اینکه ماسک کلاژن بتواند کلاژن قابل جذب را به طور مؤثر تحویل دهد، باید کلاژن موجود در فرمول هیدرولیز شود یا در مولکولهای کوچکتر پپتید کلاژن شکسته شود. در دهه 1980، ژاپنی ها فناوری ای را اختراع كردند كه باعث تجزیه مولكول كلاژن فوق مولكولی به پپتیدهای كلاژن كوچك در اندازه نانو می شود. این فرایند به “هیدرولیز” معروف است.
هنگامی که مولکول کلاژن به پپتیدهای کلاژن هیدرولیز شود، آنها می توانند به راحتی از طریق دهانه های منافذ ریز در پوست شما جذب شده و به لایه درم نفوذ کنند.

چرا پوست شما به کلاژن احتیاج دارد؟

در صورت عدم اطلاع، کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است و به پوست، ساختار و استحکام پوست شما می بخشد. به عنوان “پروتئین جوانی” از آنجایی که پوست شما از بیش از 80٪ کلاژن تشکیل شده است، مقدار کلاژن موجود در درم پوست شما به طور مستقیم بر چسبندگی و صافی پوست شما تأثیر می گذارد.
تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و باعث می شود پوست شما نازک تر، خشک تر، ضعیف تر و مقاومت بیشتری به خود ببخشد. این منجر به تشکیل خطوط ریز و چین و چروک و افتادگی پوست می شود.
هنگامی که مرتباً ماسک های کلاژن حاوی کلاژن هیدرولیز شده را اعمال می کنید، می توانند به تقویت تراکم کلاژن پوست شما و کاهش سرعت تخریب کلاژن کمک کنند.
برای به دست آوردن مزایای کامل ماسک های کلاژن واقعی به پوست خود، اطمینان حاصل کنید که لیست مواد تشکیل دهنده کلاژن هیدرولیز یا پپتیدهای کلاژن به عنوان اولین یا دومین ماده تشکیل دهنده آن است.

2. ماسک های کلاژن پوست کم آب را هیدراته می کند.

خشکی پوست ناراحت کننده است و می تواند پوست شما را محکم، زبر و پوسته پوسته کند. مرطوب کننده های منظم ممکن است هیدراتاسیون کافی را ارائه ندهند، اما استفاده از ماسک های کلاژن می تواند به پوست ضعیف شده شما کمک کند.

چه عواملی باعث کم آبی پوست می شوند؟

خشکی پوست در اثر کمبود آب ایجاد می شود. در حالی که این به نظر ساده می رسد، دلایل مختلفی از کمبود پوست بدن وجود دارد که احتمالاً در نظر نگرفته اید. بارزترین علت پوستی آب بدن، نوشیدن آب کافی نیست، در نتیجه پوستهایی که از نظر داخلی رطوبت کافی دریافت نمی کنند.
با این وجود، ممکن است از این موضوع تعجب کنید که عوامل خارجی نیز می توانند در پوست کم آبی بدن نقش داشته باشند. سیستمهای گرمایش و سرمایش داخلی، قرار گرفتن در معرض سرما بیش از حد در برابر سرما، باد یا خورشید می تواند رطوبت بخش باشد. صرف نظر از علت ، پوست کم آبی می تواند احساس خشن، پوسته پوسته شدن و محکم کند.

تفاوتهای اساسی بین خشکی پوست و کمبود آب پوست چیست؟

اگرچه بسیاری از افراد از اصطلاحات “خشک” و “کم آبی” به صورت متقابل استفاده می کنند، اما در واقع به معنای چیزهای بسیار متفاوتی هستند. پوست کم آب، آب کافی ندارد، در حالی که پوست خشک فاقد روغن کافی است. هنگامی که پوست شما دچار کمبود آب می شود، متوجه عدم وجود لکه دار می شوید و شبکه ای از خطوط مثلثی کوچک را در سطح پوست خود مشاهده خواهید کرد. پوست ظاهری محکم و پوسته پوسته و خشن خواهد داشت.

چگونه پوست را آبرسانی کنیم؟

علاوه بر نوشیدن آب زیاد و پرهیز از آفتاب زیاد، یکی از بهترین راهها برای تقویت سریع هیدراتاسیون پوست استفاده از ماسک های کلاژن صورت مرطوب کننده حاوی پپتیدهای کلاژن است.
ماسک Taut کلاژن حاوی کلاژن عالی هیدرولیز شده است که باعث ایجاد هیدراتاسیون عمیق، رطوبت به پوست شما می‌شود و در عین حال تأثیر فوری و سفت کننده ای فوری نیز دارد. ماسک Taut کلاژن همچنین با اسید هیالورونیک معروف به “آهنربای آب” تزریق می شود که می تواند به جذب آب به پوست شما و نگه داشتن آن در آنجا کمک کند. اسید هیالورونیک یک ماده قدرتمند است که می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب حفظ کند، هیدراتاسیون ماندگار را فراهم می کند که سد رطوبت پوست شما را تقویت می کند.

3. ماسک های کلاژن بهبود پوست خشک و کسل کننده

پوست خشک و کسل کننده هنگامی اتفاق می افتد که پوست شما فاقد روغن است و برخلاف پوست کم آب، این یک مشکل پایدار است. پوست خشک، پوست شما پوسته پوسته و با بافتی تقریباً چرمی و زبر ایجاد می کند. این فاقد توانایی لازم برای تأمین روغن و در نتیجه پوستی است که به سرعت بهبود نمی یابد. افرادی که پوست خشک دارند ممکن است زودتر از موهای پوستی روغنی دچار چین و چروک شوند.
برای درمان پوست خشک، باید روغن هایی را که پوست شما وجود ندارد جایگزین کنید. اطمینان حاصل کنید که از پاک کننده های خشن یا تونرهایی که روغن طبیعی پوست را برطرف می کنند استفاده نکرده و در عوض از مواد پاک کننده خامه ای یا روغنی برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می کنید. به مواد مرطوب کننده غنی و روغن های صورت بچسبید تا روغن های مغذی را به پوست خشک خود برگردانید.

آیا ماسک صورت مناسبی برای پوست خشک وجود دارد؟

استفاده از ماسک صورت کلاژن تزریق شده با کلاژن هیدرولیز باعث بهبود علائم خشکی پوست می شود. مولکول های کلاژن رطوبت را به پوست شما متصل می کنند، در حالی که این ماسک به خودی خود کمک می کند تا هیدراتاسیون در اعماق سطح پوست نفوذ کند و جوان سازی فوری پوست را فراهم می کند.
ماسک Taut کلاژن حاوی کلاژن عالی هیدرولیز شده و اسید هیالورونیک برای ارائه هیدراتاسیون عمیق و کمک به اتصال رطوبت به پوست شما، در عین حال یک بلند کننده و تقویت کننده فوری نیز دارد.
ماسک Tautکلاژن همچنین حاوی اسکالن، یک روغن گیاه شناسی است که از زیتون گرفته شده است، به عنوان مرطوب کننده معجزه ای است که می تواند به ترمیم روغن های طبیعی پوست کمک کند. همچنین این ماده خاصیت آنتی اکسیدانی را برای کمک به محافظت از پوست ، نگه داشتن آن نرم و آبرسان و بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک ها ارائه می دهد.
همچنین می توانید با استفاده از فرمول پیشرفته نوشیدنی مکمل Taut کلاژن ، یکی از بهترین مکمل ها برای درمان خشکی پوست ، پوست خود را از درون هیدراته کنید. هر وعده حاوی بالاترین توان کلاژن هیدرولیز شده با سایر مواد مهم است که می تواند به تقویت ، تقویت و آبرسانی پوست شما کمک کند.

4- ماسک های کلاژن به محکم و لطافت خطوط و چین و چروک کمک می کنند؟

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

پوست ما از بیش از 80٪ کلاژن نوع I تشکیل شده است. بعد از اینکه 30 ساله شد ، هر ساله 1-2 درصد کلاژن خود را از دست می دهیم. این ریزش تدریجی منجر به شکل گیری خطوط ریز، چین و چروک و پوست گزنده می شود.

چگونه از شر چین و چروک خلاص شوید؟

تنها راه پیشگیری و کاهش شکل گیری چین و چروک ها، مکمل کلاژن از دست رفته شما ، از داخل و خارج است. ترکیب مصرف بهترین مکمل پپتید کلاژن که به تحریک و پر کردن کلاژن از دست رفته شما کمک می کند، و همچنین استفاده از کلاژن موضعی پپتیدها به شکل ماسک کلاژن، بهترین دفاع در برابر ایجاد چین و چروک و پیری پوست است.

کلاژن برای چین و چروک

استفاده از ماسک های کلاژن تزریق شده با غلظت بالایی از کلاژن هیدرولیز شده می تواند به افزایش کلاژن در پوست شما کمک کند و خطوط و چین و چروک های خوب را صاف کند.
Taut کلاژن ماسک از فناوری هیدرولیز شده استفاده می کند که تضمین می کند کلاژن هیدرولیز آن نانو باشد (اندازه 280 دالتون) و بنابراین به اندازه کافی کوچک است که از طریق دهانه های منافذ شما (500 دالتون) به لایه درم نفوذ کند تا چهره شما تقویت فوری کلاژن شود.
از آنجا که کلاژن برای حفظ استحکام، دوام و ظاهر جوانی پوست شما ضروری است، برای حفظ عادت هایی که باعث تولید کلاژن می شوند، مهم است. با استفاده از ماسک کلاژن تزریق شده با کلاژن هیدرولیز دو تا سه بار در هفته علاوه بر نوشیدن کلاژن با قدرت زیاد، می توانید قوی ترین کلاژن مورد نیاز خود را به پوست خود بدهید.

5- ماسک های کلاژن باعث بهبودی می شوند و پوست شما را فقط در 15-20 دقیقه تغییر می دهند.

ماسک های کلاژن یک روش عالی برای حفظ زیبایی پوست است و بهانه ای برای درمان خود در هر هفته می دهد. آنها در یک کیسه فویل یکبار مصرف بسته بندی می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که بر روی صورت شما قرار بگیرد. آنها سوراخ هایی برای چشم ، بینی و دهان شما دارند.
ماسک های کلاژن مقرون به صرفه، آسان برای استفاده هستند و عوارض جانبی منفی ندارند، در حالی که سایر انواع درمان های کلاژن مانند تزریق کلاژن می توانند دردناک و پرهزینه باشند و عوارض جانبی خطرناکی نیز به همراه داشته باشند.
علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که کلاژن دارای خواص ضد میکروبی است که می تواند برای مقابله با باکتریها استفاده شود. کلاژن همچنین در روند بهبود بدن بسیار حیاتی است و نشان داده شده است که کلاژن موضعی هیدرولیز موضعی روند بهبودی بدن را تسریع می کند. اگر پوست شما از آکنه یا سایر زخم ها بهبود می یابد، یک ماسک کلاژن می تواند به پیشرفت روند بهبود کمک کند.

آیا مزایای اضافی برای استفاده از ماسک های کلاژن وجود دارد؟

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، مزایای دیگری نیز برای استفاده منظم از ماسک های کلاژن وجود دارد. استفاده از ماسک های کلاژن حداقل دو بار در هفته می تواند به محافظت از پوست شما در برابر آسیب های رادیکال آزاد کمک کند، که باعث می شود پوست شما جوان تر به نظر برسد. استفاده از ماسک آبرسان کلاژن به طور منظم همچنین باعث به حداقل رساندن ظاهر منافذ می شود و باعث ایجاد چهره ای نرم و تر می شود. حتی می توانید فرمول ماسک را به خط ماساژ دهید تا ماسک کلاژن مو که از سلامتی فولیکول های مو پشتیبانی می کند، باشد.

آنچه را که باید در ماسک صورت کلاژن جستجو کنید.

برای اینکه ماسک کلاژن مؤثر باشد، اطمینان حاصل کنید که ترکیبات کلاژن حاوی پپتیدهای کلاژن هیدرولیز شده واقعی هستند و نه فقط عناصری که ادعا می کنند “به تحریک تولید کلاژن کمک می کنند”. ماسک های کلاژن دریایی بهترین برای پوست محسوب می شوند. ترکیبات دوست داشتنی پوست که به استحکام، تن، هیدرات و سفیدتر شدن پوست کمک می کند، عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک
  • روغنهای اساسی
  • ویتامین C یا اسید سیتریک
  • اسكالن مشتق از گیاه شناسی
  • مواد تشکیل دهنده

مواد اصلی در ماسک های کلاژن Taut چیست؟

علاوه بر کلاژن دریایی هیدرولیز، ماسک های Taut® کلاژن حاوی تعداد زیادی ماده مغذی دیگر مانند پوست، مانند اسید هیالورونیک، اسکالن و اسید سیتریک از میوه ها هستند که همگی به هیدراته شدن، درخشندگی و بلند کردن و تون کمک می کنند.
روغن اسکالن که از زیتون گرفته می شود، یک مرطوب کننده معجزه آسا با خاصیت آنتی اکسیدانی قدرتمند برای نرم کردن پوست و به حداقل رساندن نگاه خطوط و چین و چروک محسوب می شود.
اسید هیالورونیک، یکی از پرآب ترین مواد آبرسان موجود، به جذب رطوبت پوست و نگه داشتن آن کمک می کند، مانع رطوبت طبیعی پوست شما و تقویت پوست در طولانی مدت آبرسانی می شود.
در حالی که این دو ماده به این ماسک هیدراته کننده کلاژن کمک می کنند تا پوست شما درخشان و آبرسان باشد، اسید سیتریک به درخشندگی پوست و کمرنگ تر شدن منافذ و لکه های تیره کمک می کند و در ضمن درمان آکنه های خفیف نیز انجام می شود.
امروز ماسک Taut® کلاژن را نمونه بردارید و کشف کنید که چگونه می تواند ظاهر و پوست پوستی خشک، کم آب و ضعف را بهبود بخشد. کلاژن به اندازه نانو به شما در مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند، در حالی که سایر ترکیبات همچنین به تقویت روغن و آب در پوست شما کمک می کنند.
ماسک ورق صورت Taut Collagen با یک برنامه 5 مزیت ارائه می دهد:

  • پپتیدهای کلاژن را درون درم پوست خود تزریق کنید.
  • ظاهر و احساس هر دو پوست خشک، کم آب و کمرنگ را بهبود بخشید.
  • فقط 15-20 دقیقه از پوست خود را محکم ، تون ، هیدراته کرده و روشن کنید.
  • جوان سازی فوری و خصوصیات شفابخش
  • راحت، قابل استفاده و نیازی به استفاده از سرم یا مرطوب کننده بعد از آن نیست.

نحوه استفاده از ماسک Taut Collagen

برای دستیابی به بهترین نتیجه در استفاده از ماسک های کلاژن، ابتدا صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید تا هرگونه خاک و مواد باقیمانده از بین برود.ماسک ورق کلاژن را از کیسه فویل جدا کنید، باز کنید و روی صورت خود بمالید. با استفاده از ماسک، بخوانید، تلویزیون تماشا کنید یا فقط 15-20 دقیقه استراحت کنید. ورق ماسک را برداشته و دور ریخته و سپس جوهر کلاژن باقیمانده را به صورت و گردن خود مالیده و از بین ببرید. شستشو ندهید، اجازه دهید کلاژن و مواد ضد پیری هنگام خواب یا استراحت، به عمق پوست خود جذب و نفوذ کنند.


برچسپ ها:
جوانسازی پوست
راه های کلاژن سازی
فواید کلاژن
کلاژن
ماسک های کلاژن

ارسال دیدگاه