مراقبت از موهای خشک _ 5 راه آسان جهت درمان پوست سر و موی خشک

مراقبت از موهای خشک _ 5 راه آسان جهت درمان پوست سر و موی خشک

مراقبت مو | مو

پوست سرخشک و موهای خشک به ترتیب با پوسته پوسته شدن و موهای چند شاخه…

پوست سرخشک و موهای خشک به ترتیب با پوسته پوسته شدن و موهای چند شاخه مشخص می شوند. خارش پوست سر، درد و ایجاد زخم، شوره و موهای نامرتب مشکلات متداولی هستند که افراد با پوست سر خشک به اضافه موهای خشک با آنها دسته و پنجه نرم میکنند. برای مراقبت از موهای خشک چکار کنیم؟

اما ما اینجا خبر های خوبی برایتان داریم ! شما مجبور نیستید در تمام زندگی خود این مشکلات را تحمل کنید زیرا راه های ساده ای پیدا کرده ایم که می توانیم به کمک انها به این مشکلات غلبه کنید

  • شامپو های ملایم
  • نوبت های شستشو موهایتان را محدود تر کنید
  • درمان های نرم کننده عمقی
  • ماساژ های روغن داغ
  • خوراک سالم

استفاده از شامپوهای ملایم :

یکی از دلایل اصلی خشکی پوست سر و مو ها می تواند استفاده از شامپوهای ناملایم باشد. اگر پوست سر و موهای خشک دارید ، از یک شامپو با فرمولاسیون نرم کننده استفاده کنید که با پوست سر ملایم بوده و باعث خشکی بیشتر مو و پوست سرتان نشود.

نوبت های شستشوموهایتان را محدودتر کنید:

یکی از نکات مهم درمان خشکی پوست سر و موهایتان کاهش و محدود کردن تعداد دفعات شستشو موها می باشد حداکثر دو تا سه نوبت در هفته موهایتان را با آب ولرم شامپو کنید. زیرا شستشو مداوم و آب داغ می تواند پوست سر و موهایتان را خشک تر کند.

درمان های نرم کننده عمقی:

برای شخصی با پوست سر و موی خشک نرم کنندگی عمقی بسیار بسیار مفید است. جدایی از استفاده از یک نرم کننده آبرسان پس از هر نوبت شستشو می توانید با استفاده از ماسک های مو ، با آسیب دیدگی مو ها مقابله کنید. ماسک های مو به مرطوب کردن، تغذیه، نرم کردن پوست سر و مو کمک کرده و از ایجاد کدری و موخوره رشته های مو پیشگیری می کند.

ماساژ روغن داغ:

پوست سر موهای خشک اغلب منجر به پوسته پوسته شدن وشوره سر می شود. جهت کمک به نرم کردن و آبرسانی قوی به پوست سر، می توانید گیسووان خود را با روغن مغذی ماساژ دهید. ماساژ سر به تقویت پوست سر و تغذیه آن کمک کرده و رویش و سلامت موها را تقویت می کند.

خوراک سالم:

نوعی غذای مصرفی تأثیر بسزایی در سلامت پوست سرو موهایتان دارد. مصرف غذاهای حاوی قند بالا، باعث ایجاد خشکی پوست سر می شود و در نتیجه منجر به پوسته پوسته شدن میشود. به علاوه جهت حفظ رطوبت و آبرسانی بسیار مهم است که مقدار زیادی آب بنوشید.

این روشی عالی جهت حصول اطمینان از این موضوع است که پوست و موهایتان به طور کاملأ طبیعی تغذیه و آبرسانی می شوند.

راهکارهای ساده ی ارائه شده در این مقاله برای مراقبت از موهای خشک شماست و پیشنهاد ما به شما برای سلامت همیشگی موهایتان انجام روتین مو است.


برچسپ ها:
پوست خشک
روشهای مراقبت از پوست و موی خشک
مراقبت از پوست و مو
موهای چند شاخه
موهای خشک
نحوه مراقبت از موهای خشک

ارسال دیدگاه