فیلم تزریق ژل لب روسی

فیلم تزریق ژل لب روسی

ویدیو

تزریق ژل لب روسی با بهترین برندهای روز دنیا در کلینیک لاوین

تزریق ژل لب روسی

روس‌ها به دلیل داشتن چهره‌هایی خاص و زیبایی که دارند یکی از زیباترین نژادها در جهان شناخته شده‌اند. یکی از نقاط قوت در چهره‌ روس ها لب‌های آنها است که زیباییی صورتشان را چند برابر می‌کند. این فرم از تزریق ژل لب به قدری زیبا، طبیعی و گیرا است که خودتان هم عاشقش می‌شوید. تزریق فیلر لب روسی ( Bow Cupid) یکی از مدل های فرم دهی لب می باشد که با تکنیک خاص خود انجام می پذیرد و نکته قابل توجه در این تکنیک تزریق این است که خطوط روی لب در صورت وضوح بیشتر بسیار جذاب است، پس در تزریق ژل لب روسی تمرکز بر روی همین خطوط زیبا است.

اگرجزء افرادی هستید که لب بالای کوچکی دارید، تزریق ژل لب روسی برای شما بسیار مناسب است و زیبایی چهره‌تان را دو چندان خواهد کرد. در تزریق فیلر لب با تکنیک روسی قطعا حجم لب افزایش پیدا خواهد کرد. داشتن لب‌هایی طبیعی در عین حال با فرم روسی نیاز به تخصص و تبحر پزشک در تکنیک تزریق روسی دارد تا این کار را با اصول و قواعد خاص خودش انجام دهد.

در تزریق فیلر لب به سبک روسی از فیلر های با کیفیت بالا استفاده می شود که به فرم دهی طبیعی آن کمک به سزایی خواهد کرد.

تمرکز در این نوع تکنیک تزریق بر روی تزریق فیلر به ناحیه ی V شکل بالای لب ها (که معروف به کمان Cupid) است و هدف از این نوع تزریق افزایش نقطه اوج لب ها به منظور بهبود ظرافت و زیبایی آن می باشد. در فرمدهی لب روسی علاوه بر اندازه لب ها، کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها نیز مورد توجه می باشد و حین تزریق پزشک باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت داشته باشد. این در حالی است که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود. ماندگاری ژل لب روسی کاملا به نوع فیلر تزریق شده دارد بستگی دارد که حدود شش ماه تا یک سال می باشد.


برچسپ ها:
تزریق ژل لب با تکنیک روسی
تزریق ژل لب به سبک روسی
تزریق ژل لب روسی
تزریق فیلر لب
دکتر علی جعفری

ارسال دیدگاه