فیلم پکیج پاکسازی پوست و فیشیال کامل پوست در کلینیک لاوین-دکتر علی جعفری

فیلم پکیج پاکسازی پوست و فیشیال کامل پوست در کلینیک لاوین-دکتر علی جعفری

ویدیو

پکیج پاکسازی پوست و فیشیال کامل پوست در کلینیک لاوین-دکتر علی جعفری

پاکسازی پوست

 

پاکسازی پوست صورت یک روش بی نظیر و مناسب برای افرادی که به مراقبت پوست خود اهمیت می دهند هست تا شادابی و طراوت را به پوست خود هدیه دهند و از روند پیری پوستشان جلوگیری کنند. سطح پوست یا همان اپی‌درم با لایه های شاخی دارای سلول های مرده می باشد که وظیفه آن محافظت از پوست بدن است. با گذشت زمان و بر اثر مجاورت با آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم امکان دارد تا پوست هر فرد مورد التهاب یا بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر قرار گیرد، همچنین به طور طبیعی لایه ی سطحی پوست در هر فرد با چربی‌هایی پوشانده می شود که با خواص ضد میکروبی خود در حفظ رطوبت پوست موثر است، در واقع تجمع بیش از حد چربی‌ها بر روی پوست باعث بسته شدن منافذ پوستی خواهد شد و در نتیجه موجب ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست می‌شوند. انجام پکیج پاکسازی پوست حرفه ای می‌تواند با حذف سلول های مرده پوست و از بین بردن چربی‌های اضافی صورت به طراوت و شادابی و سلامت پوست شما کمک خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام پاکسازی پوست حتما برنامه منظمی داشته باشید زیرا به طور معمول بدن هر ۳۰ روز یکبار تمام سلول‌های لایه شاخی خود را حذف و سلول‌های جدیدی جایگزینشان می‌کند منتها گاهی اوقات این سلول‌های مرده روی پوست تجمع می‌یابند که انجام پاکسازی پوست موجب برداشته شدن سلول‌های مرده یا اگزفولیشن خواهد شد و در نهایت پوستی شاداب‌تر و درخشان‌تری را به شما خواهد بخشید.

مراحل پکیج پاکسازی پوست کلینیک لاوین:

کلینیک لاوین زیر نظر پزشک متخصص پوست یک پکیج کامل جهت پاکسازی پوست ارائه داده است که توسط  تکنسین‌های دارای مدرک بهداشت و درمان (مثل پرستاری) انجام می شود. این پکیج شامل چهار مرحله می باشد که به شرح زیر می باشد:

  1. لایه برداری پوست با میکرودرم ابریژن
  2. پاکسازی پوست با دستگاه پیشرفته آکواجت
  3. ماسک درمانی با برترین برندها
  4. لایت تراپی

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن پروسه‌ی لایه‌برداری غیرتهاجمی پوست است که در آن لایه‌ی رویی پوست (سلول‌های مرده) به ‌صورتی ملایم تراشیده شده و تولید کلاژن انگیخته می‌شود تا پوست تازه و سالم رشد یابد و شما چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید. خطوط کم‌عمق، لکه‌ها، تیرگی در پوست و لکه‌های ناشی از آفتاب در این روش قابل‌درمان هستند بخصوص اگر جلسات درمان پیاپی و متوالی باشند.

دستگاه آکواجت

دستگاه آکوا فیشیال 6 بازو یکی از جدیدترین دستگاه های جوانسازی و پاکسازی صورت حال حاضر دنیا است که از ویژگی منحصر به فرد تولید که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند بهره می برد، سطح پوست می تواند مولکول های هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه ی میانی پوست نفوذ می کنند که در این صورت به نتیجه ی دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست می رسیم.

لایت تراپی

نور درمانی (لایت تراپی) یک روش درمانی است که در آن با قرار دادن فرد در مقابل نور اقدام به تقویت پوست شده و نوری که به فرد تابیده می شود می تواند نور طبیعی و یا طول موج خاصی از نور باشد.از اثرات مثبت نور درمانی می توان به بهبود زخمهای دیر التیام، رفع درد و سفتی صبحگاهی در آرتریت روماتویید، بهبود مفصل زانو در استئوآرتریت، پیشگیری از تاول تبخالی و بهبود زخم و ترمیم بافت اشاره کرد.

 


برچسپ ها:
پاکسازی پوست
پاکسازی پوست صورت
پاکسازی حرفه ای
روتین پوست
فیشیال پوست
کلینیک زیبایی لاوین

ارسال دیدگاه