بهترین مرکز لاغری در رشت + [ویدیو] لاغری سریع در کلینیک لاوین

بهترین مرکز لاغری در رشت + [ویدیو] لاغری سریع در کلینیک لاوین

تناسب اندام

امروزه شیوه های نوین و جالبی در حوزه لاغری وجود دارند تا بشر بتواند به تناسب اندام برسد، روش هایی که حتی در گذشته نزدیک به ذهن بشر خطور هم نمی کرد.این روش ها  امروزه به شیوه های پزشکی تبدیل شده که به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند.

آیا بهترین مرکز لاغری در رشت را می‌شناسید؟ اگر به دنبال تناسب اندام و کاهش وزن ایده‌آل هستید و می‌خواهید زیبا باشید ما به شما بهترین مرکز لاغری در رشت را پیشنهاد می کنیم. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با برترین و معروف ترین کلینیک لاغری در رشت آشنا سازیم تا شما با انتخاب پزشک تغذیه و همچنین دستگاه لاغری مناسب در بهترین مرکز لاغری در رشت به اندامی زیبا و خوش فرم دست یابید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی لاوین را میتوان بهترین مرکز لاغری در رشت معرفی کرد زیرا از کارآمد ترین و جدید ترین تکنیک های لاغری روز دنیا در زمینه لاغری موضعی استفاده می کند. این کلینیک با استفاده از چندین روش غیر جراحی و همچنین جراحی در زمینه لاغری موضعی به ارائه خدمت به هموطنان عزیز می پردازد.

چرا کلینیک لاغری لاوین را انتخاب کنیم؟

امروزه تناسب اندام به یکی از دغدغه های بشری تبدیل شده است زیرا  تحرک کم و نداشتن نشاط کافی در زندگی روزمره در کنار داشتن عادات نامطلوب غذایی باعث شده تا افراد دچار چاقی شده و اندام متناسب خود را از دست دهند و در نتیجه به بیماریهای مختلف دچار شوند.

همچنین عواملی مانند تغذیه ناسالم، افسردگی، کم تحرکی و نداشتن مهارت در روابط های فردی باعث بروز بیماری های قلبی عروقی و گوارشی می شود به همین دلیل افراد به فکر افتاده اند تا به تناسب اندام برسد. بشر برای رسیدن به تناسب اندام روش های متفاوتی مانند رژیم غذایی و یا ورزش کردن را دنبال کرده است، اما در بعضی مواقع این روش ها نمی تواند به فرد کمکی کند.

از همین رو متخصصین و پزشکان بهترین کلینیک لاغری در رشت برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکارهای نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک کردند. در ادامه به بررسی و ارائه روش های نوین دستیابی به تناسب اندام پرداخته ایم.

چگونه لاغر شویم؟

امروزه بشر برای اینکه بتواند به تناسب اندام برسد، شیوه های نوینی را در حوزه لاغری ابداع کرده است. افراد برای رسیدن به آرزوی خود که تناسب اندام است از روش های متفاوتی مانند ورزش کردن، گرفتن رژیم غذایی و یا جراحی استفاده می کنند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند، این روش ها ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد.

متخصصین در حوزه لاغری در کنار روش های معمول که در بالا به آن اشاره کردیم، روش های دیگری را نیز ابداع کرده است از جمله این روش ها می توان روش های لاغری موضعی غیر تهاجمی را نام برد. دستگاه‌های لاغری با درمان موضعی و اثرگذاری بر چربی های اضافه بدن و باهدف قرار دادن بافت های سلولیتی موجب کاهش سایز شده و فرد را به تناسب اندام می رساند.

امروزه انواع گوناگونی از دستگاه های لاغری با عملکردی متفاوت در کلینیک های تخصصی زیبایی و تناسب اندام به ویژه در کلینیک لاغری لاوین یافت می شوند. متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن فرد دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد.

روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی بهترین کلینیک لاغری در رشت

برای درمان چاقی و لاغری در بهترین مرکز لاغری در رشت روش‌های مختلفی به کار برده می‌شود که در ادامه این مقاله شما را با انواع این روش ها به طور مختصر آشنا خواهیم کرد.

روش لاغری با دستگاه آیکون هندپیس

از جمله دستگاه‌های پیشرفته لاغری می توان به دستگاه لاغری آیکون هندپیس اشاره کرد که از طریق امواج فراصوت بدون ایجاد درد و برش در اندام ها، چربی اضافی در بدن فرد را از بین می برد. لیزر آیکون هندپیس می تواند امواج فراصوت در فرکانس های بالا را تجزیه کرده و در بافت های چربی موجود در اندام فرد ارتعاش ایجاد نماید. دستگاه لاغری آیکون هندپیس یکی از  دستگاه‌هایی است که در بهترین کلینیک لاغری در رشت مورد استفاده قرار می‌گیرد و کادر درمانی بهترین کلینیک لاغری در رشت با بهترین قیمت در حال انجام خدمات به مراجعین محترم می باشد.

بهترین مرکز لاغری در رشت

بهترین مرکز لاغری در رشت

لاغری غیر تهاجمی موضعی با دستگاه نیومیداس

دستگاه لاغری نیو میداس ( NEW MIDAS ) یک دستگاه قوی لیپولیز و لاغری موضعی و غیر تهاجمی ساخت کشور کره جنوبی و دارای تائیدیه FDA آمریکا می‌باشد که با بهره گیری از روش‌های انرژی رادیو فرکانسی ( RF ) و همچینین انرژی اشعه مادون قرمز ( IR ) به همراه سیستم خنک کنندگی قوی ( ICE ) منجر به لیز شدن چربی در مناطق مختلف بدن مخصوصا در نواحی ران، شکم، پهلو، بازو و … می شود.

دستگاه لاغری موضعی نیومیداس

دستگاه لاغری موضعی نیومیداس

دستگاه لاغری نیو میداس ( NEW MIDAS ) بصورت کاربردی و دارای امکانات سیستمی و قابل تنظیم بطور دقیق می‌باشد که توانایی انجام لاغری موضعی و فرم دهی همزمان برای نقاط مختلف بدن را دارا می‌باشد.

بهترین کلینیک لاغری در رشت مفتخر است با پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه لاغری نیومیداس به مراجعین محترم در کلینیک لاوین خدمت رسانی کند.

لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن 

دستگاه لاغری کویتیشن که در بهترین مرکز لاغری در رشت مورد استفاده قرار می‌گیرد، با استفاده از تکنیکی مشابه با تکنیک سونوگرافی یعنی با استفاده از امواج اولتراسوند سلول های چربی را به وسیله مولکول های آب در هم میشکند. در واقع برخورد امواج اولتراسوند با مولكول هاي آب سبب تشکیل حباب و فوران آن در آب می شود که به این فرایند کویتیشن گفته می شود.

بهترین مرکز لاغری در رشت

بهترین مرکز لاغری در رشت

بنابراین دستگاه لاغری موضعی کویتیشن، با تشکیل حباب های ریز در اطراف سلول های چربی به وسیله امواج اولتراسوند درون آنها لرزش ایجاد کرده و باعث فوران حباب ها به درون سلول های چربی می‌شود. سپس با شکستن پیوند میان سلول های چربی، سلول های چربی از هم گسسته شده و چربی درون سلولی و آب درون سلولی حاصل از این فرایند از طریق سیستم لنفاوی و ادرار از بدن دفع می گردد. عملکرد این دستگاه موجب تبدیل چربی درون سلولی (تری گلیسیرید) به گلیسرول و اسید های چرب آزاد می شود و با ورود گلیسرول به درون خون صرف سوخت و ساز می شود.

روش رادیو فراکانسی (RF) در کلینیک لاغری

تکنیک لاغری موضعی با دستگاه رادیوفرکانسی که با گرم نمودن سلول های چربی سبب شکسته شدن بافت همبند و آزاد سازی اسیدهای چرب و انتقال آن ها به سیستم لنفاوی می شود، در بهترین مرکز لاغری در رشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق همین تکنیک فرایند بافت های چربی کوچک تر شده و سایز اندام هایی از بدن که دچار چاقی موضعی می باشند مانند شکم، پهلو، ران، بازو، سینه، غبغب و … کاهش می یابد. علاوه بر لاغری با این دستگاه به علت انقباض وارد شده به پوست ،پوست سفت تر شده و با افزایش میزان ساخت کلاژن در پوست به راحتی شاهد جوان سازی پوست نیز خواهیم بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آراف چیست؟مزایا و معایب آن  در همین سایت مراجعه نمائید.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز در کلینیک لاغری

روش کرایولیپولیز به این صورت است که با دستگاه کرایو سلول‌های چربی ناحیه مورد نظر دارای سلولیت را سرما داده، به حدی که بدن می‌تواند آن‌ها را شکسته و دفع کند. در این روش چربی های رسوب کرده در قسمت مورد نظر به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند تا فرم بدن به طور کنترل شده ای بهبود یابد. با قرارگیری سلولیت موجود دربدن فرد در معرض دماهای پایین باعث می‌شود تا بافت چربی زیر جلدی، بدون آسیب رسیدن به بافت‌های اطراف، نابود شود. روش کرایولیپولیز مورد استفاده در کلینیک لاغری لاوین می‌تواند جایگزین غیرجراحی مناسبی برای عمل جراحی لیپوساکشن باشد.

بهترین مرکز لاغری ر رشت

بهترین مرکز لاغری ر رشت

روش مزوتراپی در کلینیک لاغری

متخصصین در روش مزوتراپی به منظور تجزیه سلولیت موجود در بدن افراد معمولا از یک محلول که از ترکیباتی چون عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی و مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین تشکیل شده  اند، استفاده می کنند. متأسفانه، استانداردی برای محلول مایع تزریق شده تعریف نشده است و اکثر متخصصان مزوتراپي فرمول خاص خود را دارند از این رو متخصصین بهترین مرکز لاغری در رشت با استفاده از دانش روز از بهترین ترکیب برای انجام روش مزوتراپی استفاده می کند. این محلول معمولا به مقدار کمی تزریق می شود و به نظر می رسد این عمل برای کمک به تنظیم لنف و گردش خون، و همچنین تجزیه چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت می باشد (دم کرده این میوه، یک چربی سوز قوی است). مقاله مزوتراپی در رشت در سایت می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارد.


برچسپ ها:
بهترین کلینیک لاغری در رشت
بهترین کلینیک لاغری در رشت کجاست؟
بهترین مرکز لاغری در رشت
چگونه لاغر شویم؟
روش های درمان چاقی

ارسال دیدگاه

  • امیر خدا زاده

    عالی بود لطفا بیشتر از این نوع مقاله بذارید سپاس