فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست چیست؟

پوست | مراقبت پوست

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای فیشیال پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است.

فیشیال پوست یکی از روش‌های جدید آرایشی برای مراقبت از پوست است. فیشیال که مراحل مختلفی دارد، باعث روشن‌تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌شود.
فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم، مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. هدف نهایی فیشیال پوست، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. فیشیال پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در اسپاها است و مدت زمان خاص یا محصولات خاصی ندارد. در واقع هر فرایند فیشیال پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود. مثلا برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی‌ها است ولی برخی از فرایندهای فیشیال، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

چرا فیشیال پوست انجام دهیم؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای فیشیال پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن‌تر می‌کند، کدری پوست را برطرف می‌کند، پوست‌های خشک را آب‌رسانی می‌کند، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.
افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام می‌دهند. برخی می‌خواهند جوش‌های سرسیاه را از بین ببرند، برخی می‌خواهند از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوند. اگر تا به حال اسم فیشیال را شنیده باشید حتما سوال‌های متعددی در مورد آن دارید، اینکه چه فوایدی دارد؟ چطور انجام می‌شود؟ چند وقت یک‌ بار باید تکرار شود؟

نکات مراقبتی در مورد فیشیال صورت

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه.
به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ها نوع پوست‌تان را به درستی تشخیص می‌دهند و می‌توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. حتی برای کار‌های ساده‌ی لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.
اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.
اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.
بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.
اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.
دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.
افراد زیادی از فعالیت های فیشیال صورت برای ازبین بردن جوش های سر سیاه، جوان سازی پوست و یا ریلکس کردن پوست صورت خود استفاده می کنند. همه ی این ها دلایلی بر مفید بودن فیشیال صورت می باشد که آشنایی با طریقه ی آن از دغدغه های روز اغلب جوانان و زنان است.

مراحل انجام فیشیال پوست

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. ولی در مجموع، فیشیال پوست دارای این مراحل است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد در روز می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. داروهایی مثل Retin-A یا داروهای دیگر ممکن است روی پوست صورت تاثیرگذار باشند و بعد از جلسه مشورت مشخص می‌شود که متخصص مربوطه کدام مراحل را برای شما انجام خواهد داد. معمولا از شما در مورد بیماری‌های پوستی که دارید سوال می‌شود تا فیشیال، آسیب بیشتری به پوست‌تان نزند.

پاک سازی پوست

در این مرحله ابتدا حوله یا هدبندی دور موهای مشتری پیچیده می‌شود. سپس با کمک گلوله‌های پنبه یا پد‌های مخصوص از محصولات پاک کننده برای تمیز کردن لایه بیرونی پوست استفاده می‌شود. گاهی اوقات این مرحله دو بار تکرار می‌شود تا کاملا از تمیز شدن سطح پوست، اطمینان حاصل شود. سپس با انداختن نور روی پوست و با استفاده از ذره‌بین، متخصص مربوطه نوع پوست شما را به دقت آنالیز می‌کند تا متوجه شود که نوع پوست شما چیست و آیا پوست حساسی دارید یا خیر؟

بخار دادن پوست

در این مرحله صورت شما بخور گرم داده می‌شود. این کار هم آرامش بخش است و هم باعث می‌شود که خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید راحت‌تر انجام شود. اگر پوست خیلی حساسی داشته باشید ممکن است این مرحله انجام نشود.

درماپلنینگ : (Dermaplaning)

در این مرحله با کمک تیغ مخصوص، پوست‌های مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که پوست شما فورا روشن‌تر شود.
ماساژ پوست
ماساژ پوست صورت باعث می‌شود که خون در پوست جریان پیدا کند. در نتیجه، پوستی شاداب‌تر و شفاف‌تر خواهید داشت. ماساژ صورت احساس خوبی دارد و خستگی را از پوست صورت دور می‌کند. اگر نکات مهم در ماساژ صورت برای جوان سازی پوست رعایت شود با ماساژ می‌توانید عضلات صورت را نیز ریلکس کنید.

استفاده از ماسک‌های صورت

در این مرحله با توجه به نوع پوست و نیازهای پوست‌تان، از ماسک‌های مخصوصی برای تقویت پوست استفاده می‌شود. در این مرحله باید حتما از نوع پوست خود اطلاع داشته باشید تا ماسک مناسبی برای پوست‌تان استفاده شود. برای جوانی و شادابی هر چه بیشتر پوستتان، از انواع ماسک روشن کننده پوست استفاده می شود. بعد از ماسک، ممکن است از محصولات تقویتی دیگری مثل سرم، مرطوب‌کننده یا ضدآفتاب هم استفاده شود.

فیشیال برای پیشگیری از پیری پوست

فیشیال یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از پیری پوست است. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، در بسیاری مراحل فرقی با فیشیال عادی ندارد ولی در مراحل آخر از سرم‌ها و ماسک‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌شود. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر مشتری است، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وقتی سن افراد بالا می‌رود، پوست بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می‌کند. این فرایند باعث می‌شود که پوست به مرور زمان شل‌تر شود. همچنین با افزایش سن، سلول‌های جدید به سختی به سطح پوست راه پیدا می‌کنند. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، با تکنیک‌های خاص کلاژن سازی در مراحل آخر انجام می‌شود. گاهی این کار را با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از روی پوست انجام می‌دهند تا سرعت رشد یک لایه جدید را بیشتر کنند. در برخی تکنیک‌ها، جراحات بسیار ریزی روی پوست ایجاد می‌شود که ساخت کلاژن را تحریک می‌کند.

1. لیست سرویس های پوستی (Facial):

در فیشیال ساده، پوست توسط آنزیم ها و اسکراب های ملایم پاکسازی و لایه برداری شده و طی ماساژهای ریلکسی منافذ تمیز می شوند و سپس با تجربه ی ماسک مخصوص پایان می پذیرد. این سرویس مناسب افرادی است که زندگی شغلی و زمانی پر ترافیکی داشته و در فرصت کمی که دارند بیشترین بهره را از فیشیال می برند و به دلیل سطحی بودن لایه برداری مذکور، هر هفته قابل تکرار است.

2. فیشیال کامل (Full Facial) :

علاوه بر فیشیال ساده، پاکسازی کامل منافذ باز و دانه های سرسیاه و سرسفید (Deep Extraction) و ماساژهای تخصصی سر و گردن و سرشانه نیز انجام خواهد شد. انجام این سرویس برای همه گروه های سنی و هر نوع پوست مناسب بوده و به نسبت شرایط پوست، هر ماه یا دو ماه یکبار قابل انجام بوده و برای پوست های چرب، مستعد جوش و منافذ باز، معجزه گر است.

3.اکسیژن تراپی (Oxy Facial) :

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به اکسیژن رسانی عمقی پوست و بالا بردن نفوذ سرم های مغذی کلاژن و الاستین شده و با تجربه ی ماسک ویتامین C همراه با حباب اکسیژن پایان می پذیرد. این فیشیال مناسب همه سنین و به خصوص خانم های جوان است که رنگ طبیعی و شفاف پوست را به آرایش های پوشاننده ترجیح می دهند و به فاصله ی هفته ای یک نوبت قابل انجام است.
*لازم به ذکر است پکیج های اکسیژن، از جمله فیشیال های محبوب عروس خانم ها است که در قالب پکیج های ویژه ی “عروس” از یکماه قبل از روز مراسم قابل برنامه ریزی است.

4. گالوانیک فیشیال کامل(Galvanic Spa Facial) :

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک با ژل های مخصوص صورت و گردن می شود. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های صورت و گردن خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست را تجربه خواهند کرد.
گالوانیک اسپا طی 5 الی 10 جلسه و هر هفته یک تا دو بار (بسته به میزان افتادگی پوست) قابل انجام است.

5. گالوانیک گردن (Neck Galvanic Spa)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک گردن توسط ژل مخصوص گردن می شود. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های گردن و نیمه پایین صورت خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست و کاهش حجم غبغب را تجربه خواهند کرد. گالوانیک گردن طی 5 الی 10 جلسه و هر هفته یک تا دو بار (بسته به میزان افتادگی پوست گردن) قابل انجام است.

6. رولر ماساژ غبغب و گردن (Neck Roller Massage):

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای اندرمولوژیک گردن می شود که با افزایش خون رسانی، افزایش درناژ لنفاوی و تحریک فیبروبلاست ها باعث کاهش حجم غبغب و همچنین سفتی پوست گردن و نیمه پایین صورت می شود. همه سنین می توانند هفته ای یک یا دو نوبت از این روش بهره ببرند.

7.اولتراسوند فیشیال US Facial))

پس از انجام فیشیال ساده ( و در صورت نیاز فیشیال کامل) با دستگاه اولتراسوند با تنظیمات مورد نظر، اقدام به پاکسازی عمقی، خون رسانی قوی به پوست و افزایش درناژ لنفاوی و دفع سموم سلولی می شود. استفاده ی همزمان از سرم های کلاژن به جذب سریعتر مواد مغذی توسط پوست کمک شایانی کرده و نتیجتاً درخشندگی و شفافیت بیشتری به ارمغان می آورد. این فیشیال هر ده روز یکبار قابل انجام بوده و با انجام جلسات بیشتر، نتایح پیشرونده دارد.

8. میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion Facial )

پس از انجام فیشیال ساده، اقدام به لایه برداری مکانیکی پوست صورت و گردن می شود و در نهایت منافذ باز و تمیز پوست توسط ماسک اکسیژن به حالت طبیعی برگشته و درخشندگی پوست چندین برابر می شود. دستگاه میکرودرم ابریژن با تحریک فیبروبلاست ها موجب ازدیاد تولید کلاژن و الاستین می شود. برای افرادی که از جای جوش و کدری و تیرگی پوست خود رنج می برند این تکنیک غیر تهاجمی لایه برداری در فواصل بین فیشیال های روتین بسیار ضروری است و تعداد دفعات و فواصل انجام آن طی ارزیابی پوست مخاطب تعیین می شود.

9.لایت تراپی (Light Rejuvenation Facial)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به جوان سازی عمقی صورت و گردن با پالس های منظم نور فیلتر شده می شود و این تکنیک طی چندین جلسه منجر به سفت شدن پوست و عضلات زیر پوست به خصوص در نواحی پایین صورت شده و طبق گزارشات تا حدی کاهش خطوط ظریف صورت می شود. از این تکنیک غیر تهاجمی می توان یک بار در هفته استفاده کرد و طی 5 الی 10 جلسه از فواید لایت تراپی بهره برد.

10. مایکروکارنت کامل (Microcurrent Full Facial)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی عضلات صورت و گردن توسط امواج مایکروکارنت می شود. این امواج در عمق پوست و عضله نفوذ کرده و باعث ریلکسی عضلات پر تحرک چون پیشانی و اطراف چشم و همچنین افزایش قدرت عضلات ضعیف نیمه پایین صورت و گردن می شود.
این فیشیال کاملا غیرتهاجمی و لذت بخش، مناسب افراد بالای 30 سال بوده که علاقه ای به انجام جراحی برای بهبود شرایط صورتشان ندارند و ترجیح می دهند به مرور زمان و با انجام جلسات منظم به لیفتینگ خفیف صورت و گردن خود برسند.
*توصیه می شود برای بیشترین بهره برداری از تکنیک مایکروکارنت، 10 جلسه با فواصل زمانی منظم طبق صلاحدید فیشیالیست برنامه ریزی شود.

11.مایکروکارنت ساده (Microcurrent Mini Facial)

تفاوت این فیشیال یا مایکروکارنت کامل، در زمان بندی آن است و مناسب افرادی است که می خواهند از فواید امواج مایکروکارنت بهره ببرند و در عین حال افتادگی فعلی صورت زیاد نیست.
فیشیال پوست چند وقت یک بار باید تکرار شود؟
این مورد برای هر فردی متغیر است. در حالت ایده آل، بهتر است که هر چند ماه انجام شود. یک ماه، زمانی است که پوست برای احیا به زمان نیاز دارد. سعی کنید هر سه ماه، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، فیشیال صورت را انجام دهید. اگر دنبال از بین بردن جای جوش و آکنه هستید، این کار را باید با تکرار بیشتری انجام دهید.

مزایای کوتاه مدت فیشیال پوست

مزایای کوتاه مدت فیشیال پوست را بلافاصله بعد از انجام آن می‌توانید مشاهده کنید. بعد از انجام این فرایند، پوست کاملا تازه و تمیز به نظر می‌رسد. پوست نرم‌تر می‌شود و کاملا احساس می‌کنید که آب‌رسانی شده است و کاملا احساس آرامش در پوست دارید. جای جوش در صورت کم‌رنگ تر می‌شود. انجام دادن مرتب این کار، باعث می‌شود که به مرور زمان پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند. اگر جای جوش روی صورت‌تان داشته باشید، انجام این کار به طور مرتب باعث کم‌رنگ شدن جای جوش می‌شود. فیشیال همچنین می‌تواند به بهبود پوست‌های حساس به خصوص در ماه‌های سرد سال، کمک کند.

مزایای فیشیال چیست؟

با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.

  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
    ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
    جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
    برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
    رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
    لیفت و سفت شدن پوست
    درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
    صاف و یکدست شدن رنگ پوست
    فیشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست

پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم زدایی پوست لازم است. شما علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر و کارشناس فیشیال از موادی مانند کرم‌های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مختلف برای تمیز و درخشان کردن پوست‌تان استفاده می‌کند.

فیشیال پوست برای درمان آکنه و جای آکنه

وقتی شما جوشی را تخلیه می‌کنید، احتمال اینکه رد آن به جا بماند خیلی زیاد می‌شود. جای آکنه می‌تواند مقاوم باشد، اما فیشیال کمک می‌کند آن را برطرف کنید. متخصصین زیبایی اغلب از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان آکنه استفاده می‌کنند. مطالعه‌ای نشان می‌دهد لایه برداری با سالیسیلیک اسید به کاهش جوش و آکنه و آثار به جا مانده از آن کمک می‌کند.

فیشیال پوست برای رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

تخلیه جوش بخش مهمی از فیشیال پوست است. یک کارشناس متبحر با استفاده از ابزار تخلیه‌ی مناسب جوش می‌تواند تمام جوش‌های سرسیاه و سرسفید را بدون اینکه به پوست آسیب بزند تخلیه نماید. انجام این کار در خانه امکان پذیر نیست. جوش‌های سرسفید و سرسیاه، منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را مات و تیره می‌کنند.

فیشیال پوست برای باز کردن تمام منافذ پوستی

شما نمی‌توانید از تمام آلاینده‌ها و آسیب‌های محیطی به پوست‌تان جلوگیری کنید. پوست شما بیشتر اوقات در معرض پرتو‌های مضر خورشید و سایر مواد سمی قرار می‌گیرد و این مواد مضر که روی سطح پوست تجمع پیدا می‌کنند سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. طی فیشیال پوست، درمانگر از بخار برای باز کردن منافذ پوست استفاده کرده و تمام سلول‌های مرده را از روی آن می‌زداید؛ بنابراین با فیشیال پوست، از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می‌شود.

فیشیال صورت برای لایه برداری پوست

لایه برداری پوست پروسه‌ای است که طی آن، سلول‌های مرده پوست به آرامی از روی سطح پوست برداشته می‌شوند. سلول‌های مرده پوست روی آن تجمع می‌کنند و اگر برداشته نشوند، پوست را خشک و زبر می‌کنند. هر چند شما خودتان در خانه نیز می‌توانید پوست‌تان را لایه برداری کنید، اما اگر می‌خواهید لایه برداری پوست‌تان به درستی انجام شود باید به یک حرفه‌ای مراجعه کنید. لایه برداری حرفه‌ای پوست با استفاده از مواد شیمیایی بخصوص انجام شده و سطح پوست کاملا پاکسازی می‌شود و نتیجه‌ی آن ظاهر شدن لایه‌ای شفاف و سالم از پوست خواهد بود.

فیشیال صورت برای سفت کردن پوست

پوست شما با افزایش سن شُل شده و استحکام خود را از دست می‌دهد، زیرا کلاژن کمتری تولید می‌شود. طی درمان فیشیال، درمانگر از لایه بردار‌های شیمیایی، ماسک و لوسیون صورت و انواع کرم‌های غنی شده با عصاره بوتانیکال که تولید کلاژن را تحریک می‌کنند استفاده خواهد کرد که همه‌ی این‌ها علائم پیری پوست را کاهش می‌دهند.

فیشیال پوست برای رفع حلقه‌های تیره پای چشم

پوست اطراف چشم به دلیل نازک‌تر و حساس‌تر بودن نسبت به پوست سایر قسمت‌های صورت، نیاز به مراقبت خاصی دارد؛ و زمانی که شما توجه کافی نسبت به پوست اطراف چشم‌تان نشان نمی‌دهید دچار پف پای چشم و حلقه‌های تیره‌ی پای چشم و پنجه کلاغی می‌شوید. کارشناسان پوست و زیبایی می‌دانند چگونه با پوست حساس پای چشم رفتار کنند. کرم‌های پای چشم که توسط این افراد به کار برده می‌شود، مخصوص پوست حساس اطراف چشم بوده و دارای عوامل ضد پیری پوست است.

فیشیال صورت، پوست را نرم و درخشان می‌کند

کارشناس فیشیال پوست، ماسکی برای‌تان تهیه می‌کند که مخصوص نوع پوست شماست. این ماسک پوست‌تان را آبرسانی کرده و منافذ پوست را باز می‌کند. ضمنا این ماسک حاوی عواملی برای رفع تیره‌گی‌های پوست بوده و به آن استحکام نیز می‌بخشد.

فیشیال پوست سبب افزایش قدرت جذب پوست می‌شود

این هم یکی دیگر از فواید فیشیال منظم پوست. فیشیال صورت، توانایی پوست برای جذب موثر سایر محصولاتی که استفاده می‌کنید را افزایش می‌دهد. شاید شما هزینه‌ی زیادی بابت محصولات مراقبت از پوست پرداخت کنید، اما متوجه شوید این مواد آنگونه که باید جذب پوست‌تان نمی‌شوند. چرا؟ زیرا سطح پوست‌تان آنقدر زبر شده که مواد نمی‌توانند به خوبی در آن نفوذ کنند. اما با فیشیال منظم صورت، پوست‌تان نرم و آماده‌ی جذب محصولات مراقبت از پوست خواهد شد.

فیشیال صورت، رنگ پوست‌تان را یکدست می‌کند.

نگران لکه‌های تیره روی پوست‌تان هستید؟ این لکه‌های چیزی نیستند جز ملانین‌هایی که به پوست و موی‌تان رنگ می‌دهند. افزایش سن، زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی می‌توانند سبب تولید زیاد ملانین شوند و در نتیجه لکه‌های تیره روی پوست ایجاد کنند. اما فیشیال صورت می‌تواند این لکه‌های تیره را برطرف نماید و رنگ پوست‌تان را روشن و یکدست کند.


برچسپ ها:
پاکسازی پوست
فیشیال
فیشیال پوست
فیشیال پوست چیست؟
مراقبت از پوست صورت

ارسال دیدگاه

  • Edwina Kristoffer Colwin

    You do have a fabulous blog thanks. Edwina Kristoffer Colwin

  • viagra

    Its such as you read my thoughts! You appear to know so much approximately this, such as you wrote the e book in it or something. I feel that you just could do with a few percent to power the message home a little bit, but other than that, that is wonderful blog. A fantastic read. Ill certainly be back.
    Jobyna Cullin Sacttler

  • porno izle

    Hallo mein Freund! Ich möchte sagen, dass dieser Artikel großartig ist, schön geschrieben und fast alle wichtigen Infos enthält. Ich würde gerne mehr Beiträge wie diesen sehen.
    Sindee Norry Perrins

  • Reserves the right

    Ich mag diesen Blog, es ist ein Meister des Friedens! Ich bin froh, dass ich das bei Google beobachtet habe.
    Aprilette Pincas Friedrich

  • سینا راحل

    بسیار عالی بود متشکرم

  • بی نظیر هستید