لیفتینگ صورت!!! هر آنچه باید از لیفتینگ صورت بدانید.!!!

لیفتینگ صورت!!! هر آنچه باید از لیفتینگ صورت بدانید.!!!

زیبایی

در لیفتینگ صورت، پوست‌ در ناحیه گیجگاهی، گونه و گردن به سمت بالا و پشت کشیده می‌شود و جراحی به گونه‌ای انجام می‌پذیرد که جای زخم‌ها به خوبی پنهان شود. به علاوه جراح می‌تواند لایه‌های ماهیچه‌ای که در زیر پوست قرار دارند را نیز به طور مشابهی بکشد.

لیفتینگ

روش های لیفت به دو گروه لیفتینگ صورت بدون جراحی و لیفتینگ صورت با جراحی تقسیم می شود.

لیفتینگ صورت چیست؟

گزینه‌های مختلف جراحی برای جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک‌های پوست وجود دارد که در این بین می‌توان به جراحی لیفتینگ اشاره کرد. عمل لیفتینگ (lifting)، صورت را ۵ تا ۱۰ سال جوانتر نشان میدهد.

لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد ۴۰ تا ۶۰ ساله انجام می شود. در این عمل با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، چروک پوستی کاهش مییابد. معمولا عمل لیفتینگ صورت با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی، لیفتینگ ابرو و لیفتینگ پیشانی به طور همزمان انجام میشود.

سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.

در لیفتینگ صورت، پوست‌ در ناحیه گیجگاهی، گونه و گردن به سمت بالا و پشت کشیده می‌شود و جراحی به گونه‌ای انجام می‌پذیرد که جای زخم‌ها به خوبی پنهان شود.

به علاوه جراح می‌تواند لایه‌های ماهیچه‌ای که در زیر پوست قرار دارند را نیز به طور مشابهی بکشد. این امر سبب بدست آمدن نتیجه‌ای بلند مدت و ایجاد شکلی طبیعی می‌شود. همچنین بهبود فرم صورت بدون اینکه پوست حالت سفت و کشیده به خود بگیرد را فراهم می‌کند.

افراد مناسب برای عمل لیفتینگ صورت:

به‌ طور کلی، افراد مناسب برای انجام عمل لیفتینگ صورت کسانی هستند که چین و چروک زیاد و پوست شل و افتاده‌ای دارند. کاندید ایده‌آل لیفت صورت افرادی هستند که دارای پوست افتاده در گردن و در امتداد خط فک می‌باشند. سلامت عمومی آنها خوب بوده و انتظارات آنها واقع‌بینانه است.

عوامل دیگری وجود دارند که کمک می‌کنند تا مشخص شود آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی لیفت صورت هستید یا خیر که عبارتند از:

وضعیت پوست: پوست شما باید مقداری انعطاف‌پذیری داشته باشد. لیفت صورت طراحی شده که پوست صورت را بکشد تا پوست افتاده لیفت شده و چین و چروک‌های عمیق از بین بروند.

ساختار استخوان: یک ساختار استخوان زیرین مناسب در صورت شما، تکیه‌گاه مورد نیاز برای تغییراتی که در طول لیفت صورت رخ می‌دهد را فراهم می‌کند.

سلامتی مناسب: شما باید در سلامت کامل باشید و هیچگونه شرایط عمده‌ پزشکی قبل از جراحی وجود نداشته باشد. این عوامل برای بهبودی کامل بعد از انجام این روش کلیدی است.

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت:

در عمل لیفیتنگ پوست صورت معمولا از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود که میزان و نحوه آن به تشخیص پزشک معالج بستگی دارد. گاهی بیهوشی عمومی هم در دستور کار قرار می‌گیرد. این عمل معمولا چند ساعت طول می‌کشد. پزشک متخصص سعی می‌کند تا در چروک‌های طبیعی پوست برش‌هایی ایجاد کند تا پس از عمل، جای ترمیم به چشم نیاید.

لیفتینگ صورت از طریق ایجاد یک برش در خط رشد مو در قسمت بالا و جلوی گوش شروع می‌شود (ناحیه گیجگاهی). این برش به سمت پایین در جلوی گوش امتداد می‌ یابد و در ادامه به بالا و پشت گوش بر روی خط رویش مو ختم می‌شود.

پس از ایجاد برش، پوست و بافت‌های چربی به بالا و عقب کشیده می‌شوند. در ادامه، برش با بخیه زدن و یا از طریق منگنه‌های پوستی بسته می‌شود.

برخی جراحان جهت خارج کردن خون اضافی پس از جراحی، در این ناحیه یک مسیر تخلیه (Drain) در نظر می‌گیرند. در نهایت، جای زخم پانسمان می‌شود. برای رسیدن به نتیجه‌ای طولانی‌ تر در لیفت صورت جراح می‌تواند علاوه بر کشیدن پوست، بافت‌های زیرین را نیز به روشی مشابه بکشد.

توصیه‌های قبل از عمل لیفتینگ صورت:

  • سیگار نکشید.
  • شب قبل از عمل لیفتینگ صورت، حمام نمایید و سر خود را بشویید.
  • هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد.
  • از مصرف داروهایی که ریسک خونریزی را افزایش می‌دهند، خودداری کنید.
  • اگر مایلید موهایتان جای زخم را بپوشاند می‌توانید هنگامی‌که موها بلندتر هستند اقدام به جراحی نمایید.
  • انجام هر گونه فرآیند شیمیایی در ناحیه تحت عمل، به مدت 1 ماه بعد از جراحی امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا بیشتر نسبت به
  • انجام آن‌ها اقدام کنید.
  • هماهنگی برای حضور یک همراه جهت انتقال تان به منزل و همراهی با شما در شب اول الزامی است.

مراقبت‌های بعد از عمل لیفتینگ صورت:

  • تا چند روز بعد از عمل لیفتینگ صورت فعالیت‌های خود را کم کرده و استراحت نمایید.
  • در موقع خوابیدن، سر بالاتر از بدن قرار گیرد (جهت کاهش تورم و کبودی).
  • قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی می‌گردد.پ
  • تا چند هفته ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که برطرف خواهد شد.
  • کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته بعد از جراحی لیفتینگ صورت طبیعی است.
  • بعد از عمل لیفتینگ صورت، آنتی بیوتیک تجویزی را مرتب مصرف کنید.
  • تا مدتی بعد از عمل لیفتینگ صورت، از مصرف آسپیرین و برخی از داروهای ضدالتهابی و استعمال دخانیات پرهیز کنید.
  • در روزهای اول بعد از عمل لیفتینگ صورت، باید از زور زدن، خم شدن یا بلند کردن اجسام، پیاده‌روی تند، شنا کردن، ارتباط جنسی و هر گونه فعالیتی که فشار خون‌تان را بالا ببرد، خودداری کنید.
  • تا حد امکان از بروز سرماخوردگی جلوگیری کرده و در صورت ابتلا، سریعا درمان کنید.
  • از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • حرکات صورت، مثل جویدن را کمتر انجام دهید.

نکات لازم بعد از عمل لیفتینگ صورت

  • در ۱ تا ۲ روز پس از عمل، بانداژها برداشته میشود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمتهای صورت می‌شود. در صورت وجود ورم و کبودی، نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی به وضعیت کاملا طبیعی بر می گردد.
  • تورم در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از جراحی دیده میشود و طی چند هفته برطرف میگردد. درجاتی از بیحسی در برخی از نواحی صورت ایجاد شود که طی چندین هفته یا بیشتر رفع میگردد.
  • طی ۴ تا ۷ روز بعد از عمل، بخیه ها برداشته میشوند.
  • بعد از ۲ هفته میتوان به فعالیتهای معمول برگشت و پس از ۳ تا ۴ هفته ورزش را شروع کرد.
  • در روزهای اول بعد از عمل، باید از زور زدن، خم شدن یا بلند کردن اجسام، پیادهروی تند، شنا کردن، ارتباط جنسی و هر گونه فعالیتی که فشار خونتان را بالا ببرد، خودداری کنید.

نتایج لیفتینگ صورت:

به علت تفاوتهای فردی، هیچگاه افراد مختلف نتایج یکسانی از این عمل به دست نمی آورند. نتایج این عمل دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز به تکرار این عمل باشد. در اکثر بیماران حداقل تا ۱۰ سال بعد، نیاز به تکرار عمل احساس نمی گردد.

عوارض عمل لیفتینگ صورت:

  • پاره ای از عوارض لیفتینگ صورت مربوط به بیهوشی و… است.
  • هماتوم (تجمع خون در زیر پوست) که بیشتر در افراد سیگاری، افراد با سابقه فشار خون بالا، یا در نتیجه تهوع و استفراغ ایجاد می شود.
  • ریزش مو در اثر کاهش خونرسانی به فولیکولهای مو ایجاد میشود، ولی پس از مدتی موها دوباره رشد می کنند.

لیفتینگ صورت بدون جراحی:

هایفوتراپی

درمان هایفوتراپی پوست صورت و گردن پیشرفته‌ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفت صورت بدون جراحی است که فقط در یک جلسه انجام می‌گردد. خوشبختانه روش هایفوتراپی راحت‌ترین امکان را برای کشیدن پوست صورت و لیفت گردن فراهم نموده است.

مکانیسم عملکرد هایفوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند ساده( دقیقا مثل دستگاه سونوگرافی معمولی) می‌باشد. گاهاً لازم است هایفودرمانی در کنار سایر اقدامات درمانی و زیبایی مثل تزریق چربی و … به صورت ترکیبی (درمان ترکیبی) برای شخص انجام شود تا نتیجه قابل قبولی حاصل شود.

معمولا بیمار در همان لحظه انجام هایفوتراپی کشیده‌تر شدن پوست را احساس می‌کند ولی نتایج بعد از دو ماه بهتر مشخص می‌شود و روند بهبودی طی شش ماه آینده نیز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بیشتری در زمینه سفت شدن و لیفتینگ گردن و صورت خواهد بود.

کرم‌های لیفتینگ صورت

لیفتینگ صورت با کرم‌های زیادی انجام می‌شود که انتخاب آن به جنس پوست و تشخیص پزشک معالج مرتبط است. لیفتینگ صورت با برندهایی چون لدورا، اوریاژ، استادرم، پریم، دپایوت، تالگو، سروینا، سیزه، لارو، گینو، لیراک، لانکوم و لورآل مرسوم است. همواره کرم‌هایی استفاده کنید که حاوی این موارد باشد:

کرم لیفتینگ صورت حاوی پرو کلاژن باشد تا سبب افزایش تولید پروتئین کلاژن، الاستین و رتیکولین و ممانعت از روند تحلیل آن‌ها در بلندمدت شود. این پروتئین‌ها، نقش اساسی در تأمین خاصیت الاستیسیته و قوام پوست صورت دارد.

کرم لیفتینگ صورت حاوی اکتی پروجین بوده که نقش مهمی در کاهش علائم افزایش سن، کاهش چروک و افزایش استحکام پوست داشته و ضدپیری (anti-aging) است.

کرم لیفتینگ صورت حاوی عصاره روغن گل مغربی سبب پیشگیری از ایجاد چین‌وچروک صورت خواهد شد.

اگر روغن آووکادو و هسته انگور در فرمولاسیون کرم لیفتینگ شما موجود باشد، منتظر تسریع آبرسانی پوست باشید.

آنتی‌اکسیدان‌های قوی هسته انگور سبب جلوگیری از تسریع روند پیری پوست خواهد شد.

کرم لیفیتینگ محبوب پوست صورت شما حاوی ویتامین C پایدار شده بوده تا آنتی‌اکسیدان قوی، محافظت از پوست در برابر عوامل طبیعی و رادیکال‌های آزاد و اشعه آفتاب را به ارمغان آورد.

لیفتینگ صورت با نخ‌های کششی

لیفتینگ صورت با نخ این فرصت را به شما می‌دهد که بدون صرف هزینه و انجام جراحی‌های سنگین و بدون هر نوع بیهوشی و حتی بستری شدن موقت در بیمارستان، برای کشیدگی پوست صورت اقدام کنید.

لیفت با نخ از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این لیفت ظرف یک ساعت انجام شده و فرد در کمترین زمانِ ممکن بهبود می‌یابد. ترمیم بافت‌های نرم ظرف ۱۴ روز انجام می‌شود و معمولا نشانه‌ای از انجام این روش روی صورت آقایان و بانوان دیده نمی‌شود.

البته جنس پوست و همچنین مهارت پزشک معالج هم در تأثیرگذاری عمل مهم است . نتایج استفاده از لیفتینگ صورت با نخ PDO شبیه به جراحی زیبایی صورت، لیفتینگ و سفت کردن پوست و کاهش چروک‌ها است. استفاده از نخ PDO باعث تحریک کلاژن سازی شده که این امر باعث بسته شدن منافذ و افزایش ضخامت پوست خواهد شد.

اگر مبتلا به علائم پیری از جمله شل شدن پوست در اطراف خط فک، بروز غبغب، چروک پیشانی و افتادگی پوست در اطراف ابرو شده‌اید، این روش ایده آل است. این روش شبیه به لیفتینگ صورت با نخ سیلوئت است، اما نخ‌های بیشتری در آن استفاده شده و همچنین عمیق‌تر به داخل پوست تزریق می‌شوند.

پس از جراحی ممکن است تا ۱۰ روز دچار کبودی، احساس سوزش و تورم شوید. این روش در ۵ مرحله انجام می‌شود:

  • وارد کردن نخ
  • استقرار نخ
  • مهار نخ
  • تعلیق نخ
  • تثبیت نخ

همه این مراحل از طریق برشی سطحی در منطقه TEMPORAL سر که بین موهای جلوِ گوش است، آغاز می‌شود و نخی از جنس POLY PROPILYN که متریال سازگار با جنس پوست انسان دارد، در فرایند عمل استفاده خواهد شد.

از این نخ می‌توان برای تصحیح چین نازولبیال و خطوط یان و بیضی شکل صورت هم استفاده کرد. این عمل در یک جلسه انجام می‌شود معمولا اثرات جانبی ندارد.

نکته مهم: تکنیک سیلوئت با نخ اصلا روش جایگزین جراحی لیفتینگ پوست صورت نیست و راهکاری مؤثر برای به‌تعویق انداختن جراحی سنتیِ کشیدن صورت برای چند سال خواهد بود. این روش (سیلوئت) برای لیفت و بالا کشیدن ابرو مناسب است و هیچ تأثیری روی حالت خود چشم ندارد.

لیفتینگ پوست صورت به روش RF FRACTIONAL

برای درمانی بدون عارضه در عمل لیفیتینگ پوست صورت می‌توان از روش لیزر استفاده کرد که به دسته‌های سه‌گانه تقسیم می شود:

  • لیفیتینگ پوست صورت با لیزر تهاجمی
  • لیفیتینگ پوست صورت با لیزر غیرتهاجمی
  • لیفتینگ پوست صورت با روش لیزر فراکشنال

لیفتینگ پوست صورت به روش لیزر فرکشنال برای افرادی مناسب است که چین‌وچروک کم تا متوسط داشته و خواستار کاهش خطوط عمیق مثل خطوط خنده، اطراف لب و چروک اطراف چشم باشند.

چین و چروک پوست شما با این روش بین ۲ تا ۴ میلی‌متر کاهش یافته و پوست به‌مدت ۳ تا ۵ سال سفت خواهد شد. روش جدید در RF فرکشنال، بدون عارضه است و از روش انرژی رادیو فرکانسی استفاده می‌شود.

در این روش، سوزن‌های ظریف به عمق پوست هدایت می‌شوند و حرارت را مستقیم به محل استقرار کلاژن ‌ها منتقل می‌کنند.

لیفتینگ صورت با مزوتراپی بیولوژیک

روش لیفتینگ پوست صورت مزوتراپی با روش RF FRACTIONAL تفاوت دارد. روش مزوتراپی بیولوژیک است که PRP نام دارد و با دستگاهی به نام مزوگان برای رفع مشکلات پوستی انجام می‌گیرد. از این روش، برای تسریع روند بهبودی و ارتقا کیفی نتایج درمان لیفیتینگ می‌توان بهره برد. این روش نیز به کلاژن‌سازی پوست کمک می‌ کند.

روش آندوسکوپی پیشانی و ابروها

یکی از روش‌های متداول برای زیبایی پوست و رفع چین‌وچروک، روش لیفتینگ آندوسکوپی پیشانی و ابروهاست. ذکر این نکته ضروری است که متخصصان پوست، به دائمی‌نبودن چنین روش‌هایی اشاره دارند، چرا که پوست به‌مرور زمان و بر اساس شرایط آب‌وهوایی و متغیرهایی که روی سبک زندگی ما تأثیر مستقیم و غیرمستقیم دارند، تغییر شکل می‌دهد.

روش‌هایی که برای جوان‌سازی اطراف چشم انجام می‌شود (نظیر بالا کشیدن ابرو و پیشانی) که بعضا با جراحی تهاجمی پلک هم همراه می‌شود، تکنیک و متد خاص خود را دارد و کاملا باید زیر نظر متخصص انجام شود. انجام این کارها توسط پزشک عمومی تخلف است؛ چراکه هر نوع جراحی در بخش بالایی و میانی صورت، مثل پیشانی و پلک‌ها و ابرو، و حتی گونه، تأثیر مستقیمی روی ناحیه چشم دارد و اقدامات غیراستاندارد، سبب آسیب‌های جدی به بینایی و اعصاب آن خواهد شد.

قبل از جراحی‌های زیبایی که در اطراف ناحیه چشم انجام می‌شود، بهتر است چشم‌پزشک فرد را معاینه کند. روش لیفتینگ آندوسکوپی پیشانی و ابروها، روش غیرتهاجمی است. در این روش، بسیاری از پف‌ها و تیرگی‌های زیر چشم و… که به‌دلیل سبک زندگی و رژیم غذایی نامطلوب ایجاد می‌شود، ترمیم می‌گردد. گاها برخی از افتادگی‌های پوست ناشی از ابرو و بخشی مربوط به خود پلک است که آندوسکوپی پیشانی و ابرو آن را برطرف می‌کند.

نکته مهمی که درباره لیفتینگ ناحیه اطراف چشم باید به آن توجه داشت، این است که همه پف‌هایی که در اطراف ناحیه چشم قرار می‌گیرند، نباید از طریق جراحی برطرف شوند تا موجب نازیبایی در میمیک چهره نشوند.

یکی از دلایلی که توصیه می‌شود برای آندوسکوپی لیفتینگ از فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی استفاده شود، توجه به این نکات ظریف است که در دستور کار پزشک عمومی قرار ندارد. اگر پف دور چشم شما مربوط به پلک باشد، عمل بلفاروپلاستی گزینه خوبی است.

اما اگر پف دور چشم، مربوط به شل‌شدگی و افتادگی پوست پیشانی و ابرو باشد، عمل لیفتینگ پیشانی و ابرو در دستور کار قرار می ‌گیرد. البته باز هم وضعیت هر بیمار با بیمار دیگری، تفاوت دارد و معاینه پزشکی الزامی خواهد بود.

در بسیاری از موارد می‌بینیم که دارای هر دوِ این موارد است و باید هر دو عمل انجام شود. یعنی هم ناحیه ابرو و هم پلک ترمیم شود که هم پف برطرف شود و هم فاصله پلک و ابرو از استاندارد زیبایی خارج نشود و صورت حالت مصنوعی به خود نگیرد.

اندازه‌گیری مربوط به امور زیبایی و حفظ فاصله‌ها و انجام عمل زیبایی که این شاخص‌ها در آن رعایت شود، باید توسط متخصصان مجرب زیبایی صورت انجام شود. بهتر است که افراد متقاضی این نوع جراحی‌ها، با چشم‌پزشک نیز مشورت کنند.

لیفتینگ صورت با طب سوزنی

طب سوزنی و طب سنتی در لیفتینگ پوست هم مثل روش‌های تهاجمی که در بالا به آن اشاره کردیم و کرم‌هایی که برای این کار در ادامه معرفی می شود، باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. دیسپورت‌ها، ژل‌ها، بوتاکس و بهره‌مندی از هیلارونیک اسیدها در لیفتینگ پوست، تنها زمانی مفید است که انتظارات بیمار برای این کارها مشخص بوده و بر اساس نیازهای جسمی و روانی، تجویز شود. طب سوزنی گاهی از روش‌های لیزری لیفیتینگ هم مناسب‌تر تشخیص داده می‌شود.

اما این تصور هم نادرست است که بخواهیم لیفیتینگ با طب سوزنی را برای همه بیماران در همه سنین مناسب بدانیم و آن را جایگزین روش‌های لیزری و تهاجمی کنیم. ترکیب طب سوزنی و لیزر گاهی مفید است. اثربخشی لیزر و زمان کم برای انجام آن، جزو مزیت‌های این روش نسبت به طب سوزنی است. طب سوزنی، زمان‌بَر و پرهزینه بوده و گاهی به ۱۰ تا ۲۰ جلسه درمان نیاز دارد.

از مزیت‌های طب سوزنی نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: طب سوزنی مکانیزم‌هایی دارد که سبب تسریع چرخش خون و انرژی در کل بدن می‌شود و شفافیت پوست از جمله فواید آن است. همچنین اکسیژن‌رسانی به پوست افزایش می‌یابد و نفوذپذیری عروق پوستی را جهت دفع مواد زاید از بدن تسهیل می‌کند.

طب سوزنی در مواردی که چربی زیادی روی پوست وجود دارد و شاهد افتادگی و شل‌شدگی پوست هستیم، کاربرد دارد و برای جوان‌سازی پوست نیز توصیه می‌شود. البته برای رفع پف و تیرگی‌های دور چشم هم گزینه درمانی خوبی است، اما بهترین انتخاب ممکن نیست.

در طب سوزنی، از سوزن مخصوص استفاده می‌شود که قطر خیلی کمی دارد. این سوزن‌ها مویی‌شکل هستند و ضخامتی به‌اندازه تار مو دارند. در هر جلسه، بین ۲۰ تا یکصد سوزن بر حسب چروک و نوع پوست بیمار انتخاب شده و گاه از طب سوزنی الکتریکی هم استفاده می‌شود.

در طب سوزنی برای لیفت صورت، معمولا بعد از هفت یا هشت جلسه، شاهد شادابی، روشنی و سفت شدن پوست صورت‌تان خواهید بود. برگشت‌پذیری طب سوزنی به نسبت روش‌های لیفتینگ لیزری کمتر است. اگر PEACE MAKER در قلب دارید و هموفیلی هستید، این روش مناسب شما نیست.


برچسپ ها:
استفاده از محصولات بهداشتی برای لیفتینگ صورت
افتادگی پوست
افتادگی پوست صورت
افراد مناسب برای عمل لیفتینگ
انواع لیفت صورت
بالا کشیدن پوست
بالا کشیدن صورت
بدلیل عوارض جراحی پلاستیک بسیاری از افراد روش های کم عارضه تر را انتخاب می کنند که بر حسب میزان افتادگی پوست از لیفتینگ صورت بدون جراحی استفاده می شود.
بهترین روش های لیفتینگ صورت
پوست در ناحیه گیجگاهی
پیشانی و ابرو چگونه است؟
پیشانی و ابرو گزینه های مختلف جراحی برای جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک های پوست وجود دارد که در این بین می توان به جراحی لیفتینگ اشاره کرد.
توصیه های قبل از لیفتینگ صورت
جراحی زیبایی
جراحی لیفتینگ صورت
چه کسانی می توانند لیفتینگ صورت را انجام دهند؟
در لیفتینگ صورت
روش های تهاجمی جوانسازی پوست صورت مثل بوتاکس، لیزر درمانی، لیفتینگ صورت متقاضیان زیادی دارد
روش های جوانسازی پوست
روش های خانگی و ارزان لیفتینگ صورت
روش های لیفت به دوگروه لیفتینگ صورت بدون جراحی و لیفتینگ صورت صورت با جراحی
زیبایی پوست
زیبایی صورت
شادابی پوست
علت افتادگی پوست صورت چیست؟ + راههای درمان افتادگی پوست صورت
عمل جراحی لیفتینگ صورت
عمل لیفتینگ صورت
عمل لیفتینگ صورت باعث جوان شدن افراد می شود.
عوارض عمل لیفتینگ صورت
عوارض لیفتینگ صورت
عوارض و مزایای لیفتینگ صورت
کرم لیفتینگ صورت
کرم ها و روش های خانگی
کرم های لیفتینگ صورت
گونه و گردن به سمت بالا و پشت کشیده می شود و جراحی به گونه ای است که جای زخم ها به خوبی پنهان شود.
لیزر درمانی
لیفت
لیفت ابرو
لیفت با نخ نامرئی روش مفید برای پیشگیری از چین و چروک
لیفت بینی
لیفت بینی با نخ
لیفت پیشانی
لیفت صورت
لیفت گردن ( کشیدگی پوست گردن ) به چه صورتی است؟
لیفتینگ
لیفتینگ ابرو
لیفتینگ پوست صورت
لیفتینگ پوست صورت با روش لیزر فراکشنال
لیفتینگ پوست صورت با لیزر غیر تهاجمی
لیفتینگ پیشانی
لیفتینگ سینه
لیفتینگ صورت
لیفتینگ صورت با طب سوزنی
لیفتینگ صورت با لیزر: لیفتینگ پوست صورت با لیزر تهاجمی، لیفتینگ پوست صورت با لیزر غیر تهاجمی
لیفتینگ صورت با مزوتراپی بیولوژیک
لیفتینگ صورت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ های کششی
لیفتینگ صورت بدون جراحی
لیفتینگ صورت بدون جراحی چگونه است؟
لیفتینگ صورت به چه معنی است؟
لیفتینگ صورت چیست؟
لیفتینگ صورت چیست؟ (لیفتینگ یا جوان سازی بدون جراحی )
لیفتینگ صورت صورت بدون جراحی با روش میکرونیدلینگ و در موارد شدید هایفوتراپی انجام می شود.
لیفتینگ صورت متقاضیان زیادی دارد
لیفتینگ صورت و جوانسازی افراد همواره دوست دارند جوان باشند. میل به جوانی امری است که به طور فطری در همه افراد وجود دارد.
لیفتینگ صورت یا کشیدن پوست صورت عمل جراحی جوان سازی پوست است
ماسک صورت
مد و زیبایی
مدت زمان عمل لیفتینگ صورت
مراقبت از پوست
مراقبت های بعد از لیفتینگ صورت
ناتوانی عمل لیفتینگ صورت
نتایج لیفتینگ صورت
نحوه انجام لیفتینگ پیشانی
نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
هایفوگرافی یا لیفتینگ صورت بدون عمل جراحی جدیدترین روش های جوان سازی پوست است.
هزینه لیفتینگ ابرو
هزینه لیفتینگ پیشانی
هزینه لیفتینگ صورت
ویژگی های ماسک لیفتینگ صورت

ارسال دیدگاه