مراقبت های پس از PRP

مراقبت های پس از PRP

PRP تراپی | پوست

به مدت ۲۴ ساعت از کمپرس یخ استفاده نمایید.از داروهای تجویز شده توسط پزشک طبق دستور مصرف شود.در صورت درمان prp مو به مدت ۲ هفته نباید رنگ مو انجام شود.به مدت ۲۴ ساعت از تماس آب با ناحیه مورد درمان خودداری نمایید.

مراقبت های پس از PRP کدامند؟ همانطور که میدانید PRP شامل تزریق یک ماده به پوست است، بنابراین احتمال دارد عوارض جانبی را برای بیمار به همراه داشته باشد. پی آر پی حاوی موادی است که مستقیما از بدن خود فرد بدست می آید و به آن اتولوگوس می گویند.

استفاده از PRP می تواند خطرات بروز واکنش های حساسیتی که بر اثر تزریق داروهای دیگر مانند کورتیزون یا هیالورونیک اسید به وجود آید، را کاهش دهد. با این حال، تزریق پی آر پیمی تواند خطراتی به وجود آورد که از جمله آن ها می توان به عفونت، آسیب های عصبی، درد در محل تزریق و آسیب بافتی اشاره کرد که لازم است فرد قبل از انجام  پی آرپی از بروز این خطرات احتمالی آگاه باشد و برای کاهش این خطرات یا درمان آن ها از اقدامات و مراقبت های پس از PRP که زیر نظر متخصصان انجام می شود استفاده کند.

همه این موارد شامل مراقبت های پس از PRP و یا مراقبت های قبل از آن برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری و لازم است.

دوران نقاهت بیمار پس از تزریق پی آر پی بسیار کوتاه است. در این روش درمان از بی حسی موضعی استفاده می شود هرچند که این موضوع به بیمار و ناحیه تحت درمان نیز بستگی دارد، به همین علیت است که بیماران هنگام استفاده از روش PRP احساس راحتی دارند و می توانند بلافاصله بعد از درمان یا پس از گذراندن مدت زمان کوتاهی به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند و به زندگی عادی بپردازند.

مراقبت های پس از PRP

به مدت ۲۴ ساعت از کمپرس یخ استفاده نمایید.

از داروهای تجویز شده توسط پزشک طبق دستور مصرف شود.

در صورت درمان prp مو به مدت ۲ هفته نباید رنگ مو انجام شود.

به مدت ۲۴ ساعت از تماس آب با ناحیه مورد درمان خودداری نمایید.

معمولا توصیه پزشک جهت درمان های مکمل، مزوتراپی است که در بخش مربوط به تفسیر تشریح شده است.

 

 


برچسپ ها:
(پی آر پی) چیست؟
PRP
پی آرپی پوست
تزریق PRP
مراقبت های پس از prp

ارسال دیدگاه