ایجاد چین و چروک-5 عادت پوستی ایجاد کننده چین و چروک که باید از آن دوری کنید

ایجاد چین و چروک-5 عادت پوستی ایجاد کننده چین و چروک که باید از آن دوری کنید

پوست | مراقبت پوست

در حال حاضر شما باید کلید دست یابی به پوستی درخشان را بشناسید. پاک کننده…

در حال حاضر شما باید کلید دست یابی به پوستی درخشان را بشناسید. پاک کننده ها و تونر ها، سرم های ضد پیری و مرطوب کننده ها و…. همه این محصولات می توانند از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما جلوگیری کنند.

اما آیا می دانید با این وجود باز هم پوستتان مستعد خطوط ریز چین و چروک های زود هنگام است.این کاملأ صحیح است حتی اگر شما ….. روتین مراقبت از پوست ضد پیری را دنبال کنید ممکن است باز هم مرتکب اشتباهات خاصی شوید ( البته ناآگاهانه) که می تواند به پوست شما آسیب برساند.

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از اشتباهات متداول که مانع از داشتن پوستی شاداب، تمیز، شفاف، جوان، و درخشان می‌شود. خواهیم داشت ادامه مطلب را مطالعه نمایید تا دریابید آیا شما مرتکب این اشتباهات می شوید یا خیر؟

  • با دست کشیدن چشم ها حین استفاده از خط چشم
  • استفاده نکردن از ضد آفتاب
  • پاک کردن آرایش به صورت ناملایم و با خشونت
  • خوابیدن روی شکم
  • بیش از حد نزدیک نشستن به صفحه کامپیوتر

با دست کشیدن چشم ها حین استفاده از خط چشم:

این اشتباه را نیمی است اکثر خانوم ها حین کشیدن خط چشم مرتکب آن می شوند. اما زمان آن رسیده که این عادت غلط را کنار بگذاریم .اگر تا به حال نمی دانستید ، بهتر است بدانید که پوست اطراف ناحیه چشم ها به شدت نازک بوده و کشیدن بیش از حد و ناملایم می تواند ضربه به پف کردن ، آسیب به رگ های خونی و شکل گیری چین و چروک شود.

عدم استفاده از ضد آفتاب:

برای هزارمین با هرگز از استفاده از ضد آفاب خود غافل نشوید . مهم نیست که هوا چقد ابری و تاریک باشد پرتو های UV در هر حالت می تواند به پوستتان آسیب برساند و باعث ایجاد چین و چروک و لکه های تازه شود حتی اگر در طول روز در خانه بمانید. یا اینکه برای رفت و آمد دائمأ از وسیله نقلیه استفاده نمایید. به این معنی نیست که پوستتان در معرض خطر قرار ندارد بنابراین از ضد آفتاب غافل نشوید.
*میزان حداقل SPF 30 همان چیزی است که به صورت روزانه نیاز دارید.

پاک کردن آرایش به صورت ناملایم و با خشونت :

به همان میزان که پاک کردن آرایش و تمییز کردن صورت هر شب قبل از خواب بسیار مهم است روش صحیح پاک کردن آرایش نیز بسیار اهمیت دارد. باید این کار را با ملایمت و بدون خشونت انجام دهید و نیازی نیست برای پاک کردن آخرین ذرات باقی مانده آرایشتان فشار مضاعف و خراش و آسیب وارد نمایید.

خوابیدن روی شکم:

یکی از بهترین راه ها جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز تغییر حالت خوابیدن است .خوابیدن به پشت بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد چینو چروک های ناشی از قبل خوابیدن است اما اگر عادت دارید روی شکم بخوابید بهتر است، از یک بالشت ابریشمی استفاده کنید زیرا آنها ملایم بوده و سایش کمتری نسبت به جنس پنبه ای ایجاد می کند.

بیش از حد نزدیک نشستن به صفحه کامپیوتر:

یکی دیگر از دلایل شناخته شده ایجاد خطوط ریز و چین و چروک های زودرس به خصوص در ناحیه اطراف چشم ، خیره شدن و کوچک کردن چشم ها به طور مداوم هنگام نگاه کردن به مانیتور است. برای پیشگیری از این مشکل سعی کنید حد فاصله 45-70cm تا مانیتور را رعایت کنید. این فاصله همچنین برای سلامت بینایی تان نیز مفید است.
همیشه سعی کنید گردنتان را صاف نگه دارید تا هم در وضعیت و پوزیشن خوبی قرار گیرید و هم از ایجاد و عمیق شدن خطوط افقی روی گردن چلوگیری نمایید.


برچسپ ها:
از بین بردن چروک دور چشم
چروک زیر چشم در جوانی : جراحی زیبایی فیس لیفت
چگونه چروک زیر چشم در جوانی را درمان کنیم؟
درمان چروک دور چشم با تزریق بوتاکس
درمان چروک زیر چشم در جوانی با بهترین راه حل
درمان چین و چروک
درمان چین و چروک دور چشم
درمان چین و چروک صورت
درمان چین و چروک صورت و دور چشم
درمان خانگی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم
درمان و از بین بردن قطعی چین و چروک پوست صورت
درمان و رفع چین و چروک دور و زیر چشم
دلایل چروک زیر چشم در جوانی
راههای برطرف کردن چین و چروک دور چشم
راههای جلوگیری از چین و چروک دور چشم
رفع
رفع چین و چروک دور چشم
رفع چین و چروک دور چشم با چند روش موثر خانگی
رفع چین و چروک دور چشم با مواد طبیعی
رفع کننده چین و چروک دور چشم
روش درم ابریژن
روش‌های درمان چین و چروک‌ ها
علت چروک خوردن پوست چیست و چگونه آن را برطرف کنیم
مراقبت از پوست
هزینه ‌ی رفع چین‌ و چروک زیر چشم
یک راه دیگر برای درمان چروک زیر چشم در جوانی ، روش درم ابریژن

ارسال دیدگاه