بوکال فت چیست؟ هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

بوکال فت چیست؟ هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

باکال فت | تناسب اندام

در افرادی که تمایل به صورت “گرد” یا در افرادی که اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی های ناخواسته صورت است.

در افرادی که  صورت “گرد” یا اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی های ناخواسته صورت است.تخلیه چربی بوکال بهترین روش برای رهایی از شر این چربی های اضافه است. این یک عمل جراحی پلاستیکی نسبتاً سریع و ساده است که با بی حسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی ندارد.

از نظر كلاسیك، در صورت های جذاب تر، صورت تقریباً شبیه به یك قلب و یا مثلث وارونه به نظر می رسد، كه گونه ها بزرگترین قسمت هستند و سپس لاغر می شوند تا به سمت استخوان فك كاهش پیدا كنند. هنگامی که کسی دارای پد چربی بوکال بیش از حد باشد، این ممکن است مثلث معکوس ایجاد کند که در آن بیمار در امتداد قسمت تحتانی صورت خود در مقابل قسمت فوقانی صورت خود پهن تر باشد.

این عمل جراحی با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ها و از بین بردن بافت چربی بوکال انجام می شود. بخیه های مورد استفاده برای دوخت معمولا جذب می شوند و در نهایت خودشان جدا می شوند. و شما می توانید در همان روز از جراحی به خانه بروید.

چربی بوکال، یک توده چربی است که در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. اندازه پد چربی Bichat برای هر فرد متفاوت است، و چربی بوکال در هر دو گونه ممکن است اندازه های مختلف داشته باشد.

نکاتی درباره بوکال فت:

چربی داخل دهان یا بوکال، یک چربی عمقی است که می‌تواند با بیرون‌زدگی‌اش باعث ایجاد پری در سمت خارجی گوشه لب‌ها شود. در اغلب موارد باید برای حفظ حجم صورت و چربی‌های آن حداکثر تلاش انجام گردد و برداشت این چربی معمولاً آن نتایجی را که فرد انتظار دارد ایجاد نخواهد کرد.

با اینکه برداشتن چربی داخل دهانی باعث خالی شدن قسمت صورت در زیر گونه‌ها و در کوتاه‌مدت، دادن شکل زیباتر (براساس تمایل جوانان به شبیه شدن به افراد مشهور) همراه با تعریف شدن و مشخص شدن بهتر برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت می‌شود. ولی قطعاً در درازمدت روند پیری در صورت را تسریع خواهد کرد و بسیار به‌ندرت به‌وسیله یک جراح پلاستیک آشنا به سیر بلوغ و پیری صورت در گذر زمان پیشنهاد می‌شود.

مهم‌ترین چالش در برداشت چربی داخل دهانی، پرهیز از آسیب به بافت‌های عصبی و عضلانی مجاور آن‌هاست و معمولاً عمل آن تحت بی‌حسی موضعی یا بی‌دردی خفیف در مطب یا کلینیک انجام می‌شود که در طی آن برش کوچکی در داخل دهان داده می‌شود و چربی دهانی از خلال آن برش بیرون کشیده شده و برداشته می‌شود.

دوره نقاهت پس از بوکال فت:

  • پس از عمل نیازی به بستری شدن نیست و بیمار می تواند بلافاصله پس از عمل به منزل برود.
  • ممکن است فرد تا چند روز بعد از عمل احساس درد یا ناراحتی کند که با مصرف دارو های مسکن می توانید درد را کمتر کنید.
  • ممکن است در 1 الی2 روز ابتدای جرای جای زخم وبخیه همراه با خونریزی باشد.
  • جای بخیه در داخل دهان پس از مدتی به طور کامل برطرف می شود وهیچ گونه جای زخم و اسکار باقی نمی ماند.

برچسپ ها:
برداشتن چربی
برداشتن چربی بوکال
بوکال
بوکال فت
چربی بوکال
چربی بوکال چیست؟
درمانگاه لاوین
دکتر علی جعفری
روش تخلیه چربی بوکال
روش جراحی چربی بوکال
نکاتی درباره بوکال فت

ارسال دیدگاه